دوربین مدار بسته ahdدوربین مداربسته بولت

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل بولت AHD

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل بولت AHD را می خواهید بدانید؟ آیا می خواهید بهترین دوربین مداربسته ضد آب با کیفیت را در مکان های پر اهیمت نصب کنید؟ نگران نباشید مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری در بانه انواع دوربین های بولت فضای باز سیمی را در برند های معتبر هایک ویژن، داهوا، بادیگارد، تکنیکس، هایلوک و غیره وارد کرده و با قیمتی ویژه همراه با گارانتی به فروش می رساند. با ما همراه باشید تا با این دسته از دوربین های مداربسته بیشتر آشنا شوید:

دوربین های AHD روی کابل کواکسیال

دوربین مداربسته ای که می خواهیم معرفی کنیم، دوربین مداربسته AHD آنالوگ با وضوح بالا می باشد. با این دوربین‌ها، سیستم‌های نظارت تصویری مدرن و با کارایی بالا را می‌سازید و در عین حال سادگی و استحکام ویدیوهای آنالوگ سنتی را حفظ می‌کنید. دوربین های AHD راه حل ایده آلی برای ارتقای سیستم های مداربسته موجود بر روی کابل کواکسیال و همچنین ساخت سیستم های جدیدی هستند که نصب و نگهداری آنها بسیار آسان است.

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل

AHD CVI TVI CVBS به چه معناست؟

همه دوربین های AHD ما در واقع 4 در 1 هستند، به این معنی که می توانند 4 نوع سیگنال ویدئویی ارائه دهند. سیگنال AHD فرمت اصلی ما برای ویدئوهای آنالوگ با وضوح بالا است. AHD محبوب ترین فرمت در سراسر جهان است و یک استاندارد بین المللی است که به شما امکان می دهد از دوربین های AHD ما با هر برندی از AHD DVR استفاده کنید. CVI و TVI که TurboHD نیز نامیده می شوند، مشابه AHD هستند اما توسط تولیدکنندگان دیگر استفاده می شود.

اگر دوربین های ما را به دستگاه های DVR دیگر متصل کنید، ممکن است به این فرمت های ویدیویی نیاز داشته باشید. CVBS یک ویدیوی قدیمی آنالوگ با وضوح پایین است. اگر می خواهید به مانیتورهای آنالوگ یا DVR های قدیمی متصل شوید، باید دوربین را به حالت CVBS تغییر دهید. شما می توانید سیگنال ویدئویی دوربین را به تنهایی با دکمه فشاری روی کابل تغییر دهید.

وضوح تصویر 5 مگاپیکسل

دوربین مداربسته بولت با کیفیت 5 مگاپیکسلی به شما این امکان را می دهند که بهترین کیفیت فیلم برداری را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. می توانید از بین دوربین های 2 تا 8 مگاپیکسلی یکی را انتخاب کنید. وضوح تصویر 2 مگاپیکسلی که 1080P یا Full HD (1920×1080 پیکسل) نیز نامیده می شود، استاندارد فعلی تلویزیون دیجیتال با وضوح بالا است و نیازهای اکثر سیستم های امنیتی را برآورده می کند.

اگر می‌توانید بودجه کمی بالاتری بپردازید، دوربین‌های 5 مگاپیکسلی ما را در نظر بگیرید که می‌توانید برای مناطق مهمی که به بالاترین وضوح جزئیات ریز نیاز دارند استفاده کنید. هنگام طراحی سیستم خود می توانید دوربین های با وضوح مختلف را بر اساس اهمیت منطقه ای که باید نظارت کنید ترکیب کنید. لازم به ذکر است که اگر دوربین 5 مگاپیکسلی خریداری کرده اید و DVR شما از آن پشتیبانی نمی کند، می توانید وضوح را به در منوی OSD کاهش دهید.

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل

لامپ مادون قرمز SMART IR با ICR

برای اینکه بتوانند در تاریکی مطلق کار کنند، این دوربین ها به LED های مادون قرمز مجهز شده اند که بسته به مدل، نور نامرئی در شب را از 30 تا 60 متر ارائه می دهند. به لطف فناوری IR هوشمند، برق LED به طور خودکار با فاصله سوژه سازگار می شود و از نوردهی بیش از حد در اهداف بسته جلوگیری می کند. دوربین های این محدوده دارای LED  با کارایی بالا هستند که در عین حفظ مصرف انرژی نسبتا کم، قدرت روشنایی بالایی را ارائه می دهند.

LED ها به صورت خودکار زیر 10 لوکس روشن می شوند. در حالت شب، دوربین به لطف مکانیزم ICR  به رنگ سفید سیاه کار می کند.

منبع تغذیه 12VDC + فیلم BNC

همه دوربین های مداربسته دارای 2 کانکتور هستند: دوشاخه BNC برای ویدئو و دوشاخه DC برای برق 12VDC. کانکتورها در انتهای یک کابل حدودا 70 سانتی متری قرار می گیرند. که از پشت دوربین بیرون زده است. این کابل برای رسیدن به جعبه اتصال که در آن اتصالات باید در برابر باران محافظت شوند مفید است. شما می توانید برق 12 ولت را با یک آداپتور نزدیک دوربین یا با یک منبع تغذیه مرکزی تامین کنید. در مجموعه آداپتورهای برق ما مناسب ترین راه حل را برای سیستم خود انتخاب کنید.

در نظر بگیرید که برق آداپتور باید بیشتر از برق مصرفی دستگاه باشد. شما می توانید سیگنال ویدئویی را با کابل های کواکسیال انتقال دهید. همچنین می توانید از کابل شبکه UTP استفاده کنید.

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل

قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع دوربینهای مداربسته با کیفیت بالا را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند که دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل یکی از این انواع است. این دوربین مداربسته بر خلاف دوربین های فول اچ دی، 2 مگ و آنالوگ تصاویر را با رزولوشن 5 مگ ضبط و بر روی هارد دوربین مداربسته ذخیره سازی می نماید. برای خرید و سفارش انواع دوربین های 5 مگاپیکسل دام، اسپید دام، مخفی و بولت با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید