دزدگیر هوتای خودرو

فروش عمده دزدگیر هوتای ساده

مرکز فروش عمده دزدگیر هوتای ساده با بهترین قیمت آماده ارائه انواع سیستم های ضد سرقت ماشین چینی هوتای به صورت عمده و خرده می باشد. دزدگیر خودرو Huatai یکی از پر فروHuatai ترین و با کیفیت ترین سیستم های اعلام سرقت است که مناسب انواع ماشین های ایرانی و خارجی است و اتومبیل شما را زمانی که از آن دور هستید را به طور کامل امن نگه داشته و هر اتفاقی را به شما اطلاع خواهد داد.

فروش عمده دزدگیر هوتای

دزدگیر چینی هوتای

برند هوتای Huatai به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو دزدگیر اتومبیل با فناوری پیشرفته بوده و که به فروش دزدگیر خودرو، آلارم موتور سیکلت، سنسور پارک، GPS، آلارم GSM، زنگ CAN-BUS، TPMS و سایر لوازم جانبی خودرو مشغول می باشد. علیرغم گسترش سیستم های پیچیده ضد سرقت، هنوز تقاضای زیادی برای دزدگیر خودرو وجود دارد. ظاهراً فناوری مدرن دزدان را از انجام اعمال ناپسند منصرف نکرده است. نصب و راه اندازی، دزدگیر خودرو راهی عالی برای محافظت از خودروهای قدیمی هستند. سیستم ها و خودروهای جدیدتر غالبا دارای دزدگیر با امکانات محدود هستند.

مانند خود وسایل نقلیه، پیشرفت‌های تکنولوژیکی عمده‌ای در دزدگیر خودروها از اولین دوران شکوفایی دزدگیر وجود داشته است. دو نوع دزدگیر ماشین مدرن وجود دارد. هشدارهای یک طرفه به سادگی چراغ‌ها و آژیر را خاموش می‌کنند، اگر کسی بخواهد وارد شود. آلارم‌های دو طرفه این کار را انجام می‌دهند و داده‌ها را به ریموت یا تلفن همراهتان ارسال می‌کنند و به‌طور مستقیم‌تر از زنگ هشدار به شما در زمان واقعی هشدار می‌دهند. رفتن به بیرون یا احتمالاً بلوک های دورتر. آلارم‌های دو طرفه همچنین می‌توانند ویژگی‌هایی مانند قفل و ورود بدون کلید، ردیابی GPS و سایر عملکردهایی که از طریق تلفن همراه شما هدایت می‌شوند را ارائه دهند.

فروش عمده دزدگیر هوتای

سیستم اعلام سرقت هوتای

ریموت ها و سیستم های دزدگیر خودرو از جمله کاربردی ترین لوازم جانبی هستند که یک فرد می تواند برای یک وسیله نقلیه بخرد. این محصولات علاوه بر افزایش حفاظت از خودروی مالکان، مجموعه ای از ویژگی های راحت را ارائه می دهند. تعداد بالای آلارم‌های ماشین، موجود در بازار می‌تواند یافتن دزدگیر هایی را که عملکرد عالی را با قیمت مناسب ارائه می‌کند، دشوار کند.
دزدگیرها معمولا در دو مدل ساده و یا تصویری ارائه بازار می شوند. که هر دو به نوبه خود می توانند برای کمک به حفط امنیت خودرو کاربر، مفید باشند. هوتای یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده انواع دزدگیر های تصویری و معمولی خودرو می باشد. شاید از خودتان این سوال را بپرسید که دزدگیر خودرو ساده چیست؟ دزدگیر ماشین ساده همان‌ طور که از نام  آن پیداست، سیستم عملکردشان هم بسیار ساده است و بطوریکه با برخورد ضربه به خودرو صاحب آن را با آژیر مطلع می‌کند. دزدگیر های خودرو ساده هوتای معمولا دارای یک عدد ریموت اضافه، آژیر داخل محفظه موتور خودرو و مجموعه کامل سیم‌کشی مورد نیاز است.

مشخصات و امکانات دزدگیر معمولی هوتای

دزدگیر هوتای چینی ساده دارای 20 طرح اصلی ریموت است که می تواند سلیقه های گوناگون کاربران را پوشش دهد دزدگیر ماشین هوتای ساده در دسته دزدگیر خودرو ارزان قیمت قرار دارد و با توجه کیفیت خوبی که دارد، در حال حاضر پرفروش ترین دزدگیر ساده خارجی است. مهمترین ویژگی هر دزدگیری جلوگیری از سرقت خودرو است،دزدگیر ساده چینی هوتای حفاظت از سرقت اشیاء داخل خودرو، باز و بسته نمودن خودرو بدون استفاده از سویچ و پیدا کردن سریع ماشین توسط علائم هشداردهنده نیز از دسته مهمترین قابلیت های این دزدگیر است. همراه ما باشید تا با هم مهمترین ویژگی های این دزدگیر خودرو را مرور کنیم:

  • ریموت برد بلند و با کیفیت.
  • دارای سیستم قفل کودک.
  • قابلیت اتصال به شیشه بالابر (POWER WINDOWS)
  • قابلیت قفل و باز اتوماتیک.
  • قابلیت ضدسرقت خودرو “خاموش کن موتور”
  • قابلیت نصب التراسونیک سنسور “چشم ماشین”
  • شوک سنسور باکیفیت.
  • قابلیت پیداکردن خودرو در مکانهای شلوغ.
  • قابلیت صندوق پران به وسیله ریموت.
  • ارسال دستور به صورت One way.

فروش عمده دزدگیر هوتای

فروش عمده دزدگیر هوتای

خرید و فروش عمده دزدگیر هوتای را با نمایندگی های معتبر منصوری در سراسر ایران تجربه کنید. انواع سیستم اعلام سرقت تصویری و معمولی هوتای را می توانید در مدل های متفاوت با توجه به میزان بودجه و نوع اتومبیل خود انتخاب و خریداری کنید. مرکز فروش عمده دزدگیر هوتای منصوری وارد کننده و عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین سیستم های ضدسرقت ایرانی و خارجی با قیمتی ویژه بوده و تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی ارائه حضور خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندهای برتر دزدگیر خودرو همانند هوتای، استیل میت، ماجیکار و غیره با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید