لوازم جانبی دوربین مداربسته

خرید عمده لوازم جانبی دوربین مدار بسته

خرید لوازم جانبی دوربین مدار بسته به صورت عمده و خرده برای تمامی هموطنان گرامی در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. آیا هنوز به دنبال تجهیزات جانبی دوربین مدار بسته خود هستید ؟ حالا در ادامه ی راه با فروشگاه دوربین مدار بسته منصوری همراه باشید. برترین فروشگاه لوازم جانبی دوربین مداربسته، بهترین وسایل جانبی دوربین مداربسته را با ما پیدا خواهید کرد. شما می توانید قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته با گارانتی از فروشگاه مداربسته منصوری تهیه کنید. در ادامه این مقاله با من همراه باشید تا بیشتر با لوازم جانبی دوربین مداربسته آشنا شوید.

لوازم جانبی دوربین امنیتی

در تکنولوژی فناوری های امنیتی دقت و هوش مصنوعی بسیار بالایی وجود دارد. شناخت اشتباه یا جاگذاری غلط در یکی از مسیرهای این فناوری، ممکن است که یک کسب و کار یا زندگی را در برابر حوادث و خطرات به خطر بیندازد، پس جای دارد که با شناخت بهتر، امنیت خود را تامین کنیم. از جمله این امنیت ها، شناخت تجهیزات دوربین مداربسته است که ما را در انتخاب درست برند و این محصول یاری می رساند. وسایل جانبی دوربین مداربسته شامل هارد دیسک، کابل، منبع تغذیه، مانیتور، تستر، علامت هشدار، لنز، پایه ی نصب و کاور، مدیا کانورتر، میکروفون، پروژکتورها مادون قرمز، محافظ دوربین در مقابل ولتاژ و دستگاه ضبط دوربین مداربسته دی وی آر و NVR و … محسوب می شوند.

در ادامه به معرفی و توضیح لوازم جانبی دوربین مداربسته می پردازیم که شناخت آنها می تواند شناسنامه ی دوربین های امنیتی را به ما بهتر بشناسانند.

خرید لوازم جانبی دوربین مدار بسته

هارد دیسک دوربین مداربسته

همه ی دستگاه های DVR فیلم ضبط شده ی خود را روی هارد دوربین مداربسته داخلی ذخیره سازی می کنند. اکثراً هم از هارد دیسک ساتا(SATA) استفاده می شود و این مخفف روشی است که توسط آن دیسک به دستگاه متصل می شود. (ساتا) رابط پیشرفته و متوالی یا ساتا یک گذرگاه یا مسیر همگانی برای ارتباط ابراز های ذخیره‌سازی داده‌ها به گذرگاه میزبان است.

منبع تغذیه:

منبع تغذیه به معنای اتصال دوربین امنیتی به یک منبع برق بر حسب ولتاژ است. اکثر دوربین‌های مداربسته 12 ولت DC یا 2 ولتاژ هستند، به این معنی که اتصال به هر دوی آنها  ممکن است و مشکلی ایجاد نخواهد شد، لطفاً توجه داشته باشید که اتصال دوربین امنیتی 12 ولت به منبع برق 24 ولت کاملا اشتباه است و مدار دوربین مداربسته را می سوزاند و دوربین دیگر قابل استفاده نخواهد بود. در اتصال دوربین امنیتی به منبع تغذیه بسیار دقت کنید و قبل از اتصال موارد را وارسی کنید.

تستر:

برای آنالیز و در صورت بروز مشکل، حل آن نیازمند به تجهیزات متناسب با سیستم های پیشرفته است. یکی از این تجهیزات که در این راستا می تواند به ما کمک کند تستر دوربین های امنیتی است، می تواند کارکردهای زیادی را در کنار تست دوربین ارائه بدهد. دستگاه تستر دارای یک صفحه نمایشگر است که بسته به نوع دوربین های امنیتی استفاده می شود. برخی تسترها می توانند به اینترنت یا خروجی HDMI اتصال پیدا کنند که باعث بهبود و انعطاف‌پذیری در دریافت تصاویر خواهد شد. نکته ی جالبی که اینجا می توان گفت این است که این ابزارها می‌توانند در پارامترهایی مثل ولت متر و آمپر متر کاربرد داشته باشند. ناگفته نماند که برخی تسترهای دوربین‌های امنیتی نیز بدون صفحه نمایشگر هستند! این تستر ها دارای وزن پایین و ابعاد کوچک‌ترند.

خرید لوازم جانبی دوربین مدار بسته

لنز دوربین مداربسته:

دو دسته اصلی لنز دوربین امنیتی وجود دارد:

لنز ثابت ( مونوفوکال ) و لنز واریفوکال‌. دوربین مداربسته که دارای لنز ثابت است به طور مداوم تنظیم می شود به این معنی که زاویه دید، فاصله کانونی و سطح زوم آن قابل تغییر نیست.

مدیا کانورتر

مبدل فیبر نوری که به زبان ساده تر همان کابل کشی مسی می تواند باشد که کابل را به فیبر نوری تبدیل می کند. استفاده از مدیا کانورتر زمانی مورد قبول است که کابل کشی مسی طولانی باشد و همچنین این کابل در اتصال دو کابل فیبر نوری نیز استفاده می شود.

به توضیح برخی موارد مهم در وسایل جانبی دوربین های مداربسته پرداختیم، حال انتخاب با شماست که امنیت خود را تضمین خواهید کرد یا خیر، همه چیز بسته به انتخاب شماست.

اگر می‌خواهید که امنیت محل کسب و کار و زندگی خود را تضمین کنید هم اکنون می توانید با ما در تماس باشید و از کارشناسان خبره‌ی ما در این زمینه راهنمایی بگیرید.

خرید لوازم جانبی دوربین مدار بسته

خرید لوازم جانبی دوربین مدار بسته

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید