دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مدار بسته مخفی کوچک ارزان

قیمت دوربین مدار بسته مخفی کوچک ارزان را از ما بخواهید. آیا میخواهید دوربین مداربسته ای ریز جاسوسی را برای نظارت مخفیانه تهیه کنید؟ آیا قصد دارید بهترین و ریز ترین دوربین بی سیم را ر داخل خانه یا محل کار خود نصب کنید و از طریق گوشی همراه آن را نظارت کنید؟

دوربین ریز جاسوسی که امروز میخواهیم راجب‌اش صحبت کنیم، بسیار می تواند افراد را در مواقع دشوار یاری برساند. مخصوص جاسازی در خودروها، منزل، انبارها پارکینگ، آسانسور، راه پله ها، باغ حتی در محیط خارجی می تواند جاسازی شود. حالا در این مقاله قصد داریم، شما را بیشتر با این دوربین آشنا کنیم و از ویژگی‌های منحصر بفرد آن با خبر بشوید، پس با من همراه باشید.

دوربین مدل Flat کوچکترین دوربین مدار بسته:

دوربین مداربسته فلتی در دو کیفیت 10 مگاپیکسل 4K و فول اچ دی کوچکترین دوربین مدار بسته بی‌سیم محسوب میشود. اندازه چشم این دوربین مدار بسته 1 سانتیمتر در 1 سانتیمتر است و با یک سیم به طول 20 سانتیمتر به دستگاه فرستنده وای فای و باتری متصل شده است. آنتن این دوربین مخفی کوچک در محیط باز میتواند تصاویر را تا فاصله 20 متری بر روی موبایل ارسال نماید. اما ارسال تصاویر در دوربین وای فای کوچک بدون احتیاج به مودم قادر است که به تلفن های همراه android و IOS متصل شود.

به این صورت که در لیست وای فای های جستجو شده یک دوربین مخفی وایرلس به لیست وای فای اضافه شده که می تواند به آن متصل گردید. هر زمان کاربر به دوربین وصل گردید، با دانلود اپلیکیشن های مخصوص دوربین فلتی کاربر می تواند در محیط باز تا فاصله ی 20 متری تصاویر را به همراه صدا به روی تلفن هوشمند خود ببیند، فیلم ها را ذخیره کند یا عکسبرداری کند. امّا آشنایی با اجزای داخلی دوربین بیسیم کوچک می تواند به ما در ارتباط با دوربین اطلاعات بیشتری بدهد تا بتوانیم درست ترین انتخاب را داشته باشیم. در ادامه برای آشنایی  با قطعات اصلی دوربین Flta با ما همراه باشید.

قیمت دوربین مدار بسته مخفی کوچک

قطعات اصلی دوربین فلتی:

دوربین وای فای دار مخفی بیسیم مدل فلت دارای چشم 1 سانتیمتر با کیفیت تصویر 10 مگاپیکسل . این لنز به همراه یک سیم 20 سانتیمتر به دستگاه اصلی دوربین و بورد فرستنده متصل شده است . برد فرستنده نیز با یک قطعه سیم دیگر به باتری لیتیومی دوربین ، جهت ذخیره شارژ تا 5 ساعت، متصل گردیده است. البته این دوربین میتواند با اتصال مستقیم برق به صورت دائم فیلمبرداری کند.

قابلیت کار با باتری و برق دوربین فلتی

این دوربین مداربسته این قابلیت را دارد که با اتصال به برق به صورت دائم فیلمبرداری کند و اگر برق قطع شد میتواند با باتری خود به مدت 5 ساعت به فیلمبرداری ادامه دهد. از دیگر محاسن این دوربین این است که می توانید برق را به دوربین متصل نموده و باتری را از دوربین جدا کرده تا فضای کمتری را اشغال کند. در ادامه با دو ویژگی مهمی آشنا خواهیم شد که محبوبیت دوربین ریز جاسوسی را دو چندان خواهد کرد:

این دوربین مداربسته این قابلیت را دارد که با اتصال به برق به صورت دائم فیلمبرداری کند و اگر برق قطع شد میتواند با باتری خود به مدت 5 ساعت به فیلمبرداری ادامه دهد. از دیگر محاسن این دوربین این است که می توانید برق را به دوربین متصل نموده و باتری را از دوربین جدا کرده تا فضای کمتری را اشغال کند.

قیمت دوربین مدار بسته مخفی کوچک

اتصال به مودم جهت کنترل از راه دور P2P

انتقال تصویر یکی از مهم ترین قابلیت های دوربین های مداربسته محسوب می گردد. این دوربین مدار بسته مخفی بی سیم نیز این قابلیت را دارد . برای راه اندازی قابلیت انتقال تصویر ، لازم است محلی که دوربین نصب می گردد مجهز به اینترنت و مودم وای فای باشد. برای این کار نیاز است به دوربین  متصل شده و در بخش تنظیمات گزینه وای فای را انتخاب نموده و رمز را وارد کنید. پس از انجام این کار دوربین مداربسته مخفی بی سیم به صورت اتوماتیک به مودم وصل می شود. حالا کاربر قادر است در هرجای دنیا تصاویر کوچکترین دوربین مخفی بی سیم را مشاهده نماید.

با تمام این ویژگی ها، دوربین مخفی فلتی با کیفیت 10 مگاپیکسل 4k با اندازه کوچک خود می تواند تصویرهای خیره کننده ای را فیلمبرداری کند. دوربین Flat قادر است که تصاویر را به صورت دائم روی کارت حافظه ذخیره کند و در صورتی که حافظه پر شود، قدیمی ترین فایل‌ها را به صورت اتوماتیک پاک کرده و فایل‌های جدید را به روی کارت حافظه Micro-SD ذخیره می کند. همچنین اپلیکیشن بسیار ساده و پر کاربرد این دوربین مداربسته کوچک قادر است، تصویر دوربین را به صورت زنده و پخش مستقیم به روی نرم افزار ارسال کند و در زمان پخش می‌توان فیلم ها را بر روی موبایل ذخیره نمود، توجه داشته باشید اگر موبایل شما خاموش گردد و مموری کارت بر روی دوربین مدار بسته مدل فلتی نصب نباشد، فیلمی ذخیره نمی شود.

قیمت دوربین مدار بسته مخفی کوچک

قیمت دوربین مدار بسته مخفی کوچک

کوچکترین دوربین مدل فلتی در شب هیچ نوری از خود نمی دهد و قابل مشاهده نیست. پس بدون هیچگونه نگرانی می توان این دوربین متصل به موبایل را در هر مکانی جاسازی کرد. ولی برای دیدن تاریکی مطلق نیاز است که یک نور کم در حد نور چراغ خواب برای این دوربین روشن نمایید تا بتواند به خوبی فیلمبرداری کند.

با تمام ویژگی و امکانات دوربین مداربسته کوچک آشنا شدیم و حال انتخاب و خرید با شماست که امنیت خود و اطراف محل کسب و کارتان را تامین کنید. در آخر این سخنان، شما را با فروشگاه دوربین های مداربسته منصوری آشنا میکنم که می توانید جهت اطلاع بیشتر از ” دوربین های مخفی کوچک ” با کارشناسان خبره ی ما در این زمینه همراه باشید تا بتوانید با انتخاب هوشمند امنیت خود را تضمین کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید