هارد دوربین مداربسته

قیمت هارد 500 گیگ دوربین مداربسته

قیمت هارد 500 گیگ دوربین مداربسته را همراه با تخفیف تنها از طریق فروشگاه دوربین مداربسته منصوری استعلام کنید. این هارد دیسک اینترنال دوربین مداربسته یکی از ارزان ترین و امن ترین روش ها برای سیستم های مداربسته کوچک می باشد. لذا اگر می خواهید مکانی را با حداقل بودجه مجهز به دوربین مداربسته کنید، بهترین پیشنهاد ما برای شما هارد داخلی دی وی آر پانصد گیگ است.

با ما همراه باشید تا با این ذخیره ساز بیشتر آشنا شوید.

هارد دیسک 500 گیگ

با توجه به روشی که H.264 فیلم دوربین امنیتی را روی فضای موجود در هارد دیسک فشرده می کند، پیش بینی دقیق میزان فیلمی که هر هارد دیسک به شما اجازه ذخیره سازی می دهد تقریبا غیرممکن است.

با این حال، به عنوان یک قانون کلی، در وضوح توصیه شده (1080p)، نرخ فریم توصیه شده (6 فریم در ثانیه) و ضبط معمولی 24/7 توصیه شده در صورتی که 500 گیگابایت برای هر دوربین مجاز باشد، 24 روز فیلم ذخیره می شود.

قیمت هارد دوربین مداربسته

نصب هارد دوربین مداربسته

اگر یک DVR دوربین مداربسته بدون هارد دیسک نصب شده دارید یا قصد خرید دارید و می خواهید هارد دیسک خود را نصب کنید، انجام این کار بسیار ساده است. در اجرای این پروژه باید به چند نکته مهم توجه کرد. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید اندازه هارد دیسکی است که به آن نیاز دارید، یعنی اگر به DVR خود برای ضبط مقادیر زیادی فیلم نظارتی نیاز دارید، به یک هارد دیسک بزرگ نیاز خواهید داشت.

معمولاً اگر کاربران دارای سیستم چهار دوربین باشند، به DVR با حداقل ظرفیت 500 گیگابایت نیاز دارند. این تقریباً دو هفته ضبط با سرعت 12 فریم بر ثانیه را پشتیبانی می کند. اگر یک دستگاه DVR 8 کاناله دارید، باید به دنبال یک هارد دیسک 1 ترابایتی باشید که مجدداً به شما امکان ضبط دو هفته با سرعت 12 فریم بر ثانیه در هر 8 کانال را می دهد. همچنین باید مشخصات دستگاه DVR را با تامین کننده دستگاه DVR بررسی کنید.

باید بدانید که آیا دستگاه DVR از هارد دیسک 2.5 اینچی استفاده می کند یا 3.5 اینچی و آیا به هارد دیسک سازگار سریال ATA (SATA) یا موازی ATA (P-ATA) نیاز دارید. هنگامی که هارد دیسک را خریداری کردید و زمان نصب دستگاه در ضبط کننده فرا رسید، باید توجه داشته باشید که هارد دیسک ها باید در برابر تخلیه الکترواستاتیک (ESD) محافظت شوند. همچنین باید از نگهداری درایوها در محیط های بسیار گرم، بسیار سرد و رطوبت بالا خودداری کنید.

قیمت هارد دوربین مداربسته

روش نصب هارد اینترنال

  1. DVR را خاموش کنید، کابل های خارجی را جدا کنید و DVR را باز کنید. هارد دیسک (HDD) را با پیچ های ارائه شده به همراه محصول در محل تعیین شده در دستگاه DVR نصب کنید.
  2. کابل رابط و کابل برق را وصل کنید. هنگام اتصال کابل ها از صحیح بودن جهت کابل ها و مطابقت با شکل پریزها اطمینان حاصل کنید. اتصال نادرست کابل ممکن است به هارد دیسک آسیب برساند.
  3. هنگامی که همه چیز درست شد، می توانید دستگاه DVR خود را به پریز برق خود وصل کنید و سپس آن را روشن کنید.
  4. DVR به طور خودکار هارد دیسک را شناسایی می کند، اما همیشه باید هر هارد دیسک جدیدی را پس از نصب فرمت کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه هارد دیسک خود را فرمت کنید، باید اطلاعات مورد نیاز خود را در دفترچه راهنمای کاربر DVR خود بیابید.

اگر در مورد بهترین راه برای نصب هارد دیسک مطمئن نیستید، عملی است که آن را به متخصصان بسپارید زیرا هارد دیسک ها ممکن است آسیب ببینند که منجر به هزینه اضافی می شود. ما طیف وسیعی از هارد دیسک های دوربین مدار بسته را داریم که برای طیف وسیعی از دستگاه های DVR مناسب هستند.

هارد 500 گیگ چند ساعت ضبط نگه می کند؟

این بستگی به محتوای ضبط شده دارد. مدل پایه با هارد دیسک 500 گیگابایتی می تواند حدود 75 ساعت محتوای HD و چندین برابر بیشتر از مواد SD را در خود جای دهد. یک پورت eSATA وجود دارد که اجازه می دهد فضای اضافی درایو اضافه شود، اما این شرکت در حال حاضر تنها از یک مدل پشتیبانی می کند که یافتن آن سخت است و در مقایسه با سایر محصولات رایج آن نوع، قیمت بالایی دارد.

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد دیسک 3.5 اینچی

ضبط کننده دوربین مداربسته شما باید با هارد دیسک استاندارد SATA رومیزی به خوبی کار کند، اگرچه درایوهای نظارتی دارای چندین مزیت از جمله کارآمدتر بودن برای ذخیره و بررسی داده های ضبط کننده های مداربسته، مدیریت دما بهتر، طراحی شده برای عملکرد 24/7 و قابلیت اطمینان بهبود یافته هستند. هارد دیسک دی وی آر 500 گیگ دوربین مداربسته در مارک های متفاوتی موجود است که پر فروش ترین آنها، هارد دیسک سیگست و وسترن هستند.

قیمت هارد دوربین مداربسته

انواع هارد دوربین مداربسته را می توانید با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر از مرکز فروش منصوری تهیه و خریداری کنید. هارددیسک های داخلی دوربین مداربسته را می توانید به صورت عمده و خرده از طریق همین سایت سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید