دزدگیر آنیک

خرید دزدگیر اماکن آنیک مدل سیمکارتی A570

خرید دزدگیر اماکن آنیک مدل سیمکارتی A570 با ارزان ترین قیمت برای تمامی هموطنان گرامی امکان پذیر است. سیستم اعلام سرقت خانه آنیک توسط سیم کارتی که داخل آن قرار داده می شود از راه دور کاملا کنترل خواهد شد. این سیستم ضد سرقت هوشمند به محض اینکه توسط سنسور های خود حرکتی مشکوک و یا فردی مشکوک را تشخیص دهد، مراتب را از طریق پیامک به مدیر ساختمان اعلام خواهد کرد. با ما همراه باشید تا با دزدگیر های بیسیم و سیمی و فرق بین آنها بیشتر آشنا شویم:

خرید دزدگیر اماکن آنیک

آیا دزدگیرهای بی سیم قابل اعتماد و ایمن هستند؟

سوالی که اغلب توسط مشتریانی که می خواهند یک سیستم امنیتی جدید نصب کنند از ما پرسیده می شود این است که “آیا دزدگیرهای بی سیم قابل اعتماد و ایمن هستند؟” از لحاظ تاریخی، سیستم‌های هشدار بی‌سیم به اعتبار ضعیف شهرت داشتند، بنابراین جای تعجب نیست که برخی افراد نگران باشند. مشکل بسیاری از مدل‌های بی‌سیم قدیمی این بود که برد دریافت و قابلیت‌های نظارت کافی نداشتند، بنابراین نمی‌توانستند سیگنال‌ها را از هر ناحیه‌ای که قرار بود پوشش دهند یا از خرابی‌های احتمالی مطلع کنند، دریافت کنند. در نتیجه، ممکن است همه نقض‌ها در سیستم اصلی ثبت نشده باشند و در نتیجه هشدار را غیرقابل اعتماد کنند.

با این حال، ما خوشحالیم که تأیید می کنیم که فناوری بی سیم بسیار بهبود یافته است. سیستم‌های بی‌سیم می‌توانند در معرض تداخل باشند که می‌تواند باعث واکنش غیرقابل پیش‌بینی سنسورها شود، اما این نادر است.

تا زمانی که دزدگیرهای بی سیم به درستی نگهداری شوند، اکنون به اندازه همتایان سیم دار خود قابل اعتماد هستند. اگر هنوز مطمئن نیستید که دزدگیر بی سیم گزینه خوبی است، به مزایای آن نگاهی بیندازید.

مزایای دزدگیر بی سیم

نصب دزدگیرهای بی سیم سریعتر و آسانتر از سیستمهای سیمی است. نصب آلارم‌های بی‌سیم معمولاً ارزان‌تر است زیرا زمان کمتری در آن صرف می‌شود. از آنجایی که سیم کشی کمتری درگیر است، یک سیستم بی سیم اغلب بسیار تمیزتر از یک سیستم سیمی به نظر می رسد. سیستم های بی سیم بسیار انعطاف پذیر هستند. شما به راحتی می توانید حسگرهای در یا پنجره و آشکارسازهای حرکت را برای گسترش سیستم خود اضافه کنید.
گزینه های امنیتی بی سیم به شما این امکان را می دهد که زنگ هشدار خود را به دستگاه های هوشمند خود متصل کنید (اتصال به شبکه لازم است). این بدان معناست که می توانید اعلان های هشدار دریافت کنید و زنگ بی سیم خود را از تلفن هوشمند خود فعال یا غیرفعال کنید.

برخی از سیستم‌ها دارای ویژگی‌های فعال بی‌سیم دیگری هستند، مانند جاکلیدی، که به شما امکان می‌دهد وقتی به ملک خود نزدیک می‌شوید، زنگ بی‌سیم خود را خاموش کنید تا از فعال شدن تصادفی زنگ جلوگیری کنید. دزدگیرهای بی سیم قابل حمل هستند، بنابراین اگر خانه یا محل را جابه جا می کنید، می توانید دزدگیر را با خود ببرید.

خرید دزدگیر اماکن آنیک

سیستم های هشدار سیمی یا بی سیم؟

پاسخ این است: بستگی به اموال شما دارد. همسایه شما ممکن است سیستم سیمی خود را دوست داشته باشد، اما ممکن است شما از یک سیستم بی سیم بیشترین بهره را ببرید. هر دارایی متفاوت است، بنابراین مهم است که مزایا و معایب هر کدام را بسنجید و مشخص کنید که برای نیازهای امنیتی منحصر به فرد شما مناسب است. در اینجا چیزی است که باید در مورد تفاوت های بین سیستم های هشدار سیمی و بی سیم بدانید. همانطور که از نام آن پیداست، سیستم های هشدار سیمی به ساختمان شما متصل می شوند و از طریق سیم های متصل با هم ارتباط برقرار می کنند. هر سنسور به طور فیزیکی به کنترل پنل متصل است و در سیستم های نظارت شده، کنترل پنل معمولاً از طریق تلفن ثابت با سرویس نظارت خارجی در ارتباط است.

مزایای سیستم هشدار سیمی

سیستم های هشدار سیمی معمولاً کمی قابل اعتمادتر از سیستم های بی سیم هستند. از آنجایی که هر قسمت از سیستم به صورت فیزیکی متصل است، تقریبا هیچ احتمالی برای تداخل وجود ندارد. سیستم های هشدار سیمی نیز به منبع تغذیه خانه شما متصل می شوند، به این معنی که شما هرگز نگران تعویض باتری نخواهید بود.

سیستم های هشدار بی سیم نیز با برد محدود هستند. اگر سنسورها خیلی دور از کنترل پنل باشند، فرکانس های رادیویی آنها ممکن است نتواند به آن برسد. در یک سیستم هشدار سیمی، برد مشکلی نیست. فرقی نمی‌کند سنسورها یک متر یا یک کیلومتر دورتر باشند. اگر به کنترل پنل متصل باشند، می توانند ارتباط برقرار کنند.

سیستم های هشدار بی سیم

سیستم‌های هشدار بی‌سیم با استفاده از فرکانس‌های رادیویی امن مانند تلفن همراه شما ارتباط برقرار می‌کنند. پانل کنترل همچنین با استفاده از فرکانس سلولی بی سیم با سرویس های خارجی مانند سرویس نظارت بر زنگ شما ارتباط برقرار می کند. سیستم های هشدار بی سیم مانند داشتن یک شبکه تلفن همراه خصوصی در کل ساختمان شما هستند.

مزایای سیستم های هشدار بی سیم

بزرگترین مزیت سیستم های هشدار بی سیم سهولت نصب است. بدون سیم، تنها کاری که برای نصب سیستم باید انجام دهید این است که سنسورها را قرار دهید، پنل کنترل را نصب کنید، باتری ها را وارد کنید و آماده کار هستید. در حالی که نصب حرفه ای همیشه پیشنهاد می شود، بسیاری از سیستم های هشدار بی سیم تقریباً توسط هر کسی قابل نصب هستند. در حالی که ممکن است برای یک جنایتکار آسان باشد که تلفن ثابت شما را قطع کند و یک سیستم هشدار سیمی را غیرفعال کند، سیستم های هشدار بی سیم برای غیرفعال کردن نیاز به دانش بیشتری دارند. برای غیرفعال کردن شبکه بی سیم به یک هکر نیاز دارید.

خرید دزدگیر اماکن آنیک

مشخصات دزدگیر سیمکارتی آنیک A570

  • قابلیت اتصال سیم کارت : دو عدد
  • تعداد شماره تلفن قابل ذخیره سازی : 30 عدد
  • زون ها : 4 عدد باسیم و 1 عدد بیسیم
  • قابلیت ارسال پیام کوتاه فارسی
  • گزارش گیری ورود و خروج محرمانه
  • شماره گذاری ریموت ها
  • زمان صدای آلارم : قابل تنظیم میان 10 تا 400 ثانیه
  • ضبط صدا : تا 25 ثانیه
  • نرم افزار اندروید
  • قابلیت اتصال به کیپد
  • چهار زون با سیم و یک زون بی سیم
  • ارسال شماره ریموت در گزارش گیری محرمانه
  • دو خروجی قابل کنترل با پیام کوتاه و تماس صوتی
  • قابلیت برنامه ریزی و کنترل دستگاه از طریق نرم افزار اندروید و IOS
  • قابلیت تماس : از طریق سیم کارت و خط ثابت
  • ارسال پیام کوتاه : دارد
  • گزارش قطع و وصل برق و قطع خط تلفن
  • نامگذاری هر زون بصورت مجزا فارسی و انگلیسی
  • ارسال نام زون و شماره چشم بی سیم در پیام آلارم
  • قابلیت برنامه ریزی دستگاه از طریق پیام کوتاه
  • تماس از طریق سیم کارت و خط تلفن
  • امکان فعال و غیر فعال کردن دزدگیر از طریق پیام کوتاه، تماس و نرم افزار اندروید

خرید دزدگیر اماکن آنیک

مرکز خرید سیستم های امنیتی منصوری در بانه دارای نمایندگی فروش و پخش انواع دزدگیر های اماکن جی ام کا، فایروال، کلاسیک و دزدگیر آنیک در مدل ها و با قابلیت های متفاوت می باشد. شما می توانید برای خرید ارزان قیمت هر کدام از این سیستم های اعلام سرقت هم اکنون با واحد فروش تماس بگیرید. اگر مایل به دریافت پیشنهادی برای نصب دزدگیر بی سیم در منزل یا محل کار خود هستید، لطفا با شماره های درج شده تماس بگیرید یا فرم تماس ما را تکمیل کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید