دوربین مداربسته رم خوردوربین مداربسته مخفی

فروشگاه دوربین رم خور کوچک

فروشگاه دوربین رم خور کوچک را برای خرید بهترین دوربین جاسوسی بررسی کنید. تکنو دوربین انواع دوربین های ریز جاسوسی سیمی و بیسیم را به قیمتی ویژه در مدل ها و طرح های متفاوت به فروش می رساند. با ما همراه باشید تا در مورد این دوربین های مخفی کوچک بیشتر صحبت کنیم:

دوربین جاسوسی مموری خور

دوربین جاسوسی مموری خورکه به عنوان یک دوربین بی سیم برای امنیت خانه، یا دوربین پرستار بچه / دوربین پلیس / دوربین مخفی / تجهیزات جاسوسی / دوربین حیوان خانگی برای ضبط هر دو عکس فوری و ویدیو بدون توجه مردم استفاده می شود. دوربین جاسوسی مموری خور از کارت Micro SD برای ضبط حلقه پشتیبانی می کند. وقتی کارت پر شد، قدیمی‌ترین فایل‌های ویدیویی را به‌طور خودکار بازنویسی می‌کند. تشخیص حرکت فقط هنگام تشخیص حرکت ضبط می کند، که باعث می شود نسبت به سایر دوربین های جاسوسی در فضای ذخیره سازی صرفه جویی کنید.

دوربین کوچک شما را می توان با کمک گیره ای که لوازم جانبی داخل جعبه دارد در گوشه خانه، دفتر، انبار، فروشگاه، حیاط خلوت، باغ، حتی در جیب یا یقه قرار داد. علاوه بر این، می توان از آن به عنوان یک دوربین فیلمبرداری ماشین یا یک دوربین اکشن در فضای باز استفاده کرد، حتی دوربین امنیتی کوچک روی پهپاد را برای ضبط وصل کرد.

فروشگاه دوربین رم خور کوچک

انواع مختلف دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

انواع مختلف دوربین های جاسوسی از راه دور که معمولا به عنوان تجهیزات نظارتی استفاده می شود شامل دوربین های سوراخ دار، مبدل و دید در شب است. پیشرفت در فناوری مینیاتوری این فرصت را برای افراد فراهم می کند تا از دستگاه های مختلفی استفاده کنند که اطلاعات صوتی و بصری (AV) را مستقیماً به تلویزیون (تلویزیون) و ضبط کننده ویدیو (VCR)، رایانه یا کارت حافظه مستقل ارسال می کنند. از آنجایی که تجهیزات جاسوسی مدرن از منابع مختلف نیرو استفاده می کنند، دستگاه ها از نظر قرار دادن بسیار متنوع هستند.

در اندازه 1 اینچ مکعبی (16.38 سانتی متر مکعب)، دوربین های پین هول ارزان قیمت با میکروفون داخلی به طور گسترده توسط بسیاری از افراد استفاده می شود. دوربین های مینیاتوری به راحتی در میان اشیاء روزمره پنهان می شوند یا به طور نامحسوس در یک مورد دیگر پنهان می شوند. هر دوربین به پریز دیواری متصل می شود یا از باتری استفاده می کند.

هر دوربین جاسوسی بی سیم و از راه دور به طور کلی مجهز به یک آنتن کوچک است که سیگنال های AV را به صورت سیاه و سفید یا رنگی به یک گیرنده از راه دور منتقل می کند که برای مشاهده زنده به تلویزیون و VCR یا رایانه شخصی متصل می شود. افراد همچنین سیگنال های دوربین را بر روی هر یک از دستگاه ها برای مشاهده بعدی ضبط می کنند. گیرنده به طور کلی می تواند سیگنال ها را از یک اتاق به اتاق دیگر تشخیص دهد، اما قدرت سیگنال با کیفیت تجهیزات متفاوت است. گیرنده‌های با اندازه‌های مختلف می‌توانند از یک تا هشت دوربین سوراخ‌دار را در خود جای دهند و گیرنده اطلاعات هر دوربین را در کانال متفاوتی نمایش می‌دهد.

فروشگاه دوربین رم خور کوچک

استفاده از دوربین وای فای دار مخفی برای پرستاری کودک

یک فرد ممکن است استفاده از دوربین جاسوسی از راه دور را برای مشاهده مراقب کودک خود انتخاب کند.
تقریباً هر شیء قابل تصوری می‌تواند برای یک دوربین جاسوسی از راه دور لباس مبدل باشد. سازندگان تجهیزات جاسوسی را در هر چیزی از قلم توپ گرفته تا تغذیه کننده پرندگان حیاط خلوت قرار می دهند. این دستگاه‌ها معمولاً با باتری کار می‌کنند و بسیاری از آنها حاوی آشکارسازهای حرکتی هستند که عملکرد دوربین را آغاز می‌کنند. این دوربین های مخفی و مستقل معمولاً اطلاعات را روی یک کارت دیجیتال ایمن قابل جابجایی (SD) ضبط می کنند. کارت SD در رایانه یا کارت خوان SD که برای بازبینی تصاویر ضبط شده به رایانه متصل است، وارد می شود.

یک دوربین کنترل از راه دور جاسوسی ویژه مجهز به دیودهای ساطع کننده نور مادون قرمز (LED) برای نظارت در روز یا شب است. سازندگان دوربین های جاسوسی از راه دور مینیاتوری را با قابلیت دید در شب طراحی می کنند که اندازه آنها کمتر از یک اینچ مکعب (16.38 سانتی متر مکعب) است. علاوه بر داشتن قابلیت دیدن در تاریکی، برخی از این واحدهای همه کاره ضد آب هستند و امکان استفاده در فضای باز را فراهم می کنند. زاویه دید وسیع دوربین های مینیاتوری امکان نظارت بر کل اتاق را فراهم می کند و برخی از آنها محدوده دید بدون مانعی در فضای باز تا 1000 فوت (305 متر) دارند.

این دوربین های دید در شب مینیاتوری که از نظر اندازه با دوربین های سوراخ سوزنی قابل مقایسه هستند، به راحتی در محیط های متعدد استتار می شوند. بسیاری از آنها با باتری کار می کنند، اما برخی از مدل ها ممکن است در جای خود وصل شوند. قیمت دوربین جاسوسی از راه دور بسته به کیفیت و وسعت سیستم بسیار متفاوت است.

فروشگاه دوربین رم خور کوچک

فروشگاه دوربین رم خور کوچک

اگر قصد خرید دوربین مداربسته ای کوچک مموری خور را دارید هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. ما دنیایی از دوربین های ریز جاسوسی مخفی را برای شما به نمایش گذاشته ایم. دوربین های حافظه دار کوچک بدون نیاز به کابل کشی و دستگاه دی وی آر به راحتی تصاویر را ضبط و ذخیره سازی خواهند کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید