دزدگیر آنیکدزدگیر اماکن

فروش دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک A770

فروش دزدگیر اماکن آنیک سیم کارتی A770 همراه با تخفیف ویژه آغاز شد. تأمین امنیت در جاهای مختلف از نیاز های اساسی صاحبین خانه و کسب و کار می باشد. از همین رو راه حل های مختلفی برای تآمین این نیاز وجود دارد. اما گاهی برخی راه ها نمی توانند کارساز و قابل اطمینان باشند. یکی از تدابیری که مؤثرترین روش است نصب یک دزدگیر اماکن می باشد. این محصولات در وب سایت ما در انواع برند های معروف و شناخته شده با امکانات و‌ مزایای کاربردی عرضه می شود که از قیمت های مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند. برای همین مورد استقبال همگان قرار گرفته اند. در ادامه به شرح محبوب ترین این محصولات یعنی دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک A770‌ می پردازیم.

فروش دزدگیر اماکن آنیک

دزدگیر اماکن بی سیم آنیک A770

دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک A770، دارای عملکرد قابل اطمینان است. هدف از این محصول فراهم کردن آسایش خاطر برای مالکین مکان های مختلفی است که در اکثر شبانه روز در محیط حضور ندارند. به گونه ای که از ورود اشخاص ناخواسته به محیط مربوطه جلوگیری کرده و به محض وارد شدن شما را از تهدید مربوطه آگاه می کند. اساس کار این سیستم اعلام سرقت به وسیله ویژگی تلفن کنندگی و ارسال پیام کوتاه می باشد. این ویژگی با اضافه کردن شماره های مخاطبین مجاز امکان پذیر است تا در هنگام تشخیص خطر در کمترین زمان ممکن با کاربران مربوطه ارتباط برقرار کند.

دزدگیر منازل آنیک مدل A770، به خصوص برای جاهایی طراحی شده که غیر قابل دسترسی به خط تلفن ثابت باشند. چراکه خود از دو عدد سیم کارت در تمام اپراتور های داخلی پشتیبانی می کند. این سیم کارت کارت های داخلی قدرت شماره گیری فوق العاده سریعی دارند و از قدرت آنتن دهی بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین علاوه بر قابلیت ایجاد تماس صوتی، به شماره های از پیش تعیین شده پیام کوتاه زبان فارسی را ارسال می کند. همچنین این سیم کارت ها دارای قابلیت گزارش دوره ای میزان اعتبار شارژ باقی مانده می باشند.

آیا این دزدگیر از زون پشتیانی می کند؟

گذشته از این ها، این محصول برای قدرت پوشش دهی امنیتی بیشتر در محیط دارای سازگاری با پنج زون باسیم و یک زون بی سیم می باشد. شما می توانید هر کدام از زون ها را به صورت جداگانه در قالب های فارسی و انگلیسی نام گذاری کنید. به طوریکه با تحریک هرکدام از آن ها، شماره چشم بی سیم و نام زون برای شما ارسال می شود و با این حال می توانید از زون مربوطه مطلع شوید. نکته حائز اهمیت دیگر اینکه، هرکدام از زون ها دارای قابلیت تعیین به عنوان NC و NO از طریق پیام کوتاه یا کی پد هستند.

فروش دزدگیر اماکن آنیک

سیستم اعلام سرقت منازل آنیک

سیستم اعلام سرقت منازل آنیک دارای طراحی ویژه است که نصب و کاربرد ساده ای دارد. همچنین صدای آلارم و اژیر خطر را می توانید در این مدل دزدگیر میان ۱۰ الی ۴۰۰ ثانیه تنظیم کنید. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول دارا بودن ۴ خروجی قابل کنترل با پیام کوتاه و تماس صوتی و قابلیت تنظیم سطح امنیت است. در صورت نصب دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک A770، دیگر هیچ سارقی نمی تواند موانع را با از کار انداختن سیستم دور بزند. چراکه این محصول قطع برق یا قطع تلفن ثابت محیط خود را تشخیص داده و در همان زمان هشدار مربوطه را برای مالکین ارسال می کند. همچنین کاربران می توانند از مکان های دور این دزدگیر را مدیریت، برنامه ریزی و حتی تنظیم کنند.

یکی از ویژگی های کاربردی این دزدگیر منزل، قابلیت فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر از طریق پیامک می باشد. این کنترل دستگاه حتی می تواند از طریق نرم افزار مخصوص اندروید و IOS باشد. از مزایای دیگر این سیستم مرکزی مجهز بودن به قابلیت استراق سمع به میزان مدت زمان ۲۵ ثانیه است. در سیستم ضد سرقت اماکن آنیک می توانید ریموت های مربوطه را شماره گذاری کنید. با این وجود سیستم هنگام ورود و خروج محرمانه دیگر اعضا، شماره ریموت مربوطه را برای مدیر ارسال می کند. لازم به ذکر است بدانید کاربران می توانند هرکدام از ریموت های مجاز را از طریق پیام کوتاه حذف کنند.

از دیگر ویژگی های این محصول دارای ۳۰ حافظه شماره تلفن مخصوص SMS,GSM,LINE می باشد. با این ویژگی های منحصر به فرد، دزدگیر دو منظوره اماکن سیم کارتی آنیک A770، مدل مناسبی برای مناطق مسکونی، پارکینگ، انبار، فروشگاه، بانک، جواهر فروشی، کارخانه، داروخانه و غیره می باشد.

فروش دزدگیر اماکن آنیک

فروش دزدگیر اماکن آنیک

مرکز فروش امنیتی منصوری دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دزدگیر اماکن، با بهترین شرایط و قیمتی ویژه می باشد برای سفارش، خرید و نصب انواع سیستم اعلام سرقت با برند های کلاسیک، جی ام کا، آنیک می توانید هم اکنون با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید