دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

فروشگاه دوربین های مخفی کوچک بیسیم

فروشگاه دوربین های مخفی کوچک بیسیم رو یادتون هست؟ مرکز فروش دوربین مداربسته مخفی منصوری در بانه وارد کننده انواع و اقسام دوربین های ریز مخفی با بهترین قیمت می باشد. دوربین های مداربسته کوچک مخفی موجود در این فروشگاه همگی با کیفیت بوده و هر کدام برای منظوری خاص مناسب می باشد. برای مثال می توانید آن را در داخل خودرو، یا در داخل اتاق و یا اینکه با خود به هر مکانی حمل کنید. هرکدام از این مدل ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که کاملا با نیازهای شما مطابقت دارد. در ادامه به شرح و بررسی دو نمونه از محبوب ترین دوربین های مخفی کوچک بیسیم می پرداریم :

فروشگاه دوربین های مخفی کوچک بیسیم

دوربین خیلی ریز فلتی ۴k

دوربین خیلی ریز فلتی ۴k، از مدل های جاسوسی میکروفون دار است که قادر به فیلم برداری همراه ضبط صدای نامحسوس از وقایع مورد نظر محیط می باشد. این محصول می تواند به عنوان بهترین شاهد عینی در مکان های مختلف عمل کند‌. همچنین گزینه ای مناسب برای جلوگیری از سرقت و رویداد های ناگوار در مناطق گوناگون است. این محصول یک دوربین قابل حمل است که از آن به عنوان دوربین فیلم برداری هم یاد می شود. زیرا به دلیل حجم کمی که دارد، به سادگی دارای قابلیت نصب و تعبیه بر روی پیراهن، کمربند، کلاه ایمنی، فرمان دوچرخه می باشد. از این رو می توانید این دوربین ریز بی سیم را با خود به پیاده روی، دوچرخه سواری، موتور سواری، کوهنوردی، چتر بازی و غیره همراه داشته باشید.

دوربین جاسوسی قابل حمل فلتی

دوربین جاسوسی قابل حمل فلتی دارای رزولوشن فوق العاده ۴k است که تصاویر بسیار واضح و باکیفیت را ثبت می کند. به طوریکه از طریق آن حتی تشخیص چهره افراد و پلاک وسایل نقلیه از راه دور قابل مشخص است. یکی دیگر از ویژگی های عالی تصویری این دوربین، دارا بودن ویژگی فیلم برداری تا ۳۰ فریم بر ثانیه است. این قابلیت به خصوص برای ورزش های پرسرعت مانند موج سواری، دوچرخه سواری و یا حتی نصب داخل پهپاد ها بسیار مناسب و عالی می باشد. زیرا باعث ضبط فیلم های روان بدون نویز از طبیعت بکر و زیبا می شود.

گذشته از این ها، به صورت غیر قابل شناسایی در این دوربین خیلی کوچک فلتی، چهار عدد LED مادون قرمز به کار گرفته شده است.‌ این ویژگی عالی، امکان ضبط فیلم و تصاویر باکیفیت را در تاریکی مطلق و دل شب فراهم می کند‌‌. به وسیله این دوربین ورزشی ۴K، کاربران مجاز می توانند از راه دور به مشاهده فیلم های آنلاین از محیط مربوطه بپردازند. زیرا این دوربین دارای وای فای است و می‌تواند به شبکه اینترنت متصل شود. با این حال قابلیت اشتراک گذاری ویدیو های مستقیم را بر روی اپلیکیشن اندروید و IOS فراهم می کند.

فروشگاه دوربین های مخفی کوچک بیسیم

دوربین مداربسته خیلی کوچک مغناطیسی SQT

دوربین مداربسته خیلی کوچک SQT یکی از مدل های محبوب و پرکاربرد است که بدون نیاز به دستگاه DVR و NVR، قادر به ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات گرفته شده داخل کارت حافظه میکرو sd می باشد. همچنین دارای یک باتری لیتیوم یونی قدرتمند است که بعد از هر بار شارژ کامل می تواند ۹۰ دقیقه در حالت مداوم کار کند. برای همین دلیل این محصول دارای استقلال زیادی است زیرا نیازی به سیم کشی و دستگاه ضبط کننده ویدیو ندارد. همچنین نصب و راه اندازی بسیار ساده ای را فراهم می کند. از سوی دیگر برای مواقعی که به فیلم برداری با زمان بیشتری نیاز داشته باشید، می توانید از ضبط این دوربین ریز در موقعیت متصل به شارژر به صورت بدون وقفه برخوردار شوید. به علاوه این دوربین قابلیت انتقال تصاویر را برای کاربران خود از راه دور فراهم می کند.

از دیگر مزایای این دوربین جاسوسی رم خور اس کیو تی قابلیت تنظیم در حالت استند بای است. این ویژگی می تواند کمک مؤثری برای ضبط تصاویر بیشتر در کارت حافظه باشد. زیرا تنها در صورت احساس حرکت عملکرد فیلم برداری خود را شروع می کند. این قابلیت حتی می تواند در شارژ باتری هم صرفه جویی کند همچنین به عنوان یک دزدگیر حرکتی عمل کند. به این معنی در هنگام تشخیص حرکت در کمترین زمان آلارم مربوطه را برای اپلیکیشین مخصوص از راه دور ارسال کند.

دوربین کوچک وای فای شارژی بی سیم SQT، از مدل های رم خور است و دارای یک میکروفون قدرتمند داخلی است که امکان استراق سمع واضح را ایجاد می کند. از این رو این دوربین قابلیت ضبط فیلم برداری همراه صدای محیط را فراهم می کند. در واقع این دوربین می تواند گزینه ای مناسب برای وکلا، قضات، خبرنگار، دانشجو و غیره باشد.

فروشگاه دوربین های مخفی کوچک بیسیم

فروشگاه دوربین های مخفی کوچک بیسیم

در سال های اخیر، دوربین مخفی به طور گسترده برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. این دوربین های کوچک دارای قابلیت جاسازی داخل وسایل منزل یا محیط کار هستند و حتی امکان حمل به مکان های مختلف راهم فراهم می کنند. ویژگی محرمانه بودن مزایای اصلی دوربین های جاسوسی است که تشخیص آنها همیشه غیر ممکن و دشوار است. زیرا با طرح های خاصی تولید می شوند که در محیط به چشم نمی آیند. آنها همچنین به عنوان دوربین های ورزشی شناخته می شوند. زیرا به دلیل سایز کوچک خود دردسر های حمل ندارد. به لطف این دستگاه های کاربردی می توانید ایمنی خود را تضمین کنید.

انواع مختلفی از دوربین های کوچک شارژی وجود دارد. برای خرید انواع دوربین های مخفی کوچک بیسیم و سیم دار می توانید هم اکنون با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه این ماه بهره مند شوید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید