هارد دوربین مداربسته

فروشگاه هارد ۲ ترابایت بنفش

به فروشگاه هارد ۲ ترابایت بنفش سری بزنید و هارد دوربین مداربسته مد نظر خود را با قیمتی ویژه خریداری کنید. هارد دیسک اینترنال دو ترابایت پرپل وسترن دیجیتال را می توانید با خیال راحت برای سیستم های مداربسته بزرگ به کار گرفت. وب سایت ما انواع هارد دیسک های داخلی را در برند های مشهور و ظرفیت های مختلف عرضه می کند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر هارد دوربین مداربسته ۲ ترابایت بنفش بپردازیم :

فروشگاه هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد وسترن دیجیتال بنفش دو ترابایت

کمپانی وسترن دیجیتال ( western digital )، در کنار سایر برند های رقبا توانسته است عنوان بزرگ ترین تولید کننده محصولات تجهیزات ذخیره سازی را از آن خود کند. زیرا این برند معروف فعالیت خود را از سال ۱۹۷۰ در آمریکا با نیروی انسانی متخصص آغاز کرده تا سابقه طولانی و درخشانی در این زمینه داشته باشد. وسترن دیجیتال یا WD هارد دیسک های اینترنال خود را در انواع مختلف طراحی کرده است که از لحاظ نوع رنگ بندی، سقف گنجایش، کارکرد و غیره با هم متفاوت هستند و گزینه مناسب، بسته به عوامل مختلفی انتخاب می گردد. در این زمینه یکی از مطرح ترین محصولات این مارک با اصالت هارد دیسک داخلی وسترن ۲ ترابایت سری بنفش می باشد که از لحاظ ساختار، عملکرد و ویژگی ها فوق العاده می باشد.

این محصول دارای سایز استاندارد ۲۶ × ۱۰۱ × ۱۴۷ میلی ‌متر، وزن مناسب و سبک ۶۴۰ گرم است که از سایز هد ۳٫۵ اینچ بهره می برد. موقعیت راه اندازی و قرار گیری این مدل از هارد های اینترنال داخل سیستم است و برای همین به ساختار زیبایی آن در مقایسه با هارد های اکسترنال توجه چندانی نشده است.

فروشگاه هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد دیسک westen digital سری بنفش ۲ ترابایت

این HDD وسترن دیجیتال بنفش دو ترابایت برای اتصال به سیستم کامپیوتر یا دوربین از نوع رابط SATA6 با قابلیت سرعت انتقال اطلاعات به میزان ۶ گیگابایت برثانیه طراحی و تولید شده است. از این رو این محصول به واسطه این مدل از رابط ها در مقایسه با هارد های اکسترنال از سرعت بیشتر انتقال داده ها برخوردار می باشد. قسمت های تشکیل دهنده این هارد دیسک اینترنال بنفش شامل قطعه بازوی مرکزی، هد، قطعه کنترل کننده مرکزی، دیسک، موتور گردان دیسک و غیره می باشد که هرکدام به نوبه خود دارای کارایی منحصر به فرد خود می باشند. از جنس ساخته شده این محصول، پلاستیک و فنر مرغوب می باشد که در مقابل فشار ها و آسیب های دیگر استحکام ویژه و پایداری دارد.

هارد دیسک westen digital سری بنفش ۲ ترابایت دارای قابلیت سرعت گردش به میزان ۵۴۰۰ دور در دقیقه می باشد. همچنین این محصول قادر به عملکرد بدون وقفه در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می باشد.  به علاوه با دارا بودن فناوری های پیشرفته، تقریبا از دست رفتن اطلاعات از دست رفته در این HDD دارای احتمال صفر می باشد.

هارد وسترن دیجیتال پرپل

این مدل هارد دیسک اینترنال پرپل وسترن دارای سازگاری با ۶۴ خروجی دوربین مداربسته است. به این معنی قادر به ذخیره سازی ۶۴ دوربین مداربسته به صورت همزمان در حافظه خ‌ود می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد دیگر این محصول، قابلیت نوشتن سالانه ۱۸۰ ترابایت داده بدون هیچ گونه اختلالی می باشد. گفتنی است بدانید که محدوده دما درحالت کار این هارد دیسک داخلی در حالت استفاده ۶۵~۰ درجه سانتی ‌گراد و در حالت آماده به کار ۷۰~۴۰- سانتی ‌گراد می باشد.

هارد ۲ ترابایت بنفش مجهز به انواع تکنولوژی های محبوب و‌ پیشرفته ای است. برای نمونه جهت کاهش اثر و لرزش تکان ها و جلوگیری از آسیب جدی به دیسک از قابلیت intelliPower بهره می برد. همچنین برای صرفه جویی در فضای حافظه بدون از دست رفتن داده ها دارای فناوری AllFrame می باشد. از دیگر مزایای این هارد دیسک WDS بنفش، پشتیبانی از ویژگی Intelliseek است که صدا و لرزش کم و مصرف برق پایین هارد را تضمین می کند.

hdd  هارد وسترن دیجیتال بنفش دو ترابایت از دستگاه های ضبط کننده ویدیو دیجیتال NVR و دستگاه ضبط شبکه NVR دوربین های مداربسته پشتیبانی می کند که برای یک سیستم امنیتی متوسط گزینه ای مناسب می باشد.

فروشگاه هارد ۲ ترابایت بنفش

فروشگاه هارد ۲ ترابایت بنفش

امروزه با وارد شدن سطح جدیدی از سرقت ها و سایر اتفاقات ناگوار توسط اشخاص متخلف، دلهره زیادی برای صاحبین ملک ایجاد کرده است. از این رو برترین تدابیر و راه حل ها نصب سیستم های دوربین مداربسته در اطراف اماکن می باشد. زیرا این محصولات با ضبط فیلم و تصاویر گاهی همراه صدا می تواند به افشای جرم و جنایت کمک بسزایی کند. به عبارتی دیگر برای حفظ اموال و سایر وستیل با ارزش وجود یک سیستم دوربین مداربسته در محیط ضروری است. از سوی دیگر این سیستم ها از انواع تجهیزات مختلف برای کارکرد بدون نقص تشکیل شده است.

در این میان هارد دیسک داخلی یکی از قطعات رایج است که می تواند اطلاعات مهمی را برای مدت های طولانی نگهدارد. برای خرید ارزان قیمت هارد ۲ ترابایت بنفش، به فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه مراجعه کنید. یا برای خرید آنلاین با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید