دوربین مداربسته بیسیم

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

تکنو دوربین، بزرگترین مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا می باشد که عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته وایرلس کوچک و بزرگ برای تمامی مشاغل و مکان ها می باشد. این دوربین ها بدون نیاز به کابل کشی برای ما ضبط تصویر کرده و بسیار مقرون به صرفه هستند. در ادامه همراه ما باشید تا با محبوب ترین ها یعنی دوربین های مداربسته بیسیم با برد بالا بیشتر آشنا شوید :

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

دوربین ‌های مداربسته بی سیم

دوربین ‌های مداربسته بیسیم راهی عالی برای مراقبت از خانه، شناسایی متخلفان و حتی ترساندن افراد سودجو در محیط می باشد. این دوربین های وایرلس از نسل های جدید و بروز می باشد که برای اتصال و کارکرد، نیازی به کابل کشی یا سیم خارجی ندارند. درنتیجه این محصولات زمانی که اجرای سیم کشی در محیط دشوار یا حتی غیرممکن است، راحتی نصب و استفاده را ارائه می ‌دهند. از طرف دیگر برخی از این دوربین های فاقد سیم از باتری استفاده می کنند که همچنین آنها را کاملاً مستقل از پریز برق می کند. بعضی از دوربین های بدون سیم از مدل های مخفی کوچک هستند که قابل حمل می باشند و می توان آنها را به راحتی از مکانی به مکان دیگر همراه خود منتقل کرد.

دوربین های بیسیم می توانند انتخاب خوبی برای نظارت تصویری محیط های وسیع باشپد. زیرا این نوع دوربین ها درد سر های کابل کشی و حفاری دیوار ندارند و می توان ان ها را در هرجایی هم در خانه و هم در محیط های کسب و کار استفاده کرد و با نصب آسان، پوشش نظارتی خوبی را فراهم می کند. البته توجه داشته باشید که برخی از دوربین های بی سیم همچنان نیاز به اتصال به پریز برق از طریق آداپتور دارند. با این حال، این مدل ها می توانند دوربین های جاسوسی کوچک باشند و به گونه ای طراحی شده اند که مخفی بمانند برخی دیگر از ان ها می‌توانند دوربین‌های قابل مشاهده باشند، مانند دوربین هایی که می‌توانند در فضای باز نصب شوند.

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

دوربین های مخفی کوچک وایرلس

دوربین های مخفی کوچک از مدل های بیسیم برد بالا است که در انواع مختلفی‌ وجود دارد. این دوربین ها قابلیت پنهان شدن داخل لوازم روزمره و لباس های افراد دارند و برای افزایش امنیت و نظارت نامحصوص طراحی شده‌ اند. این دوربین های بیسیم مخفی رم خور، تصاویر را بدون هیچ گونه اتصال به دستگاه های ضبط کننده ویدیو، ضبط و ذخیره می کند.

برخی از افراد برای مراقبت از پرستار کودک یا نظارت حیوانات خانگی خود از دوربین بی سیم عروسکی استفاده می کنند. این مدل بسیار محبوب می باشد که قابلیت چرخشی به صورت محور های افقی و عمودی دارد و می تواند مناطق زیادی را تحت پوشش دید خود قرار دهد. همچنین دارای برد بالای اتصال به شبکه وای فای مجاور می باشد. با این وجود، امکان انتقال ویدیو و تصاویر زنده را بر روی گوشی های هوشمند کاربران خود از راه دور فراهم می کند. علاوه براین امکان دانلود بخشی از ویدیو ها در گوشی ها وجود دارد.

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه بدون سیم

اگر می خواهید منطقه گسترده ای از فضای بیرونی محیط خود را تحت نظارت داشته باشید، بهترین گزینه انتخاب دوربین مداربسته اسپید دام ۳۶۰ درجه می باشد. این محصول دارای زاویه دید ۳۶۰ درجه با قابلیت چرخشی می باشد. همچنین برای اتصال نیازی به سیم کشی های اضافی ندارد. کاربران در هر کجای دنیا که باشند می توانند از طریق این محصول به ویدیو های مستقیم محیط مورد نظر خود از طریق سیستم عامل های اندروید، آیفون و حتی ویندوز دسترسی داشته باشند. این دوربین گردان اسیپد دام فاقد سیم قابلیت ضبط تصاویر باکیفیت را هم به واسطه LED های مادون قرمز در تاریکی شب دارد.

دوربین مداربسته لامپی وایرلس از دیگر مدل های ۳۶۰ درجه است که از لنز پانورامیک بهره می برد. این دوربین دارای سازگاری با مموری رم است و فیلم برداری ها همراه ضبط صدا ثبت می کند. این دوربین دارای ظاهری مشابه لامپ های محیط است و کمتر کسی متوجه دوربین بودن آن می شوند. برای همین می تواند یک مدل مناسب برای افشای جرم و جنایت در داخل محیط باشد. از دیگر قابلیت های این لامپ ‌دوربین دار مخفی، سازگاری با کارت حافظه میکرو sd و قابلیت دید در شب و غیره می باشد. این محصول مدل مناسبی برای نصب داخل خانه، دفاتر، محیط کار، اتاق کودک، بانک و غیره می باشد.

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

امروزه با پیشرفت فناوری، تنوع دوربین های مداربسته روز به روز در حال افزایش است. زیرا این محصولات با هدف حفظ امنیت در محیط، آسایش و آرامش خاطر را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. این دوربین ها را می توانید متناسب با شرایط محیطی داخلی و بیرونی خود انتخاب کنید. این سیستم ها در انواع تکنولوژی های بی سیم و سیمی عرضه می شود که دارای کاربرد های مخصوص به خود می باشد. برای سفارش و خرید انواع پک دوربین وایرلس و مدل های دیگر دوربین مداربسته بیسیم با برد بالا هرماه با تخفیف می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید