دوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مخفی ساعت دیواری ۴K

خرید دوربین مخفی ساعت دیواری ۴K را تا بحال تجربه کرده اید؟ آیا هیچوقت قصد خرید دوربین مداربسته ای مخفی وایرلس جاسوسی را برای محل کار یا خانه خود را داشته اید؟ دوربین مداربسته ساعت دیواری اخیرا بهترین پیشنهاد برای نظارت به صورت مخفیانه می باشد. این ساعت دوربین دار را می توانید در هر مکانی بر روی دیوار نصب کرده و از راه دور نظارت کنید. دوربین مخفی ساعت دیواری ۴K یکی از مدل های محبوب دوربین جاسوسی است که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد با ما همراه باشید تا به بررسی این دوربین بپردازیم:

خرید دوربین مخفی ساعت دیواری

دوربین مخفی ساعت دیواری ۴K

دوربین مخفی ساعت دیواری ۴K، یکی از ابزار های نظارت تصویری نامحسوس است که از عملکرد قابل اطمینان با طول عمر ماندگار بهره می برد. ظاهر این دوربین هیچ گونه تفاوتی با یک ساعت دیواری عقربه ای معمولی خانگی ندارد و به صورت بسیار شیک و بی نظیر ساخته شده است. به طور کلی، ساعت دیواری یکی از وسایل ضروری در هر محیط خانه و محل کار است از سوی دیگر با توجه به ضرورت ایمنی هر مکانی نصب این دوربین مداربسته جاسوسی طرح ساعت کاربرد عالی و ایده آلی دارد.

این ساعت عقربه ای به یک لنز مخفی قدرتمند مجهز است که تشخیص آن توسط اشخاص داخل محیط غیر از خود شما کاملاً غیرممکن است. از این رو می‌توانید از این محصول‌‌ برای استفاده های متعددی در محیط های گوناگون برخوردار شوید. به گونه ای که تصاویری را که می خواهید به دست آورید، به روشی کاملاً نامرئی و مخفی به دست می آورد. با توجه به اینکه والدین شاغل اکثراً در طول روز در‌ محیط حضور ندارند، ممکن است که تصمیم بگیرند که کنترل پرستار کودک را در اختیار بگیرند. از این رو با توجه به ویژگی این مدل دوربین فیلم برداری مخفی می توانند، در بهترین شیوه ممکن نیاز خود را برآورده کنند.

خرید دوربین مخفی ساعت دیواری

ساعت دیواری دوربین دار

پس از قرار دادن دوربین مخفی ساعت دیواری فورکی، در موقعیتی که بتوانید به راحتی منطقه را در محیط مورد نظر ببینید، این دوربین با کیفیت عالی با اتصال به وای فای مجاور به کمک گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی در هر محیطی که بخواهید می توانید تا زمانی که بخواهید آن را تماشا کنید. این فرآیند حتی بدون نیاز به آی پی استاتیک نیز انجام می شود. به عبارتی دیگر کاربران مجاز می‌توانند از راه دور و‌ در هرکجای جهان که باشند، به تصاویر آنلاین محیط مربوطه دسترسی کامل داشته باشند. از این‌رو هر جایی که بخواهید با دوربین مخفی در شکل ساعت، محیط هایی که می خواهید تماشا کنید اکنون به خوبی تحت کنترل شما هستند.

به طور کلی ساعت دوربین دار جاسوسی بی سیم وای فای دار وسیله ای منحصر به فرد است که با آن می توانید خانه خود را به دلخواه خود بدون جلب توجه برای مشاهده اتاق کودک، پارکینگ ‌ساختمان، منزل، اداره، اتاق کار و محیط های مشابه استفاده و این مکان ها را کنترل کنید و با نمای شیک و با کیفیتی که دارد رضایت همگان را به خود جلب می کند.

این ساعت دوربین دار وای فای دارای رزولوشن فورکی ۴k است که تصاویر و ویدیو های باکیفیت و واضحی را با قابلیت تشخیص چهره ضبط می کند‌. همچنین به علت ظاهر نامحسوسی که دارد می تواند بهترین گزینه برای جمع آوری شواهد و قراین در هنگام رویداد های ناگوار مانند سرقت و سودجویی های مختلف باشد‌.

خرید دوربین مخفی ساعت دیواری

دوربین مداربسته طرح ساعت دیواری جاسوسی

این دوربین مداربسته طرح ساعت دیواری جاسوسی از ساده ترین و قابل اعتماد ترین دستگاه برای استفاده در مواقع مخفی است. این محصول به لطف انتقال تصویر بی سیم، هیچ فرستنده دیگری، سیم کشی اضافی و دستگاه ذخیره سازی و ضبط کننده ویدیو خارجی و غیره نیاز ندارد. همچنین با سازگاری با کارت حافطه این دوربین به طور ایمن تصاویر را مستقیماً در حافظه خود ذخیره می کند. به همین دلیل نصب و راه اندازی ساده و بی درد سری دارد و می توانید بدون نیاز به هیچ وسیله اضافی دیگر در هر کجا که بخواهید تصاویر پنهان را به صورت محتاطانه ضبط کنید.

به علاوه شما می توانید تصاویر ضبط شده این دوربین وایرلس مخفی را در هر زمان که بخواهید به لطف مموری رم ۶۴ گیگابایتی مشاهده کنید و داده ها را به دستگاه یا کامپیوتر خود منتقل کنید. این دوربین مخفی ساعت دیواری ۴K، دارای قابلیت سازگاری با باتری لیتیوم یونی قدرتمند است که بازدهی شارژ آن به میزان ۱۲ ساعت است.

خرید دوربین مخفی ساعت دیواری

خرید دوربین مخفی ساعت دیواری

امروزه با طراحی انواع دوربین های مداربسته، انتخاب مناسب ترین گزینه را برای کاربران ساده تر کرده است. زیرا این محصولات با توجه به نیاز ها و شرایط و موقعیت محیطی مورد نظر انتخاب می گردد. همچنین با ویژگی فیلم برداری در اماکن مختلف موجب حفظ آسایش و آرامش در محیط مورد نظر می شوند. به عبارتی دیگر این دوربین ها به انواع مدل های متعدد با ظواهر گوناگون عرضه می شوند. یکی از پرطرفدارترین ها، مدل دوربین های مخفی است که خود به انواع زیر مجموعه های کاربردی تقسیم می شوند. برای سفارش و خرید انواع دوربین مخفی از جمله دوربین ساعت دیواری، دوربین عینک، دوربین ساعت رومیزی و غیره با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید