دوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مخفی ساعتی رومیزی

خرید دوربین مخفی ساعتی رومیزی با تخفیف ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری امکان پذیر است. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت تولید دوربین های مداربسته، انواع اشکال مختلف دوربین های مخفی در بازار با قیمت های مقرون به صرفه موجود است. در این راستا دوربین مداربسته مخفی ساعتی رومیزی به شکل خاص و ویژه ای طراحی شده است و به دوربین های جاسوسی معروف می باشد. همچنین در رده پرفروش ترین ها قرار گرفته است‌ ویژگی مشترک این دوربین ها با سایر دوربین های مخفی بیسیم سازگاری آنها با تلفن های هوشمند است. همچنین دارای کلی ویژگی های محبوب است که در مواقع مختلف به کار می آیند. از این رو مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

جهت آشنایی بیشتر با این مدل از دوربین مخفی ساعتی رومیزی همراه ما باشید:

خرید دوربین مخفی ساعتی

دوربین جاسوسی شکل ساعت رومیزی

دوربین مداربسته ساعتی رومیزی نوعی دوربین مخفی باکیفیت است که برای گرفتن عکس و فیلم بدون اطلاع افراد در محیط استفاده می شود. با استفاده از فناوری وای فای مجهز شده در این دوربین، می توان تصاویر گرفته شده توسط دوربین را لحظه به لحظه دنبال کرده و به نرم افزار مخصوص گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی منتقل کرد. لازم به ذکر است بدانید این قابلیت انتقال تصاویر و فیلم ها به صورت پخش زنده در هر مکان و هر زمان می باشد‌. همچنین از سیستم عامل های اندروید، آیفون و ویندوز پشتیبانی می کند. با این ویژگی می تولنید در هنگام اتفاقات ناگوار، سریعاً مداخله کنید.

این دوربین و همچنین سایر دوربین های مخفی بیشتر برای اثبات سازی جرم و جنایت در محیط مورد نظر استفاده می شود. به این معنی در محل کار با وجود کلاه برداری، سرقت و غیره در صورت ارتکاب جرم، تصاویر شناسایی شده توسط این دوربین مخفی طرح ساعت رومیزی برای شناسایی اشخاص متخلف مورد بررسی قرار می گیرد. از همین جهت در سال های اخیر، استفاده شخصی از این مدل دوربین ها نیز افزایش یافته است.

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید دوربین جاسوسی باید به آن توجه کنید، کیفیت تصویر و صدا است. با این حال این مدل دوربین شکل ساعت رومیزی دارای رزولوشن ۱۰۸۰p Full hd است که به ثبت تصاویر روزانه فوق العاده واضح و قابل تشخیص می پردازد. به علاوه دارای میکروفون داخلی قدرتمند و مبتکرانه است که به ضبط صداهای اطراف می پردازد. این قابلیت شنود تا میزان فاصله ۱۵ متری می باشد.

خرید دوربین مخفی ساعتی

ساعت رومیزی دوربین دار رم خور

این دوربین مداربسته مخفی دارای ظاهری از ساعت رومیزی دیجیتال می باشد که کسی اصلا‌ متوجه نمی شود که مجهز به لنز فیلمبرداری است. همچنین دارای صفحه نمایش ال ای دی است که اعداد به صورت بسیار واضح بر روی آن‌ نقش می بندد‌. همچنین بر روی بدنه این دوربین جهت تنظیم میزان ساعت دقیق دکمه های PLUS و SET به چشم می خورد. همچنین در قسمت پشتی این محصول، پورت یو اس بی، شیار مخصوص کارت حافظه و دکمه خاموش و روشن قرار گرفته است.

همانطور که گفته شد این ساعت رومیزی دوربین دار رم خور وایرلس دارای شیار مخصوص کارت حافظه است. بنابراین قادر به ذخیره سازی قابل اطمینان اطلاعات گرفته شده برای بازسازی های بعدی می باشد. همچنین این دوربین مجهز به باتری لیتیوم یونی با گنجایش ۳۲۰۰ میلی آمپر در ساعت است. به وسیله این باتری می تواند هر بار پس از شارژ کامل به میزان ۴ ساعت به صورت مداوم و بی وقفه بدون نیاز به اتصال برق مستقیم، فیلمبرداری کند. لازم به‌ ذکر است بدانید جهت ضبط مداوم شبانه روزی می توانید این دوربین را به برق مستقیم شهری متصل کنید. در نتیجه نگرانی از بابت تمام شدن شارژ باتری و خاموش شدن دستگاه وجود ندارد.

خرید دوربین مخفی ساعتی

ویژگی های دوربین ساعت دیجیتالی

از دیگر ویژگی های پیشرفته دوربین مداربسته باتری دار ساعت دیجیتالی رومیزی بی سیم، داشتن سنسورهای صوتی و حرکتی است. با این ویژگی فقط در صورت تشخیص صدا و حرکت در محدوده دید خود شروع به گرفتن عکس و فیلم می کند. با این حال اگر می خواهید در فضای باتری داخلی و‌ کارت حافظه صرفه جویی کنید، این حالت استند بای یا تشخیص حرکت را فعال کنید.

به طور کلی دوربین مداربسته مخفی طرح ساعت رومیزی فول اچ دی وایرلس نقش مهمی در ایمنی محل کار دارد. همچنین به شما کمک می کنند شرایط را کنترل کرده و خطرات احتمالی یا رفتارهای احتمالی محل کار را که می تواند منجر به صدمات در محل کار شود شناسایی کنید. علاوه براین، مدل مناسبی برای اتاق بچه یا افراد مسن جهت کنترل رویدادها و ثبت وقایع می باشد. گذشته از این ها طراحی نامحسوس این دوربین ساعت رومیزی موجب ضبط تصاویر و صداهای مخفیانه در محیط می شود.

خرید دوربین مخفی ساعتی

خرید دوربین مخفی ساعتی

اگر می خواهید خانه یا محل کار خود را بدون دغدغه زیر نظر بگیرید. دوربین ساعتی بهترین گزینه می باشد. شما می توانید این دوربین مخفی رم خور را روی میز قرار داده و از راه دور تمامی تصاویر را زیر نظر بگیرید. دوربین های مداربسته مخفی دارای انواع متفاوتی می باشند که هرکدام برای منظوری خاص طراحی شده اند. این دوربین ها را می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید