دوربین مداربسته مخفی

فروشگاه عمده دوربین جاسوسی کوچک

فروشگاه دوربین جاسوسی کوچک بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مخفی ریز را به نمایش خواهد گذاشت. دوربین های مداربسته ریز جاسوسی به دوربین هایی گفته می شود که به صورت نامحسوس در هر مکانی قابل نصب باشد بدون اینکه کسی از وجود آن مطلع شود.  در ادامه همراه ما باشید تا با چند نمونه از معروف تربن دوربین های ریز بیسیم خیلی کوچک بیشتر آشنا شوید :

دوربین های کوچک جاسوسی در دو مدل ahd و بی سیم تولید شده است که هرکدام از آن ها برای عملیات نامحسوس مورد استفاده قرار می گیرند. این دوربین ها گاهی به شکل لوازم پراستفاده روزمره طراحی شده اند که توجه افراد داخل محیط را به خود جلب نمی کنند. این مدل شامل دوربین مداربسته خودکاری، لامپ دوربین دار وایرلس، دوربین مداربسته شکل پیچ، پریز برق دوربین دار، دوربین مداربسته مخفی شکل ساعت دیجیتال و غیره هستند که از عملکرد قابل اطمینانی بهره مند هستند.

فروشگاه دوربین جاسوسی کوچک

دوربین مداربسته جاسوسی وای فای دار فلتی

دوربین مداربسته جاسوسی فلتی عنوان کوچک ترین دوربین مداربسته پیشرفته جهان را به خود اختصاص داده است. این دوربین علی‌رغم اندازه و حجم کمی که دارد، از امکانات قابل توجهی برخوردار می باشد. برای نمونه دارای رزولوشن فوق العاده باکیفیت است که حتی از طریق آن می توانید نوشته های متنی یا پلاک وسایل نقلیه داخل محیط را از راه دور به راحتی بخوانید. این دوربین مخفی فلتی ۴k دارای قابلیت اتصال به وای فای جهت اشتراک گذاری فیلم و تصاویر زنده می باشد.

همچنین از این دوربین می توانید به عنوان یک سیستم شنود باکیفیت استفاده کنید زیرا دارای یک میکروفون قدرتمند است. علاوه براین دارای قابلیت ذخیره سازی فایل های تصویری و صوتی داخل کارت حافظه می باشد که برای بازیابی های بعدی مناسب می باشد.

دوربین مداربسته جاسوسی فلتی رم خور دارای باتری لیتیوم است که بدون نیاز به سیم کشی کار می کند. این باتری دارای قابلیت شارژ و نگهداری شارژ به میزان ۹۰ دقیقه است. از این رو افراد با شغل های مختلف اعم از قضات، وکلا، روزنامه نگار، خبرنگار و غیره این دوربین ریز وایرلس را با خود به همه جا همراه داشته باشند. علاوه براین ها از طریق دوربین کوچک بدون سیم فلتی می توانید در کلیه ورزش های مختلف با خود همراه داشته باشید و در هنگام پیاده روی، چتر بازی، موتور سواری، دوچرخه سواری و غیره از مناظر بکر و دیدنی به خوبی فیلم برداری کنید. زیرا این محصول حجم خیلی کوچکی دارد و به راحتی بر روی فرمان موتور، کلاه ایمنی، کمربند و غیره نصب و تعبیه می شود.

از دیگر ویژگی های عالی این دوربین عبارتند از : سنسور حساس به حرکت، قابلیت فیلم برداری مداوم در حالت شارژ و غیره.

فروشگاه دوربین جاسوسی کوچک

دوربین مخفی جیبی خودکاری

دوربین مداربسته خودکاری یکی از مدل های همه کاره است و برای همین مورد محبوبیت همگان قرار گرفته است. به این معنی قابلیت های نوشتن، فیلم برداری، ضبط تصویر و استراق سمع باکیفیت را یکجا با هم دارد. این دوربین دارای ظاهر بسیار زیبا و شیک مشابه کامل روان نویس معمولی می باشد.  از همین رو افراد داخل محیط تفاوت این دوربین را با خودکار معمولی تشخیص نمی دهند. همچنین دیگر متوجه تحت نظارت بودن از طریق محصول نمی شوند.

این روان نویس دوربین دار را می توانید بر روی میز اتاق کار، منازل، دفاتر و غیره قرار دهید یا اینکه بر روی لبه جیب پیراهن خود نصب کنید و با خود به همه جا ببرید. این دوربین دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل است که تصاویر و فیلم های واضحی را در محیط ضبط می کند. همچنین یک میکروفون قدرتمند و حساس داخل این دوربین خودکاری باتری دار جاسازی شده است که امکان ضبط صدای واضح و شفاف مکالمه های محیط را برای کاربران خویش به ارمغان می آورد. نصب و راه اندازی این دوربین طرح خودکار بسیار ساده است و نیازی به سیم کشی و دستگاه های اضافه ضبط کننده ویدیو ندارد.

چراکه انرژی مورد نیاز خود را از طریب باتری داخلی خود تأمین می کند. این باتری را می توانید از طریق پورت USB برای مدت زمان ۹۰ دقیقه فیلم برداری بدون وقفه و مداوم شارژ کنید. این دوربین جاسوسی خودکاری را می توانید در اتاق بچه یا افراد سالمند خانواده نصب کنید تا نظارت کاملی داشته باشید.

فروشگاه دوربین جاسوسی کوچک

فروشگاه دوربین جاسوسی کوچک

راهکار های فراوانی برای پیشگیری از سرقت ها و سایر تخلفات در خانه و محل کار وجود دارد. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی انواع دوربین های مداربسته با ویژگی ها و مدل های گوناگونی روانه بازار شده اند. در این میان، دوربین جاسوسی کوچک از سری مدل های محبوب است که از طیف وسیعی از انواع متعددی تشکیل شده است. این دوربین های ریز برای اهداف مختلف مراقبتی، تحقیقاتی، ارائه مدارک و جمع آوری شواهد و غیره گزینه ای مناسب هستند که در بهترین نحو ممکن جوابگوی نیاز های امنیتی کاربران خویش می باشند.

انواع دوربین های جاسوسی کوچک در بازار وجود دارد که با قیمتی شگفت انگیز به فروش می رسد. برای خرید و سفارش بهترین و مناسب ترین دوربین مخفی رم خور بیسیم با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید