دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین بی سیم کوچک ارزان

قیمت دوربین بی سیم کوچک ارزان را از ما بخواهید. دوربین های مداربسته دارای انواع مدل های گوناگون است که هدف مشترک همه آن ها جمع آوری اطلاعات و ضبط همه ی رویدادها در محیط می باشد. این دوربین ها به نوبه خود دارای طرفداران خاص به خود هستند. در این میان یکی از محبوب ترین ها که موجب ضبط مخفیانه بدون اطلاعات اشخاص در محیط می شود، دوربین های مداربسته بی سیم کوچک می باشد. این مدل از دوربین ها را می توانید از طریق نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه دریافت کنید. دوربین مداربسته وایرس ریز فلتی وای فای دار یکی از جدیدترین دوربین های مخفی است که حاوی یکسری امکانات کاربردی می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با این مدل دوربین همراه ما باشید:

قیمت دوربین بی سیم کوچک

دوربین مداربسته بی سیم مخفی فلتی شارژی

دوربین مداربسته بی سیم مخفی فلتی شارژی یکی از کوچک ترین دوربین های جهان به شمار می آید که دارای قابلیت حمل ساده است. این دوربین ضبط های مخفی، انتقال ویدیو های آنلاین از راه دور، ذخیره اطلاعات در مموری رم، شنود محیط و تشخیص حرکت و ارسال آلارم را فراهم می کند. دوربین مداربسته خیلی کوچک فلتی وای فای برای کارکرد و فیلمبرداری نیازی به اتصال به دستگاه ضبط کننده یا حتی کابل کشی ندارد. زیرا از مدل های وایرلس است. همین امر موجب می شود شما بتوانید با خود این دوربین را به هر نقطه از جهان همراه داشته باشید و تمام فایل ها را در کارت حافظه ذخیره کند. همچنین این دوربین انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم یونی داخلی خود تغذیه می کند. این باتری جزء برترین ها است که می تواند به مدت ۹۰ دقیقه کار کند.

شما می توانید بعد از اتمام شارژ این دوربین را از طریق پورت مخصوص یو اس بی به شارژر برق مستقیم شهری متصل کرده و حتی با این وجود به فیلمبرداری بی وقفه بپردازید. از طرف دیگر می توانید این دوربین مخفی رم دار‌ فلتی را به پاور بانک متصل کرده و از فیلمبرداری مداوم آن بهره مند شوید.

قیمت دوربین بی سیم کوچک

مداربسته کوچک وای فای دار فلتی s06

یکی از ارجحیت های کاربران برای خرید دوربین مداربسته بدون شک کیفیت تصویر آن است. از این رو هرچه این کیفیت بالاتر باشد محبوبیت بیشتری دارد. بنابراین دوربین مداربسته کوچک فاقد سیم فلتی s06 باتری خور دارای روزولوشن تصویر فوق العاده بالا و شگفت انگیز ۸ مگاپیکسل است که به صورت بسیار شفافی تمام وقایع را با بیان جزئیات برای شما روشن می کند‌. این کیفیت حتی قادر به نمایش واقعی چهره ها و پلاک وسایل نقلیه می باشد.

همانطور که گفته شد این دوربین فلتی ریز از مدل های مخفی است که برای کارهای جاسوسی از آن استفاده می شود. چراکه دارای ابعاد خیلی کوچک و وزن کم است و به راحتی داخل اشیاء و اجسام محیط جاسازی می شود. ا این رو به ضبط فیلم هایی می پردازد که می خواهید بعد ها از آن برای مدرک و اسناد استفاده کنید.

دوربین فلتی ریز جاسوسی، کوچکترین دوربین مخفی بی سیم است که دارای تکنولوژی تحت شبکه است. با این ویژگی به راحتی به وای فای مجاور و نزدیک خود متصل میشود و می توانید از هر نقطه جهان که باشید به مشاهده آنلاین ویدیو و تصاویر محیط بپردازید. قابل ذکر است این مشاهده زنده می تواند از طریق گوشی های هوشمند اندروید یا آیفون و یا کامپیوتر های شخصی باشد.

قیمت دوربین بی سیم کوچک

دوربین مخفی فلتی s06 باتری خور

در صورتی که بخواهید فضای کارت حافظه این دوربین زود پر نشود و یا اینکه در شارژ باتری صرفه جویی کنید، می توانید این دوربین مخفی فلتی s06 را در حالت استند بای قرار دهید. با این ویژگی دوربین تنها حرکت های از جلوی دید خود را ضبط می کند. این قابلیت تشخیص حرکت حکم دزدگیر هم دارد. به این معنی که در صورت احساس حرکت می تواند آلارم های هشدار دهنده را از راه دور دریافت و از وقایع مطلع شوید.

در‌کنار همه ی این ویژگی های شگفت انگیر، دوربین مداربسته وای فای دار مخفی فلتی‌ دارای میکروفون قدرتمندی است که در بدنه جاسازی شده است. این تکنولوژی قابلیت ضبط صدای صاف و بدون نویز اشخاص داخل محیط را فراهم می کند تا درک بهتر و واقعی تری را از رویداد ها داشته باشید.

این دوربین کوچک وای فای شارژی نصب و راه اندازی بسیار ساده ای دارد. همچنین دارای کاربرد های مختلفی برای ورزشکاران، قضات، وکلا، بازرس و غیره است. به علاوه مدل پیشنهادی و مناسبی برای والدینی است که بچه های خود را به پرستار می سپارند تا رفتارهای آنان را به صورت نامحسوس زیر نظر داشته باشند.

قیمت دوربین بی سیم کوچک

قیمت دوربین بی سیم کوچک

دوربین های کوچک بیسیم دارای انواع متفاوتی هستند که تمامی این مدل ها در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری با بهترین قیمت به صورت عمده و خرده یافت می شود. این دوربین ها دارای سایز کوچکی بوده و کیفیت آن ها ستودنی می باشد. لذا اگر می خواهید مکانی را به صورت نامحسوس زیر نظر بگیرید نصب و راه اندازی این دوربین ها بهترین راه حل می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید