ایران سکوریتی

خرید دوربین مدار بسته بولت خورشیدی

با خرید دوربین مدار بسته خورشیدی بولت، باغ ها و مزارع خود را از راه دور کنترل کنید. این دوربین مداربسته قابلیت پشتیبانی از سیم کارت های ایرانسل و همراه اول را داشته و از این طریق کاربر قادر به مدیریت به اینترنت متصل شده تا تصاویر را به صورت زنده مشاهده کند. این دوربین مداربسته هم صدا را ضبط میکند هم تصاویر را با کیفیتی فوق العاده ذخیره خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این دوربین مداربسته پنل دار بیسیم خورشیدی رم خور ضد آب بیشتر آشنا شوید :

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته بولت خورشیدی

دوربین های مداربسته در دو نوع بیسم یا تحت شبکه ای و آنالوگ یا سیم دار وجود دارند. دوربین های تحت شبکه ای خود در دو نوع سیم کارتی و وای فای دار طراحی شده اند. دوربین های مداربسته سیم کارتی جدیدترین نسل دوربین های مداربسته هستند و می توان در هر مکانی ادارای ، مسکونی، تجاری ، صنعتی و غیره استفاده کرد. از مزیت های مهم دوربین های مداربسته سیم کارتی بیسیم بودن آنها و احتیاج نداشتن به دستگاه دی وی آر و قابل استفاده برای هر مکانی است و می توان در فواصل های دور نیز به صورت آنلاین  تصاویر و فیلم های گرفته شده آنها را مشاهده کرد.

دوربین های مداربسته بولت سیم کارتی خورشیدی از جدیدترین دوربین های مداربسته سیم کارتی و رم خور هستند و قابل نصب در مکان های دور افتاده و امکان  استفاده از برق وجود ندارد می باشند. دوربین های بولت خورشیدی را دوربین های سولاری نیز می گویند.

 مشخصات فنی دوربین های بولت خوررشیدی :

کیس یا بنده دوربین های مداربسته بولت خورشیدی شبیه به استوانه بوده و دارای پایه برای نصب با پیچ هستند. جنس بدنه یا کیس این دوربین ها از جنس فلز بوده و ضد آب و گردو غبار می بادش و این نوع دوربین های مداربسته فلزی بولت خورشیدی دارای مقاومت در برار هر نوع شرایط آب و هوایی ابری، آفتابی، بارانی و برفی هستند . در قسمت بالای دوربین های بولت خورشیدی صفحه ی از سلول های خورشیدی نصب شده است که از جنس مونو کریستال بوده و می تواند نور خورشید را حتی در شرایط ابری یا کمبود نور جذب کند و انرژی خورشیدی در سلول های خورشیدی جذب شده و به باتری داخلی دوربین خورشیدی منتقل شده ودر باتری به انرژی متناوب برق با ولتاژ 12 ولت تبدیل می شود.

دوربین های خورشیدی یا سولاری د ر طول شب با استفاده از انرژی متناوب باتری روشن  باقی می مانند. باتری های داخلی دوربین های خورشید در صورت شارژ کامل می توانند در طول 48 ساعت دوربین را بدون وقفه روشن نگه دارند. دوربین های بولت خورشیدی دارای لنز ی با کیفیت 2 مگا پیسکل هستند که تصاویر و فلیم ها را به با رزولویشن 1080 در 1920 مگا پیکسل  ضبط می کنند. کیفیت تصاویر  و فیلم ها را به صوت فول اچ دی ذخیره می کنند. سرعت فشرده سازی تصاویر و فلیم های ذخیره شده در دوبین های بولت خورشیدی به صورت 30 تا 25 فریم بر ثانیه می باشد. این فمت فشرده سازی باعث می شود حجم تصاویرو فلیم های گرفته شده کم شود بدون اینکه در کیفتی فول اچ دی  آن کمتر شود.

انتقال تصویر دوربین های مداربسته پنل دار

دوربین های بولت خورشیدی پنل دار  لنز آنها دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز می باشد این ال ای دی های در تاریکی مطلق شب می توانند تصاویرو فیلم ها را به صورت رنگی ضبط می کنند و توانایی دید در شب رنگی این دوربین ها تا 30 متر می باشد. انتقال تصاویر و فلیم های ضبط شده در دوربین ها ی بولت خورشیدی توسط اینترنت داخلی سیم کارت ان صورت می گیرد این دوربین ها از سیم کارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل پشتیبانی می کنند و در صورت کم شده شارژ سیم کارت تا حداقل 1000 تومان پیام هشدار دهنده را به گوشی همراه کاربر انتقال می دهد و می توان آن را از راه دور با نرم افزار مخصوص دوربین در گوشی همراه دوباره شارژ کرد.

سنسور های حساس به حرکت و صدا در دوربین های سولاری سیم کارتی با تشخیص اولین صدا وحرکت شروع به فیلم بردای می کنند و این ویژگی را موشن دتکشن می گویند و باعث صرفه جویی در میزان حافظه دوربین  می شوند. دوربین های بیسیم خورشیدی مدل بولت دارای جایگاهی برای کارت حافظه هستند و می توانند تا ظرفیت 128 گیگابایت را پشتیبانی کنند.  دوربین های بولت  سولاری را می توان طوری تنظیم کرد که به مدت هر 30 روز یکبار تصاویرو فیلم های رفته شده قدیمی را به صورت خودکار حذف کرد.

دوربین های سیم کارتی بولت خورشیدی دارای میکروفون و اسپیکر داخلی هستند و صداهای محیط اطراف ار می توانند هم ضبط و هم پخش کنند . دوربین های بولت خورشیدی سیم کارت های  با اینترنت با سرعت های 3 جی و 4 جی پشتیبانی می کنند و اپراتور های ایرانسل، همراه اول، رایتل را ساپورت می کنند.

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین های مداربسته وایرلس wireless خورشیدی پنل دار در تکنو دوربین با قیمتی ویژه موجود می باشد. اگر می خواهید برای پروژه ای بزرگ این نوع از دوربین های مداربسته وای فای شارژی را بکار بگیرید، می توانید آن را در تعداد بالا از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری تهیه کنید. بهترین و جدید ترین دوربین های مداربسته خورشیدی یا سولار جهت نظارت مستقیم، بدون نیاز به برق را با قیمتی مناسب تنها از ما بخواهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫80 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید