دوربین مداربستهدوربین مداربسته 360 درجهدوربین مداربسته زوم داردوربین مداربسته گردان

قیمت دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار

قیمت دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار به دلیل امکانات بیشتری که دارد نسبت به سایر دوربین های مداربسته یک مقدار بالاتری ولی در عوض کاربردی تر و قابل استفاده تر می باشد. خرید و نصب دوربین داربسته چرخشی 360 درجه با قابلیت زوم در سوله ها، گاوداری ها، هتل ها، کارخانه ها و فضاهای بزرگ و حساس.

قیمت دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار

دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار

طبیعتا با پیشرفت علم و گسترش امکانات سیستم های مداربسته انتظار مردم از قابلیت های موجود در دوربین های مداربسته بالا می رود. شاید برایتان پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید آیا دوربین های مداربسته تا این حد هوشمند شده اند که یک نقطه خاص را به وضوح فیلم برداری کرده و نمایش دهد؟؟ در جواب این سوال باید بگوییم بله! امروزه دوربین های مداربسته زوم دار این مشکل را برایمان حل کرده اند، به طوریکه با برنامه ریزی روی زمان و مکانی دقیق در محل مورد نظر می توانید چهره اشخاص، پلاک ماشین و یا حتی فضای داخلی مکانی را با کیفیت بالا زوم کرده و مشاهده کنید.

قیمت دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار

نحوه کار دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار

نحوه کار دوربین های مداربسته گردان 360 درجه زوم دار به این گونه است که کاربر می توانند برای دوربین ها مشخص کنند که در چه زمانی و روی چه مکان و شخصی زوم کرده و فیلم برداری کند. یکی از قابلیت های ویژه ای که این دوربین های مداربسته دارند این است که حتی زمانی که خودتان در دسترس نیستید می توانید مشخص کنید که این دوربین های گردان در چه زمانی حرکت کرده و از چه مکانی فیلم برداری کنند.

قیمت دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار

قیمت دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار

دوربین های مداربسته زوم دار 360 درجه چرخشی را نباید برای هر مکانی استفاده کرد چراکه با توجه به قابلیت ها و طراحی خاصی که دارد قیمت آن کمی بالا بوده و این برای استفاده در مکان هایی که کمتر حائز اهمیت هستند بصرفه نمی باشد. لذا قبل از خرید و نصب دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار حتما مکان مورد استفاده و میزان اهمیت آن مکان را در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که این دسته از دوربین های مداربسته در سوله ها، باشگاه های بزرگ، کارخانه ها و کارگاه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دریافت آخرین قیمت دوربین مداربسته گردان 360 درجه زوم دار با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید