ماکت دوربین مداربسته

فروش اینترنتی انواع ماکت دوربین مداربسته ارزان

فروش اینترنتی انواع ماکت دوربین مداربسته ارزان که در مدل های زیبا و شبیه سیستم های نظارتی واقعی طراحی و تولید می شوند و برای کسانی که نمی خواهند زیاد هزینه کنند بهترین گزینه می باشد و برای بهره مند شدن از آن ها می توانید با این مرکز فروش در ارتباط باشید.  ماکت دوربین مداربسته که شکل ظاهری آن ها از دوربین های واقعی برگرفته شده است و نصب آن در هر مکان و موقعیتی صورت می گیرد و با استفاده از باتری قلمی در آن می تواند چراغ led که در آن تعبیه شده است را روشن کند و مانع از خسارات و جرائم شود و در نظر اشخاص واقعی به نظر آید و ترس از نظارت از طریق آن ها را مانند دوربین های واقعی داشته باشند.

فروش اینترنتی انواع ماکت

ماکت دوربین مداربسته فیک

امروزه با گسترش وقایع ناگوار مانند سرقت ها و سایر تخلفات گوناگون، مردم امنیت را جدی می گیرند. درنتیجه راه حل های امنیتی مکانیکی و حفاظت الکترونیکی در برابر سرقت در حال حاضر توسط شرکت ها و خانه های خصوصی برای محافظت در برابر سرقت، سود جویی و خرابکاری بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. اما بسیاری ابتدا در مسائل امنیتی گام‌ های موثر و مهمی بر می ‌دارند و به بازدارندگی سارقان قبل از ارتکاب جنایت تکیه می‌کنند. یک روش ارزان برای این کار و رسیدن به این هدف مهم، تهیه و نصب ماکت دوربین مداربسته می باشد.

هدف اصلی و اساسی دوربین های مداربسته فیک و ساختگی از دارا بودن چراغ های چشمک زن و ظاهر کاملا مشابه به یک دوربین مداربسته اصلی و واقعی، بازدارندگی سارقان از ارتکاب جرمشان است. همه اینها صرفاً از طریق بالاترین سطح ممکن از جزئیات ساختار مشابه به دوربین های اصلی امکان پذیر می باشد. این سری از ماکت های دوربین مداربسته اغلب به عنوان دوربین های تقلبی نیز شناخته می شوند. این محصولات به علت مزایای فراوانی که دارند محبوبیت و فروش بالایی به خود کسب کرده اند.

از طرف دیگر انواع این مدل از دوربین های مداربسته فیک طراحی شده است. برخی از آنها مجهز به سنسور یا چراغ قرمز هستند که روشن می شود. این ویژگی متخلف را قانع می سازد که دوربین در حال ضبط و فیلم برداری است‌. درنتیجه با ایم کپی برداری بسیار دقیق از ظاهر و فناوری های دوربین های اصلی، به طور ایده آل همان اثر بازدارنده دوربین واقعی را داشته و در نتیجه مجرمان را به شیوه ای مطلوب از جنایت خود باز داری می کند.

فروش اینترنتی انواع ماکت

دوربین مداربسته ساختگی

برای حمایت بیشتر از اثر پیشگیرانه گاهی یک یا چند عدد دوربین مداربسته ساختگی نیز در ترکیب با دوربین های واقعی کار قرار می گیرد. این راهکار می تواند منجر به سطح افزایش امنیت روانی در جاهای وسیع و بزرگ با کم ترین قیمت ممکن شود. یک دوربین مداربسته قلابی ممکن است واقعا فیلمبرداری نکند، اما اشخاص سودجو را از قصد شوم خود منصرف می کند.

به طور کلی ماکت دوربین های مداربسته به طرز فریبنده ای واقعی به نظر می رسد و می تواند در ساختمان های اداری، تجاری، صنعتی، مغازه ها، کارخانه یا در خانه های شخصی استفاده شود. این امر برای جلوگیری از دزدی و یا سایر تخلفات کارکنان محیط کار در بهترین شیوه ممکن عمل می کند و یک اقدام پیشگیرانه بسیار ارزان و در عین حال موثر است. این محصولات با توجه به مدل انتخابی، برای نصب در فضای داخلی و خارجی مناسب هستند.

ویژگی‌ضبط فیلم در این ماکت دوربین مداربسته چشمک زن توسط یک LED چشمک زن قرمز رنگ در لنز شبیه سازی شده. این دوربین ها برای نصب و راه اندازی نیازی به سیم کشی ها یا سایر تجهیزات فنی دیگر ندارند، بلکه با باتری کار می کند و به دو باتری AA 1.5 ولتی نیاز دارد. با این ویژگی های عالی این دوربین های قلابی را نمی توان از یک دوربین واقعی تشخیص داد.

فروش اینترنتی انواع ماکت

انواع مدل های ماکت دوربین مداربسته

ماکت دوربین های مداربسته چشمک زن در انواع نسخه های مختلف ساخته و طراحی شده اند. به گونه ای که می توانید آن ها را در مدل های بولت، دام، خورشیدی و اسپید دام در وب سایت ما تهیه کنید و از ویژگی های عالی آن ها بهره مند شوید. این سری از دوربین های ساختگی که در برابر باد و آب و هوا با بدنه های مقاوم محافظت می شوند، عمدتاً در فضای باز استفاده می شوند. همچنین محفظه محافظ چشمگیر آن ها، تشخیص این مدل ها از دوربین های نظارت واقعی را به خصوص از راه دور دشوار می کند و دلیل خوبی برای جایگزینی با مدل های اصلی در اکثر محیط ها و مناطق می باشد.

متداول ترین دلیل خرید دوربین های مداربسته جعلی، جدای از اثرات بازدارنده، البته قیمت آن می باشد. بنابراین این محصولات به طور قابل توجهی ارزان تر از مدل های اصلی هستند. البته لازم به ذکر است بدانید که این دوربین های فیک ‌راهکاری برای ارائه مدارک و شواهد در هنگام وقوع اتفاق ها ارائه نمی دهند. چراکه قابلیت هیچگونه ضبط و فیلم برداری ندارند و البته برای جاهای مهم و حساس پیشنهاد نمی شوند.

فروش اینترنتی انواع ماکت

مشخصات ماکت دوربین مداربسته

  1. دارای led چشمک زن
  2. عملکرد با باتری قلمی
  3. ظاهری کاملا واقعی
  4. عدم نیاز به کابل کشی
  5. کم هزینه بود

فروش اینترنتی انواع ماکت دوربین

انواع ماکت دوربین مداربسته را می توان با قیمت استثنایی و ارزان از طریق این مرکز فروش اینترنتی با ارتیاط گرفتن با مشاوران فروش جهت ثبت سفارش عمده و خرده اقدام کنید و از هر نقطه کشور که باشید بتوانید آن را جلوی درب محل خود تبا کمترین هزینه تحویل بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. I loved as much as you will receive carried out right here.

    The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get got an edginess over that you wish be delivering the following.
    unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly very often inside case you shield this
    hike.

  2. My partner and I absolutely love your blog and find the
    majority of your post’s to be what precisely I’m looking for.
    Would you offer guest writers to write content available for you?

    I wouldn’t mind creating a post or elaborating
    on a number of the subjects you write in relation to here.
    Again, awesome blog!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید