دوربین مخفی بند انگشتی

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ۲ مگاپیکسل ahd

جهت خرید و استعلام قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ۲ مگاپیکسل ahd با بخش فروش بازرگانی تکنو دوربین بانه تماس بگیرید. این دوربین مداربسته سیمی مخفی از دسته ریز ترین دوربین های فول اچ دی می باشد که قابلیت نصب و جاسازی در هر مکانی را داشته چراکه دارای ابعادی بسیار کوچک بوده و از مزیت های آن می توان به قابلیت شنود و همچنین دید در شب اشاره کرد این دوربین ریز جاسوسی را برای انتقال تصویر باید به دستگاه دی وی آر با قابیلت p2p متصل کرد.

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

معرفی کلی دوربین مداربسته بسیار کوچک مخفی فول اچ دی بند انگشتی

دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ۲ مگاپیکسل ahd  در اصل یک دوربین فیلمبرداری معمولی با قابلیت پنهان شدن داخل هر چیزی در محیط است. اندازه این دوربین کوچک مخفی به حدی ریز است که اکثر اوقات به غیر از شما کسی را متوجه دوربین بودن خود نمی کند. این دوربین مداربسته خیلی ریز از فناوری ahd بهره می برد که با قابلیت اطمینان بالا به وسیله کابل های کواکسیال به صورت بسیار باکیفیت ضبط ها و ویدیو هایی را که از محیط می گیرد به دستگاه ضبط کننده دی وی آر منتقل می کند. به علاوه کیفیت عالی و دقیق تصویر فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰p همراه ضبط صدای واضح و دید در شب با برد بالا تنها به وسیله این دوربین مخفی ده گرمی امکان پذیر است. گفتنی است این دوربین مداربسته مخفی بندانگشتی برای تامین برق خود به آداپتور ۱۲ ولت نیاز دارد.

فناوری ahd دوربین مداربسته مخفی سیمی

فناوری AHD یک فناوری انتقال سیگنال ویدیویی، صوتی و کنترلی دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ۲ مگاپیکسل ahd است که از طریق کابل کواکسیال معمولی از فاصله و متراژ متناسب بدون هیچ گونه تأخیر و از دست دادن ارائه می گردد. این انتقال تصاویر و ویدیو ها برای دستگاه ضبط کننده دیجیتال رکوردر دی وی آر است که همه ی ‌گرفته شده ها را به هارد دیسک داخلی ارسال می کند. این قابلیت منجر به بازیابی اطلاعات و فایل های گرفته شده به صورت دقیق و منظم می باشد. لذا دوربین مداربسته مخفی سیمی بند انگشتی برخلاف دوربین مخفی کوچک بیسیم که از رم پشتیبانی می کنند، باید برای ضبط تصاویر به دستگاه dvr متصل شوند.

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

کاربرد دوربین مداربسته سیمی بندانگشتی میکروفون دار

آیا در مورد ایمنی یک خانه روستایی یا خانه باغ خود نگران هستید، وقتی هیچ عضوی در آن خانه وجود ندارد؟ آیا شما پدر و مادری شاغل هستید و نگران فرزند خود هستید که بر پرستار آن چگونه نظارت داشته باشید؟ شاید به عنوان یک مدیر شرکت متوجه شده باشید که به کنترل مداوم روند کار، کارگران در انبار، اداره یا فروشگاه نیاز دارید؟ اصلا نگران نباشید چراکه دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ۲ مگاپیکسل ahd یک‌ راه حل و گزینه بسیار مناسبی برای همه ی این موارد می باشد. چراکه با ابعاد ریزی که دارد می تواند بدون سر و صدا و نشان دادن هیچ علایمی از خود، به ضبط و فیلمبرداری واضح در محیط های مختلف بپردازد. تنها چیزی که برای ضبط این نوع دوربین لازم است نزدیک بودن به منبع تغذیه برق می باشد تا به طور دائمی در کل شبانه روز کار کند.

لازم به ذکر است این دوربین بند انگشتی را می توان به طور قابل اعتماد در وسایل داخلی منازل، مانند اسباب بازی بچه ها، لای قفسه کتاب ها، داخل دود کش بخاری، زیر میز، کنار درب منزل و پنجره و‌ غیره پنهان کرد. همچنین این دوربین مداربسته مخفی ریز سیمی نسبت به اندازه کوچکی که دارد از وضوح بالایی تا کیفیت فول اچ دی برخوردار هستند که به شما امکان دریافت تصاویر با جزئیات خوب را می دهد.

میکروفون داخلی قدرتمند دوربین بسیار کوچک ahd

شما می توانید چه به صورت تصویری و چه صوتی واضح منطقه ای را تحت پوشش این دوربین مداربسته مخفی فول اچ دی را قرار دهید. این دوربین مجهز به میکروفون داخلی است  که به شنیدن صداهای مشکوک در محیط کمک می کند. به عبارتی دیگر، این دوربین مخفی به میکروفون داخلی با حساسیت بالا مجهز بوده که این امکان را به شما می دهد تا صدا را بدون اعوجاج و از دست دادن درک در فاصله چند متری ضبط کنید. در نتیجه با شنیدن اتفاقات داخل محیط بیشتر می توانید درک کنید که واقعا چه چیزی رخ داده است.

قابلیت دید در شب دوربین مداربسته خیلی کوچک بند انگشتی سیمی

به دلیل اینکه ‌بیشتر حوادث در تاریکی و دل شب اتفاق می افتد باید دوربینی را در محیط مربوطه نصب کنید که از دید در شب خوبی برخوردار باشد. از همین رو برای اینکه دوربین فیلمبرداری بسیار کوچک بند انگشتی در تاریکی کامل یک تصویر بسیار واضح را پخش و ضبط کند به LED مادون قرمز مجهز شده است. در نتیجه این قابلیت ارزش این دوربین ریز را چند برابر کرده است. این ۶ عدد ال ای دی مادون قرمز که دور لنز دوربین تعبیه شده در تاریکی درخششی ایجاد نمی کنند ، اما دید خوبی را در شبانه روز برای کاربر فراهم می کنند.

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی، دوربین مداربسته ای است که لنز آن به اندازه یک بند انگشت کوچک می باشد و این نامگزاری به دلیل دادن دیدی ملموس به کاربران است. دوربین مداربسته بند انگشتی ahd را می توانید در هر مکانی نصب کنید و از راه دور بر آنجا نظارت داشته باشید. قیمت این دوربین بند انگشتی ریز در فروشگاه دوربین مخفی منصوری بسیار ارزان بوده  و با قیمتی باور نکردنی به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید