دوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم با قیمت های بسیار پایین را تنها از طریق نمایندگی های تکنودوربین انجام دهید. این دوربین ها به دلیل اندازه ریز و غیر قابل تشخیص بودن محبوبیت بالایی میان کاربران به خود اختصاص داده و همچنین به ویژگی های کاربردی زیادی مجهز است. با ما باشید تا در زیر با مشخصات این دوربین های کوچک جاسوسی بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم

دوربین های مداربسته ریز جاسوسی

نظارت تصویری آشکار از طریق دوربین های مداربسته معمولی همیشه راهی برای رسیدن به هدف مطلوب نیست. چراکه گاهی ارائه شواهد و افشای جرم به وسیله ی دوربین هایی که قابل تشخیص نباشند لازم است. ازهمین رو بهترین گزینه انتخاب دوربین های مداربسته مخفی می باشد. دوربین های مخفی از دو دسته بدون سیم و ahd تشکیل شده اند. دوربین های مداربسته بی سیم مخفی طرفداران بیشتری دارند چراکه هم نیازی به کابل کشی و دستگاه های ضبط کننده ویدیو ندارند و هم اینکه به راحتی می توانید با خود به همه جا حمل و جابه جا کنید. اندازه و ابعاد این مدل دوربین های مخفی، بسیار کوچک است و بنابراین می توان از آنها به طور نامحسوس استفاده کرد.

دوربین های بسیار کوچک مخفی سیمی یا ahd از دیگر مدل ها می باشد که به وسیله کابل کواکسیال به صورت بسیار قابل اطمینان فیلم های محیط مد نظر خود را به دستگاه ضبط کننده دی وی آر منتقل می کند.دوربین های مخفی وایرلس دارای رزولوشن بسیار باکیفیت است که تصاویر بسیار مشخصی را در محیط ضبط می کند. این مدل دوربین ها که از دسته های وای فای دار است، را می توانید به راحتی به اینترنت متصل کنید و از طریق برنامه هوشمند از طریق گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی خود از راه دور بر محل مورد نظر دسترسی و نظارت زنده و مستقیم داشته باشید.

از دیگر آپشن های ویژه دوربین های مداربسته جاسوسی مجهز بودن به میکروفون داخلی است که فیلمبرداری ها را همراه باصدای محل مد نظر برای شما فراهم می کند. لازم به ذکر است بدانید این دوربین ها از باتری قدرتمند لیتیوم پشتیبانی می کنند و قادر به ضبط تا ۴ ساعت بدون وقفه هستند.

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم

لیست انواع دوربین های مداربسته کوچک نامحسوس

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم

نمایندگی های تکنودوربین به فروش ارزان قیمت انواع و اقسام دوربین های مداربسته مخفی می پردازد. لذا اگر قصد خرید دوربین های مداربسته کوچک بیسم و یا دوربین های مداربسته سیمی مخفی را دارید، می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید