دوربین مداربسته مینیاتوری

قیمت دوربین مداربسته مینیاتوری AHD

جهت خرید و استعلام قیمت دوربین مداربسته مینیاتوری AHD از نمایندگی های تکنودوربین با ما در ارتباط باشید. این دوربین مداربسته از دسته دوربین های مخفی سیمی خیلی کوچک است که به وسیله سوکت بی ان سی جهت منتقل کردن تصاویر به دستگاه ضبط کننده دی وی آر متصل می شود. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته پین هول ۲ مگاپیکسلی سیمی بیشتر می پردازیم:

قیمت دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته مخفی پین هول

درحالی که دوربین های مداربسته بیشتر برای جلوگیری یا بازدارنگی سرقت یا حادثه ناگوار به کار برده می شود، دوربین های مخفی کوچک برای اثبات و افشای جرم و جنایت بسیار ایده آل هستند. از همین رو دوربین مداربسته مینیاتوری AHD یکی از این مدل های مخفی است و برای فضاهای کوچکی که باید ضبط های مخفی گرفته شود بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دوربین مداربسته پین هول ۲ مگاپیکسل ahd دارای لنز سوزنی بسیار ریز است که داخل یک حفره مربعی شکلی پنهان شده است. این لنز سوزنی، از نوع های ثابت است که قادر می باشد میدان دید تا ۷۰ درجه را ضبط کند تا حداقل هرآنچه را که در محوطه دید خود دارد و اتفاق می افتد، به خوبی ثبت کند. این قابلیت نسبت به اندازه کوچک این دوربین بسیار ایده آل و کاربردی است.

ضبط تصویر از طریق این دوربین مداربسته پین هول کوچک ahd می تواند در همه جا صورت بگیرد. به عنوان مثال می توان آن را داخل ماشین، رباتیک ها، ماشین های اسباب بازی بچه ها، لای میز، داخل قفسه کتاب ها و غیره نصب کرد‌. همچنین به وسیله فیش BNC که از انتقال بدون نویز فیلم ها بهره می برد به دستگاه ضبط کننده DVR متصل کرد.

قیمت دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته سوزنی AHD

یکی از ویژگی های اصلی دوربین مداربسته مینیاتوری AHD، لنز تصویر ۳٫۶ میلی متری است که از کیفیت رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می برد. درنتیجه تصاویر واضح و دقیق را در مکان مورد نظر ضبط می کند و تشخیص چهره افراد را آسان تر می کند. این مدل دوربین مداربسته pinhole سیمی ۲ مگاپیکسل را می توانید خود به تنهایی راه اندازی کنید چراکه نصب بسیار آسانی دارد.همچنین دارای جنس بدنه از فلز است که در مقابل ضربات احتمالی هم مقاوم است. این مدل دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd را می توانید در اتاق بچه جهت نظارت پرستار کودک، دفاتر مختلف، اتاق های خانه، محل کار ها و غیره جهت ضبط تصاویر مخفی نصب کنید. به علاوه به وسیله کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده متصل کنید تا تصاویر و گرفته های خود را به آن منتقل کند.

قیمت دوربین مداربسته مینیاتوری

قیمت دوربین مداربسته مینیاتوری

بازرگانی تکنودوربین در سراسر کشور ایران به پخش و فروش ارزان قیمت عمده و‌ خرده انواع دوربین های مداربسته مخفی کوچک در هر مدلی می پردازد. ازهمین رو جهت سفارش حضوری یا غیر حضوری این مدل دوربین مینیاتوری سیمی یا دیگر مدل های دوربین مخفی هم اکنون با شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید