دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته مینیاتوری

فروش دوربین مخفی سوزنی ۲ مگاپیکسل AHD

قیمت فروش دوربین مخفی سوزنی ۲ مگاپیکسل AHD را می توانید همین حالا از همکاران ما دریافت کنید. دوربین مداربسته پین هول کوچک فول اچ دی یکی از پرفروش ترین دوربین های مداربسته جاسوسی موجود در بازار می باشد و جزء ریزترین دوربین های نظارتی سیمی محسوب می شود که با وصل شدن به دستگاه DVR با قابلیت انتقال تصویر، تصاویر خود را داخل آن ثبت کرده و به گوشی همراه کاربر ارسال خواهد کرد. با ما باشید تا بیشتر با این دوربین ریز AHD مینیاتوری آشنا شوید:

فروش دوربین مخفی سوزنی

دوربین مداربسته پین هول full hd

دوربین مدار بسته پین هول AHD، دوربین بسیار کوچک است و پنهان کردن آن در مکانی که دیگران نمی توانند آن را ببینند بسیار آسان است و بی سر و صدا از امنیت شما محافظت می کند. همچنین از کیفیت تصویر با وضوح ۲ مگاپیکسل برخوردار است که تصاویر واضحی را جهت شناسایی افراد و غیره ارائه می دهد. این دوربین مدار بسته مینیاتوری full hd، از طریق سیم کشی به برق متصل می شود تا به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز کار کند به علاوه تصاویر ضبط شده خود را با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه DVR منتقل می کند.

این دوربین مداربسته مخفی جاسوسی سوزنی AHD، برای تضمین امنیت خانه ها، دفاتر، مغازه ها و انبارها و غیره به صورت نامحسوس ایده آل است. همچنین می توانید هنگامی که بیرون از خانه هستید ببینید چه اتفاقاتی می افتد و مطلع شوید. البته به شرطی که دستگاه دی وی آر دارای قابلیت p2p باشد. دوربین کوچک سوزنی ۲ مگاپیکسل AHD، دوربین ریزی است که با لنز سوزنی برای نظارت نامحسوس بر فضای داخلی ایده آل می باشد.

فروش دوربین مخفی سوزنی

دوربین مداربسته مینیاتوی فول اچ دی

آیا می خواهید در پنهان ترین شکل ممکن از وقایع محیط باخبر شوید ؟ با این وجود پیشنهاد ویژه و ارزان قیمت ما انتخاب یک دوربین مخفی سوزنی ۲ مگاپیکسل ahd است که از عملکرد ویژه و باکیفیت بهره می برد. این دوربین بدون جلب توجه اشخاص داخل محیط می تواند به فیلم برداری های نامحسوس خود بپردازد. همچنین دارای قابلیت جاسازی داخل لوازم محیط است، البته به شرط اینکه به برق مستقیم متصل باشد. از این رو ضبط همیشگی و مداوم شبانه روز را در بهترین شیوه ممکن تضمین می کند. به طور کلی از دوربین های مداربسته ریز برای مقاصد حرفه ای، مراقبتی، خانگی، کاری و غیره استفاده می شود.

دوربین مداربسته مینیاتوی فول اچ دی از سری مدل های ahd است که برای کارکرد به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر نیاز دارد. به گونه ای این دستگاه رکوردر داده های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل می کند و سپس به صفحه نمایشگر مربوطه انتقال می دهد. با این وجود می توانید بدون اختلال و نویز ویدیو های محیط مربوطه را مشاهده کنید. علاوه بر این برای اینکه بتوانید بعد ها به این اطلاعات دسترسی داشته باشید، این دوربین ویدیو های خود را به وسیله دی وی ار مربوطه به هارد دیسک داخلی انتقال می دهد.

دوربین مداربسته خیلی کوچک مخفی سیمی

یکی از اولویت های انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب، کیفیت تصویر آن می باشد. زیرا این ویژگی یکی از مقوله های مهم هر دوربینی است. از این رو دوربین مداربسته خیلی کوچک مخفی سیمی دارای رزولوشن ۱۰۸۰p full HD است که از طریق آن می توانید تصاویر و ویدیو های واضح، شفاف، باکیفیت و قابل مشخصی را برای تشخیص زود هنگام وقایع محیط مشاهده کنید. همچنین می توانید به درک واقعی تری از هر آنچه در محیط می گذرد. دست پیدا کنید. به علاوه می توانید چهره متخلفین و متجاوزین را از طریق این دوربین مداربسته تشخیص دهید.

نصب و راه اندازی این دوربین مخفی سوزنی ۲ مگاپیکسل ahd بسیار ساده و‌بی‌ درد سر است به گونه ای که نیازی به نصاب ماهر و متخصص ندارید. همچنین موقعیت نصب این دوربین می تواند در جاهای پرتردد مانند جلوی درب یا پنجره راهرو، تراس، بالکن و غیره باشد و ورود و خروج اشخاص را ضبط کند. از این دوربین مداربسته جاسوسی می توانید برای مراقبت از پرستاران بچه ها استفاده کنید. برای همین خاطر مورد ارجحیت والدین شاغلی قرار می گیرد که در طول روز بچه های خود را در خانه تنها می گذارند. از دیگر کاربرد های این دوربین کوچک مخفی سیمی برای نصب در منازل، دفاتر کار، پارکینگ، داخل گاو صندوق و غیره باشد.

فروش دوربین مخفی سوزنی

مشخصات فنی دوربین کوچک مینیاتوری

  • طراحی بسیار کوچک
  • قابلیت ثبت تصاویر
  • وضوح تصویر FullHD
  • قابلیت پشتیبانی از بزرگنمایی دیجیتالی
  • سیگنال AHD
  • جنس بدنه فلز
  • لنز ۶mm
  • قابلیت متصل شدن به دستگاه DVR
  • فرمت ویدیویی H264 جهت صرفه جویی در پهنای باند

فروش دوربین مخفی سوزنی

دوربین سوزنی مینیاتوری AHD، طراحی ریز و بسیار کوچکی دارد همین امر موجب شده است تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند زیرا این دوربین کوچک می تواند در حفظ امنیت مکان مد نظر شما بسیار محتاطانه عمل کند. همچنین از کیفیت تصویر فول اچ دی بهره می برد تا تصاویر دقیق را ثبت و ضبط کند. این دوربین بسیار ریز ۲ مگاپیکسلی، برای فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرد و سیستم نظارتی بسیار با کیفیتی جهت مراقبت از اموال و دارایی خانه، شرکت، دفاتر، خانه باغ ها و غیره محسوب می شود.  محصولات وب سایت اینترنی ما دارای گارانتی شرکتی می باشد لذا با مناسب ترین قیمت بازار می توانید این محصول را در فروشگاه تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید