دزدگیر GMKدزدگیر اماکن

خرید دزدگیر جی ام کا ۸۹۰

خرید دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ برای برقراری امنیت در خانه و محل کار را حق خود بدانید. دزدگیر اماکن جی ام کا ۸۹۰، یکی از سیستم های منحصر بفرد سیمکارتی است و با قابلیت های پرکاردی که دارد، از مکان های پراهمیت کاربران خود به خوبی محافظت می کند. از قابلیت های ویژه این سیستم مرکزی GMK، ارسال SMS یا تماس با زبان فارسی به شماره های seve شده در صورت هرگونه سرقت و حریق، تبدیل شدن هر سنسور زون به دینگ دانگ، اعلام هشدار در صورت نبودن شارژ کافی یا مسدود شدن سیمکارت داخلی و غیره می باشد. با ما باشید تا بیشتر با این سیستم ضد سرقت جی ام کا ۸۹۰ آشنا شوید:

خرید دزدگیر جی ام کا ۸۹۰

سیستم اعلام سرقت خانگی gmk890

دزدگیر جی ام کا ۸۹۰، یکی از فناوری های مدرن جهت محافظت و جلوگیری از سرقت در اماکن می باشد. که به وسیله سیمکارت داخلی خود و سنسور های هوشمند، در هنگام هرگونه خطر همانند دزدی یا ورود افراد غیرمجاز به خانه، دفاتر یا شرکت ها و حتی بانک ها، در کمترین زمان ممکن و زیر ۲ ثانیه، هشدار را شروع و به شماره های ذخیره شده، تماسی حاوی پیام سخنگو در زبان فارسی و یا اس ام اس جهت مطلع کردن شما ارسال می کند. تا هرچه زودتر به محل مورد نظر بروید و جلوی هرگونه اتفاق ناگوار گرفته شود. سیمکارت داخلی این سیستم مرکزی gmk 890، از نوع شارژی می باشد و در صورت کافی نبودن اعتبار یا حتی مسدود شدن و اختلال در آنتن شما را جهت شارژ مجدد یا تعویض سیمکارت از طریق کی‌پد یا sms مطلع می سازد.

هرکدام از ۸ زون های این دزدگیر اماکن سیمکارتی جی ام کا، برای یک عامل فعال شده است که در صورت کوچکترین تحریک از عامل سرقت شروع به آژیر کشیدن و مطلع کردن از طریق سیمکارت می پردازد به علاوه ضمن اینکه ۳۰ واقعه را بیان می کند، تاریخ و ساعات آن ها را هم به خوبی به ثبت می رساند. شما می توانید حتی شماره های از پیش تعیین شده را از طریق sms یا نرم افزار کی پد تغییر یا حذف کنید همچنین هنگامی که آژیر اعلام سرقت به هر دلیلی، خاموش باشد سیستم مرکزی خانه جی ام کا کاربر خود را آگاه می سازد.

خرید دزدگیر جی ام کا ۸۹۰

مشخصات فنی دزدگیر سیمکارتی جی ام کا ۸۹۰

  • اعلام رله درب هنگام باز شدن از طریق اس ام اس یا کی‌پد
  • اعلام قطق برق یا نبودن شارژ کافی از طریق SMS و Key pad
  • ۸ زون مجزا بی سیم و باسیم
  • امکان تغییر زون به زون دینگ دانگ
  • قابلیت ثبت تاریخ و ساعات روز واقعه
  • ۱۵ عدد کنترل از راه دور با ارائه رمز امنیت
  • ضبط پیام سخنگو تا مدت ۳۰ ثانیه
  • تایمر ۲۴ ساعته جهت برنامه ریزی فعال شدن یا غیرفعال شدن هرموقع سیستم

خرید دزدگیر جی ام کا ۸۹۰

خرید دزدگیر جی ام کا ۸۹۰

این دزدگیر جی ام کا ۸۹۰، عاملی پراهمیت و ضروری در حفاظت از خانه و سایر امکان دور از تلفن، می باشد که امنیت و مراقبت لازم را تضمین می کند. همچنین با احساس کردن خطر سرعت عمل زیادی در جهت مطلع کردن از طریق تماس و اس ام اس به شما دارد. دزدگیر بیسیم برای منزل قیمت مناسب، را می توانید در فروشگاه تکنو دوربین از طریق شماره های درج شده یا در نمایندگی تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید