دوربین مخفی بند انگشتیدوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین بند انگشتی مخفی طرح پیچ

فروش دوربین مخفی طرح پیچ بند انگشتی با قیمتی ویژه در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری آغاز شد. دوربین مداربسته سیمی شکل پیچ ۲ مگاپیکسل دارای ابعاد بسیار کوچکی است که به راحتی قابلیت جاسازی در هر مکانی را داشته بدون اینکه احدی از وجود آن مطلع شود. این دوربین مخفی پیچی را برای کارهای جاسوسی و یا افشای جرم و جنایت مورد استفاده قرار می دهند. این دوربین برای کنار درب و شیشه پنجره ها و داخل همه لوازم مناسب است که توجه افراد متجاوز را به هیچ عنوان جلب خود نمی کند. در ادامه به معرفی بیشتر این دوبین جاسوسی ahd خواهیم پرداخت:

فروش دوربین مخفی طرح پیچ

قابلیت مخفی شدن دوربین مداربسته سیمی کوچک طرح پیچ

دوربین های فیلمبرداری کوچک پیچی مدرن تفاوت چشمگیری با دوربین های معمولی دارد و اما اینکه دارای نظارت پنهان در محیط های مختلف است. همچنین بسیار کاربردی تر، قابل اطمینان تر هستند و تصویر بهتری ارائه می دهند. این مدل دوربین ریز ahd را می توان در وسایل خانگی و الکتریکی ، دیوارها و سایر اشیا تعبیه کرد که این امر باعث می شود تا کاملاً در معرض چشم ها دور باشد. این دوربین محفی دارای جریان کار ۷۰ میلی آمپر و ولتاژ برق ورودی ۱۲ ولت است و در صورتی که می خواهید به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز فیلمرداری کند، باید آن را به آداپتور یا منبع تغذیه متصل کنید.

کاربرد دوربین مداربسته بسیار کوچک ۲ مگاپیکسل شکل پیچ

اخیراً ، تعداد حوادث سرقت در خانه ها و محل کار در حال افزایش است. نصب سیستم های دوربین به منظور جلوگیری از این وقایع تقریباً اجباری شده است. همچنین بهترین راه حل نصب یک دوربین مخفی مناسب است تا در همه مواقع شب و روز به ضبط بپردازد. به منظور اطمینان از ایمنی فضای شخصی، دارایی و همچنین نظارت بر آنچه در داخل خانه شما اتفاق می افتد، دوربین مداربسته بسیار کوچک ۲ مگاپیکسل شکل پیچ برای مشاهده های تصویری مخفی طراحی شده است. این دوربین مداربسته با ابعاد و وزن مناسب ۳.۸ در ۳ در ۲.۳ اینچ با وزن ۱۱۹ گرم که از دید افراد مخفی است، به عنوان یک اقدام مطمئن در برابر سرقت و راهی برای ضبط تصاویر کودکان خردسال و رفتار پرستار استخدام شده آن ها مهم هستند.

به طور کلی وظیفه اصلی این دوربین مداربسته پیچی ضبط فیلم های مخفیانه است. لازم به ذکر است که شما می توانید این دوربین را داخل گاو صندوق تعبیه کنید و از پرونده و دارایی های مهم داخل آن محافظت کنید.

فروش دوربین مخفی طرح پیچ

کیفیت تصویر دوربین مداربسته پیچی

دوربین بند انگشتی مخفی طرح پیچ، برای نصب در فضای داخلی طراحی شده است و از نظر کیفیت تصویری بسیار دقیق و ویژه طراحی شده است. این دوربین فیلمبرداری جمع و جور تحت بهترین کیفیت رزولوشن فول اچ دی با میدان دید ۷۰ درجه قرار گرفته است. از همین رو عکس برداری های واضح و دقیق در محیط را ارائه می دهد و می تواند گزینه ی مناسبی برای کنترل ورود و خروج افراد مختلف داخل اتاق و محل کار باشد. شما می توانید بدون نگرانی و استرس این دوربین مداربسته مخفی ریز ۲ مگاپیکسل را در هر مکانی قایم کنید بدون اینکه کسی متوجه شود.

فروش دوربین مخفی طرح پیچ

سایر ویژگی های دوربین مداربسته پیچی فول اچ دی

بدون شک مزیت دوربین کوچک فیلمبرداری پیچی مینیاتوری AHD ، اندازه کوچک آن است. این به شما اجازه می دهد تا در هر اتاق ، تقریباً روی هر سطح نصب شود. می توان آن را با احتیاط در میان موارد داخلی قرار داد. توجه غریبه ها را به خود جلب نمی کند و برای کسانی که تحت نظر هستند جلب توجه نمی کند. شما می توانید برای تنظیم نظارت پنهانی هم بر روی کارمندان و هم به مشتریان (در یک دفتر کار ، فروشگاه ، انبار) و کارکنان منزل ، چنین دوربین ریزی را سفارش و خریداری کنید. این دوربین مداربسته شکل پیچی، از مدل های ahd است و بر این اصل کار می کند که سیگنال ویدئویی آنالوگ منتقل شده از طریق کابل کواکسیال  توسط دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر پردازش می شود.

میکروفون قوی دوربین مداربسته ahd مخفی شکل پیچ

یکی از محبوبیت های دوربین مداربسته بسیار کوچک ahd طرح پیچ ۲ مگاپیکسل، قابلیت استراق سمع با برد طولانی است. به این معنی که نه تنها قادر به ضبط تصاویر فول اچی دی و باکیفیت است بلکه حتی شنود اطراف محیط را از طریق کابل مخصوص به دستگاه ضبط کننده دی وی آر. منتقل می کند چراکه به میکروفون داخلی مجهز است.

فروش دوربین مخفی طرح پیچ

فروش دوربین مخفی طرح پیچ

بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دوربین های مخفی به صورت مجاز در سراسر کشور می باشد. دوربین های مداربسته جاسوسی دارای انواع متفاوتی هستند که از طرح پیچ گرفته تا خودکاری، ساعت رومیزی، عینک، دوربین جاسوسی دکمه ای و غیره همه و همه را می توانید در این مرکز فروش با پایین ترین قیمت بیابید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید