دوربین مداربسته 360 درجه

مرکز فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

مرکز فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه ، انواع دوربین های مداربسته فیش آی و گردان را با قیمتی مناسب به نمایش گذاشته است. این دوربین ها دارای مدل های متفاوتی هستند که هر کدام را می توانید مناسب مکانی خاص مورد استفاده قرار دهید. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه پانوراما چرخشی نیست اما تصاویر را به صورت کروی ۳۶۰ درجه ضبط خواهد کرد. دوربین های مداربسته اسپید دام و عروسکی دارای قابلیت گردش ۳۶۰ درجه در راستای افقی می باشد. ما در اینجا به شرح و بررسی سه نمونه از محبوب ترین دوربین های ۳۶۰ درجه می پردازیم:

مرکز فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته لامپی بی سیم ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته لامپی بی سیم ۳۶۰ درجه یک دوربین با ایجاد “نمای همه جانبه” است. با نصب این سری از دوربین مداربسته، همه چیز اطراف خود را ضبط می کند و بنابراین برای ضبط ویدیو بدون وقفه مناطق بزرگ مناسب است. مزیت این دوربین شکل لامپ این است که دیگر هیچ نقطه کوری در ملک مربوطه وجود ندارد. به این ترتیب چهار طرف اتاق را می توانید به خوبی از طریق آن مشاهده کنید. به جای چندین دوربین تکی، یک دوربین پانورامیک بدون سیم برای نظارت بر مناطق بسته یا املاک بزرگ کافی است. به عبارتی دیگر تنها به وسیله این محصول به بالاترین سطح امنیت دست پیدا می کنید.

این دوربین می تواند به عنوان یک دوربین مخفی در محیط عمل کند. زیرا ظاهر آن با لامپ های معمولی هیچ گونه تفاوتی ندارد. برای همین دلیل می تواند شواهد رسمی را جمع آوری کند. همچنین دارای رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و قابلیت دید در شب است که امکان ضبط فیلم برداری های واضح را در هر شرایط نوری تضمین می کند. از دیگر امکانات ویژه دوربین مداربسته شکل لامپ عبارتند از: قابلیت انتقال تصاویر از راه دور، سازگاری با کارت حافظه، قابلیت ضبط صدای دو طرفه، امکان ضبط صدا و غیره.

مرکز فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته بیسیم اسپید دام ۳۶۰ درجه

اگر دوربین مداربسته بیسیم اسپید دام ۳۶۰ درجه را انتخاب می کنید، به دوربین های بسیار کمتری نیاز دارید و در نتیجه موجب صرفه جویی در خربد دوربین های اضافی می شوید. این دوربین دارای قابلیت چرخش در محور های افقی و عمودی است که دارای زاویه دید ۳۶۰ درجه می باشد‌. همچنین از آن جا که این محصول، یک دوربین مداربسته ضد آب است، هیچ چیز مانع نصب آن در شرایط جغرافیایی مختلف نمی شود. زیرا مقاومت خود را در برابر برف، باران و گرد و غبار از دست نمی دهد. دوربین مداربسته speed dom  وایرلس ۲ مگاپیکسل از مدل های تحت شبکه است.

درنتیجه می توانید در هرکجای جهان که باشید به مشاهده فیلم های زنده محیط مورد نظر بپردازید. همچنین به لطف سنسور های مادون قرمز این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه امکان ثبت تصاویر را در دل شب فراهم می کند. به طور کلی این دوربین مداربسته با قابلیت زوم گردان، یک عامل بازدارنده قوی برای سارقان و سود جویان است و آرامش بیشتری را به صاحب خانه ارائه می دهد. شما می توانید به آسانی این دوربین چرخان بدون سیم را در خانه باغ، ویلا، انبار، مزارع و غیره نصب کنید‌.

مرکز فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته چرخشی عروسکی ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته چرخشی عروسکی ۳۶۰ درجه مناسب محیط های داخلی است که گاهی بخاطر ویژگی های خاصی که دارد از آن به عنوان دوربین پرستار کودک یاد می شود. این دوربین نیازی به سیم کشی، دستگاه ضبط کننده و هارد دیسک ندارد. همچنین قادر به ذخیره سازی اطلاعات در کارت حافظه با قابلیت اطمینان بالا است. به وسیله دوربین مداربسته چرخشی عروسکی فاقد سیم می توانید از راه دور فیلم ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید و حتی قابلیت تغییر زاویه گردان آن را هم در دست داشته باشید. علاوه براین ها شما می توانید همراه فیلم های باکیفیت حتی از شنود صدای واضح و مکالمان محیط مورد نظر بهره مند شوید. چراکه از یک میکروفون داخلی قدرتمند برخوردار می باشد.

دوربین مداربسته بی بی کم گردان ۳۶۰ درجه مدل مناسبی برای منازل، دفاتر، اتاق بچه و افراد مسن، پارکینگ ساختمان و غیره می باشد. این دوربین به خصوص برای شرایط نوری ضعیف طراحی شده است. چراکه به چراغ های ال ای دی مادون قرمز مجهز است و قابلیت دید در شب را تا متراژ ۱۵ متری به خوبی فراهم می کند. به وسیله این دوربین می توانید از راه دور با اشخاص داخل محیط به بحث و گفتگو های دو طرفه بپردازید.

مرکز فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

مرکز فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

سیستم های دوربین مداربسته باید امنیت بالایی را جهت نظارت بی عیب و نقص محیط مربوطه برآورده کنند و هر گوشه ای از منطقه تحت نظارت را به بهترین شیوه ممکن ضبط کنند. این نیاز می تواند یک چالش پیچیده برای دوربین های مداربسته معمولی باشد. در این حالت، دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه ضبط فیلم برداری واقعی و کامل را امکان پذیر می کند. به لطف این دید وسیع و فراگیر، همه مناطق قابل مشاهده است، به طوری که متخلفان نمی توانند از دید آن فرار کنند. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری بانه انواع دوربین های گردان و چشم ماهی را با قیمتی ویژه ارائه بازار می کند. برای خرید و سفارش این دوربین ها با ما در ارتباط باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید