دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته رم خوردوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین کوچک رم خور بیسیم

قیمت دوربین کوچک رم خور بیسیم را می توانید هم اکنون از مراکز فروش دوربین مداربسته دریافت کنید. انواع دوربین های مداربسته مموری خور وایرلس در این مرکز فروش با ارزان ترین قیمت موجود است. دوربین های مداربسته مموری خور بدون نیاز به دستگاه ضبط تصویر ویدئو ها را ضبط و ذخیره سازی خواهد کرد. در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوربین های مخفی همراه ما باشید :

قیمت دوربین کوچک رم خور

دوربین های مداربسته ریز جاسوسی وایرلس

ایجاد سطح امنیت در جاهای مختلف اعم از خانه، محیط کار و حتی داخل وسایل نقلیه یکی از مقوله های مهم است که نباید از آن غافل بمانیم. برای همین دلیل جهت رسیدن به این هدف همگان به یک دوربین مداربسته جدید با امکانات کاربردی نیاز دارند. یکی از این محصولات که نصب و راه اندازی آسان و درعین حال سریعی دارد و به کلی آپشن های ارزشمند مجهز است همان دوربین های بسیار کوچک حافظه دار هستند. این دوربین ها برای کار کردن حداکثر تا ۹۰ دقیقه نیازی به اتصال کابل کشی و منبع برق مستقیم ندارند. زیرا این میزان انرژی خود را از طریق باتری قدرتمند خود تأمین می کنند‌. این باتری ظرفیت مناسبی دارد و می تواند هربار به صورت کامل شارژ شود. نکته حائز اهمیت اینکه باتری این دوربین های کوچک حتی می تواند در حین شارژ شدن فیلم برداری کند‌.

همچنین جزء ریزترین دوربین های جهان هستند. همین امر موجب شده است تا در هرکجای ممکن به راحتی جاسازی شوند. اکثر این دوربین های وایرلس جاسوسی دارای ابعاد به میزان یک دکمه ‌پیراهن هستند که قادر به ضبط و فیلم برداری های باکیفیت بدون قابلیت تشخیص هستند. اکثر دوربین های مداربسته خیلی ریز بدون سیم از سری مدل های IP یا تحت شبکه هستند که امکان اتصال به شبکه wifi در آن ها وجود دارد. به وسیله این ویژگی دوربین قادر است تا تصاویر و فیلم های زنده محیط مورد نظر را برای کاربر خود از راه دور از طریق برنامه نرم افزار مخصوص به اشتراک بگذارد.

کاربرد یک دوربین مداربسته کوچک رم خور فاقد سیم شارژی بسیار فراوان است. چراکه قابلیت نصب در هر مکانی بدون محدودیت دارد و می توانید با خود به همه جا حمل کنید. برای همین می توانند مدل مناسبی برای فیلم برداری در ورزش های مختلف، مراقبت و نظارت پرستار کودک، کنترل سالمندان یا حتی حیوانات خانگی، انجام کارهای تحقیقاتی و علمی مختلفی، جمع آوری شواهد و قراین، کارهای پزشکی و درمانی، مراقبت های داخل اتومبیل، ضبط مصاحبه های کاری و درسی و غیره می باشند.

قیمت دوربین کوچک رم خور

دوربین مداربسته مخفی حافظه دار متصل به اینترنت

همانطور که قبلا گفته شد این دوربین ها دارای طیف وسیعی از مدل های متفاوت هستند. برای همین در انواع کیفیت های تصویر ارائه می گردند. این رزولوشن ها شامل ۲ مگاپیکسل الی ۱۲ مگاپیکسل است. برای همین در بهترین شیوه ممکن به ضبط تصاویر واضح و مشخص در محیط می پردازد.

دوربین های مداربسته مخفی برای ذخیره سازی نیازی به هارد دیسک یا دستگاه های ضبط کننده دیگر ندارند. چراکه از یک شیار مخصوص کارت حافظه micro sd بهره می برند. همچنین این مموری رم ها دارای انواع حافظه های قدرتمند اعم از ۳۲ گیگ الی ۱۲۸ گیگ هستند. بنابراین هرکدام به نوبه خود قادر به ذخیره حجم زیادی از تصاویر و فیلم های صوتی محیط هستند تا بعد ها مالکین بتوانند از طریق آن به بازپخش اطلاعات بپردازد.

این دوربین های باتری دار بسیار کوچک نه تنها می توانند در حالت مداوم ضبط کنند، بلکه از قابلیت ضبط موقت یا حالت آماده باش قرار گیرند. با این ویژگی کاربردی که به قابلیت تشخیص حرکت مشهور است. دوربین جاسوسی در حالت خواب قرار می گیرد و تنها با احساس ورود اشخاص یا اجسام به محیط ضبط را آغاز می کند. با این وجود فضای بیشتر در کارت حافظه برای ضبط و صرفه جویی بالا تری در شارژ باتری به وجود خواهد آمد.

از دیگر امکانات فوق العاده دوربین مداربسته مخفی حافظه دار متصل به اینترنت شارژی، مجهز بودن به یک میکروفون داخلی قدرتمند است. این ویژگی موجب ضبط صداهای محیط به صورت بسیار رسا و واضح می شود. به گونه ای که از متراژ ۱۰ الی ۱۵ متری متوجه مکالمات محیط خواهید شد. بهترین محل نصب این دوربین های مخفی در محیط برای ضبط پنهان داخل لوازم خانگی اعم از گلدان، جعبه دستمال کاغذی، داخل قفسه کتاب خانه محیط و‌غیره می باشد.

قیمت دوربین کوچک رم خور

قیمت دوربین کوچک رم خور بیسیم

این روز ها کاربرد دوربین های مداربسته در جاهای مختلف بسیار زیاد است. زیرا موجب حفاظت و مراقبت های ویژه ای از محیط می شوند. همچنین با پیشرفت تکنولوژی مدل های مختلف این دوربین ها روز به روز در حال افزایش هستند تا با توجه به نیازهای مختلف کاربران خود انتخاب شوند. یکی از این مدل های معروف و محبوب دوربین های کوچک رم خور بیسیم است که در انواع مدل های متعدد روانه بازار شده است. همچنین دارای آخرین تکنولوژی های بروز هستند که برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری دوربین های مداربسته حافظه دار بی سیم را با قیمتی ویژه به صورت عمده و خرده به فروش می رساند. برای خرید و سفارش این دوربین ها با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید