ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مداربسته بدون واسطه

قیمت ماکت دوربین مداربسته بدون واسطه توسط تکنو دوربین بانه اعلام شد. هدف از نصب دوربین های مداربسته قلابی این است که مکان مد نظر را امن نشان داده تا افرادی را که می خواهند به شما صدمه مالی یا جانی وارد کنند بترسند و از عمل پلید خود پشیمان شوند. دوربین های مداربسته فیک ساختگی در سه نوع دام، اسپید دام و بولت قابل ارائه اند که در ادامه به توضیح بیشتر این دوربین های مداربسته FAKE می پردازیم:

قیمت ماکت دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته قلابی، کم هزینه ترین راه برای حفظ امنیت

چه صاحب خانه باشید و چه شخصی کهضاغل یا اداره کننده آن هستید، می دانید که امنیت تا چه اندازه مهم است. جرم و جنایت به طور مداوم در حال افزایش است و حتی سرقت های کوچک نیز می تواند تجارت شما را از بین ببرد. همچنین با یک سرقت تمام عیار می تواند همه چیز را از دست بدهید. افزودن سیستم های دوربین مداربسته گام بزرگی در جهت پیشگیری از این جرایم است و همچنین به نظر می رسد این مورد راه حل معجزه آسای این مشکلات است. اما گاهی بودجه شما تقاضای خرید دوربین های مداربسته اصلی را نمی کند.

از همین رو نمایندگی های تکنودوربین برای این مشکل راه حل اساسی را در نظر گرفته است و به شما خرید ماکت دوربین های مداربسته از نوع های مختلف اسپید دام، دام و بولت را پیشنهاد می کند. چراکه از ظاهر بسیار دقیق و فریبنده شبیه به دوربین های اصلی بهره می برند. همچنین بسیاری از افراد از این دوربین های مداربسته جعلی استفاده می کنند و نتایج بسیار خوبی نیز از آنها به دست می آورند. گذشته از این ها، این مدل های دوربین مداربسته فیک بسیار ارزان تر از دوربین های مداربسته واقعی هستند. به عبارتی دیگر خرید یک دوربین جعلی به سرمایه گذاری بسیار کمتری نسبت به یک سیستم مداربسته اصلی نیاز دارد. ازهمه مهمتر قادر می باشد جنایتکاران را از عمل خود بازدارد و جلوی جرم آنان را بگیرد.

قابل ذکر است این دوربین های قلابی هیچ گونه عملکرد ضبط تصاویر و فیلمی ندارند. به همین دلیل نصب آنها ساده و آسان است. دیگر نیازی به سیم کشی و کابل کشی نیست.

قیمت ماکت دوربین مداربسته

انواع ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مداربسته

ماکت دوربین مداربسته اسپید دام مدل ABTECH

ماکت دوربین مداربسته مدل ABTECH ظاهری کاملاً مشابه دوربین های واقعی دارد به این گونه که کسی متوجه فیک بودن آن نمی شود. از این رو از ال ای دی چشمک زن پشتیبانی می کند و گویی مانند یک دوربین معمولی و واقعی ضبط می کند. این چراغ قرمز چشمک زن به وسیله باتری قلمی داخلی تغذیه می شود و قصد دارد در واقع گرایی و بازدارندگی بیشتر این دوربین اثر گذارد.

دوربین مداربسته مدل ABTECH فیک که برای استفاده در ورودی آپارتمان ها، محل کار، درهای پارکینگ، ورودی خانه های مستقل و ویلاها، راهروها یا کارخانه جات و غیره مناسب می باشد. این مدل گزینه ایده آلی برای جلوگیری از موارد احتمالی دزدی و سایر تخلف های مختلف طراحی شده اند. به عبارتی دیگر هدف اصلی این نوع مدل از دوربین های مداربسته  جلوگیری از فعالیت سارقان و حفاظت از فضای شما به دلیل ویژگی بازدارندگی آنها است.

همچنین با استفاده همه کاره از آنها راه حلی کاربردی در همه مواقع ارائه می دهند. طراحی این گونه دوریین های ساختگی به گونه ای است که به راحتی می توانید موقعیت قرار گیری آن را تغییر دهید. به گونه ای که می توانید آنها را به راحتی جدا کرده، محل آنها را تغییر داده و بر زوایای مختلف در محیط تمرکز کنید.

قیمت ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مداربسته

ماکت های دوربین مداربسته، مدل هایی هستند که به نظر بسیار واقعی می آیند، حتی اگر به هیچ وجه واقعی نباشند. همچنین به ال ای دی های چشمک زن مجهز هستند تا بیشتر واقع بینانه به نظر برسد. نمایندگی های تکنودوربین به فروش ارزان قیمت انواع ماکت دوربین مداربسته اعم از دوربین های فیک اسپید دام برای محیط های خارجی و داخلی، ماکت دوربین مداربسته دام، برای نصب در سقف خانه و دوربین مداربسته قلابی بولت برای نصب در فضاهای خارجی می پردازد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت ماکت دوربین مداربسته خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید