دوربین مخفی بند انگشتیدوربین مدار بسته ahd

خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

با خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd می توانید به صورت مخفیانه و با کمترین هزینه گزاری به صورت مخفیانه بر مکان مد نظر نظارت داشته باشید. دوربین مداربسته مخفی بند انگشتی سیمی بوده و دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل جهت ارائه تصاویر می باشد. این دوربین مداربسته بر خلاف دوربین بند انگشتی وای فای شارژی، باید در مکانی به صورت ثابت نصب شده تا به برق متصل شود. در ادامه به توضیح بیشتر درباره دوربین کوچک بند انگشت خواهیم پرداخت:

خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

ارزان ترین دوربین مداربسته مخفی full hd

دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd همانطور که از نامش پیداست پیداست دارای ابعاد بسیار کوچک می باشد که به وسیله کابل های مخصوص به منبع انرژی و دستگاه ضبط کننده DVR متصل می شود. این مدل را می توانید به راحتی نصب و به برق متصل کنید و همچنین در داخل قفسه های کتاب ها پنهان می شود. لنز این دوربین مداربسته ریز ۲.۸ میلی متر با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است که نسبت به ابعاد کوچک آن بسیار مناسب است و می تواند تصاویر دور را هم به صورت واضح و شفاف ضبط کند.

از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته خانگی مخفی خیلی کوچک، توانایی قابلیت ضبط صدا ها و شنود محیط می باشد که همزمان با ضبط تصاویر صدا ها را نیز ذخیره خواهد کرد. دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd دارای اندازه بسیار سبک ۳۰۰ گرم است و به دستگاه ضبط کننده فیلم و تصاویر دی وی آر متصل می شود. همچنین برای همه مکان های مختلف از جمله منازل، دفاتر، شرکت ها، سوپرمارکت ها و غیره گزینه مناسبی خواهد بود.

خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

مشخصان کلیدی دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

  • رزولوشن لنز ۲ مگاپیکسلی
  • لنز ۲.۸ میلی متری
  • قابل اتصال به دستگاه دی وی آر
  • میکروفون دار

خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

از ویژگی های مورد پسند دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd مجهز بودن به میکروفون داخلی است که امکان ضبط صدا و شنود محیط مدنظر را به صورت واضح و شفاف ارائه می دهد. بسیاری از افراد قصد تجهیز مخفیانه خانه و محل کار خود را با کمترین هزینه دارند، لذا برای این دسته از افراد خرید دوربین کوچک بند انگشتی ahd توصیه می شود. شما می توانید این مدل دوربین را از فروشگاه آنلاین منصوری بانه چه به صورت حضوری یا غیر حضوری با قیمتی ارزان سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید