ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

قیمت ماکت دوربین مداربسته چشمک زن نسبت به دوربین های مداربسته اورجینال ارزان تر بوده و به صورت عمده و خرده قابل فروش می باشند. دوربین های مداربسته فیک، دوربین نیستند بلکه وجهه ای رسمی و قانونی را به محیط داده و مکان را از سارقین و افراد سودجو در امان می دارد. بدنه شبه دوربین های مداربسته غالبا پلاستیکی بوده لذا کاربر قادر است آن را در هر مکانی نصب و راه اندازی کند. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته چشمک زن و باتری خور کاذب با قیمتی شگفت انگیز می باشد.

قیمت ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

دوربین مداربسته چشمک زن فیک fake

با نصب ماکت دوربین مداربسته در مکان مد نظر خود حالت روانی و امنیتی را ایجاد کنید چراکه یک شبه دوربین مداربسته اصلی اگر دارای ظاهر واقعی باشد می تواند به صورت کامل جایگزین یک سیستم امنیتی باشد. چراکه رهگذران و افراد بیننده با دیدن دوربین مداربسته خود به خود از انجام کار های غیر قانونی پرهیز خواهند کرد. اگر بودجه کافی برای خرید سیستم های امنیتی واقعی را ندارید، می توانید به جای آن یک دوربین مداربسته فیک چشمک زن یا ماکت دوربین مداربسته را تهیه کنید تا با این کارتان مانع از وقوع سرقت و اتفاقات ناگوار شوید. ماکت دوربین مداربسته چشمک زن در سه نوع بولت، دام و اسپید دام موجود می باشد که در ادامه تصاویر آن قابل مشاهده می باشد.

قیمت ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

 

ماکت دوربین مداربسته برای فریب سارقان

ماکت دوربین مداربسته دکوری دارای ظاهری شبیه به یک دوربین مداربسته واقعی بوده که با وجود اینکه کارایی دوربین مداربسته را ندارد قادر به ایجاد یک محیط امن خواهد بود. شما با نصب ماکت دوربین مداربسته، تنها می خواهید به سارقان بفهمانید که این مکان دارای دوربین مداربسته می باشد و رفتار و حرکات شما مو به مو دیده و ضبط خواهد شد در حالی که اینگونه نیست و شما تنها ظاهر محیط را حفظ کره و آن ها را فریب داده اید.

قیمت ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

قیمت ارزان، مهمترین دلیل برای خرید دوربین مداربسته قلابی

هر کاربر می تواند دلیلی شخصی برای خرید و نصب ماکت دوربین مداربسته داشته باشد، اما اکثر کاربران قیمت ارزان این ماکت ها نسبت به دوربین های واقعی را مهمترین دلیل می دانند. چراکه  استفاده از ماکت دوربین مداربسته یا دوربین مداربسته قلابی جلوی هزینه زیادی را خواهد گرفت. ماکت دوربین مداربسته در برخی از موارد برای دکور مغازه نیز به کار گرفته می شوند و به همین دلیل به آنها دوربین مداربسته دکوری نیز گفته می شود. به دوربین های دکوری، ماکت دوربین مداربسته باتری خور نیز گفته می شود.

قیمت ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

قیمت ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

قیمت ماکت دوربین مداربسته، به نوع آن ها بستگی دارد. لذا جهت دریافت قیمت دقیق این محصولات با شماره های درج شده در این وبسایت تماس حاصل بفرمائید. ماکت های چشمک زن یکی از محبوب ترین شبه دوربین های موجود در بازار می باشد که با قرار دادن باتری قلمی در آن چراغی ال ای دی در داخل آن روشن شده و همانند ال ای دی های مادون قرمز جلوه ای واقعی به دوربین می بخشد. لذا ماکت دوربین مداربسته چشمک زن بهترین کارایی و تاثیر را در برقراری امنیت در صنوف متفاوت دارد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت ماکت دوربین مداربسته چشمک زن محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید