دوربین مخفی بند انگشتیدوربین مداربسته رم خور

قیمت دوربین رم خور بندانگشتی ارزان

قیمت دوربین رم خور بندانگشتی ارزان را تنها از طریق نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور دریافت کنید. دوربین فلتی وای فای دار کوچکترین دوربین مخفی محسوب می شود که ضمن اینکه به اینترنت وصل خواهد شد، با کیفیت بالا صدا و تصویر را بر روی مموری داخلی ضبط کرده و امکان کنترل از راه دور را برای کاربر فراهم خواهد کرد. این دوربین کوچک مخفی شارژی بوده و کاربر می تواند آن را با خود حمل کند. در ادامه به معرفی دو مدل دوربین مداربسته مخفی مموری خور خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین رم خور بندانگشتی ارزان

ریز ترین دوربین شارژی متصل به اینترنت S06

دوربین مداربسته وایرلس بند انگشتی فلتی S06 جزء ریزترین دوربین مخفی های جهان است که می تواند برای نصب در اتاق کودک، خانه، محل کار، داخل ماشین، دفتر و غیره استفاده شود. این مدل دوربین مداربسته بسیار کوچک فلتی دارای باتری لیتیوم است که در صورت متصل شدن به پاور بانک می توانید ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته بدون مشکل شارژ از آن استفاده کنید. همچنین بعد از شارژ باتری داخلی آن می توانید حدود ۵ ساعت ضبط کنید.

به علاوه این محصول جدیدترین و پیشرفته ترین دوربین کوچک متصل به اینترنت است که با متصل شدن به شبکه وای فای امکان مشاهده تصاویر باکیفیت را از راه دور به خوبی از طریق گوشی های هوشمند شما امکان پذیر می کند. شایان ذکر است این ویدیو ها علاوه براین که بسیار واضح هستند، با مجهز بودن به میکروفون داخلی، همراه با شنود محیط و ضبط صدا را فراهم می سازند. به علاوه با پشتیبانی از کارت حافظه micro SD 64 گیگابایتی حجم زیادی از فایل های گرفته شده ضبط می کند.

شما می توانید از راه دور از طریق گوشی های خود ویژگی حسگر حرکت را از تلفن همراه خود فعال یا غیرفعال کنید. این قابلیت در صورت احساس کردن حرکت هر چیزی از جلوی خود سریعاً شروع به فیلمبرداری می کند درنتیجه هم فضای کارت حافظه را ارتقا می دهد و هم اینکه شارژ باتری برای ضبط شده های مهمتر باقی می ماند.

قیمت دوربین رم خور بندانگشتی ارزان

مشخصات کلیدی دوربین کوچک وای فای دار فلتی

  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • میکروفون داخلی
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • وای فای داخلی با برد بالا
  • کارت حافظه با ظرفیت ۳۲ گیگابایت
  • ۵ ساعت نگهداری شارژ

قیمت دوربین رم خور بندانگشتی ارزان

دوربین مداربسته دو بند انگشت بیسیم q7

دوربین مداربسته بندانگشتی بی سیم کیو هفت یکی از مدل های محبوب است که از کاربرد های فراوانی بهره می برد. این دوربین دارای ابعاد بسیار کوچک و وزن خیلی کم است که با جاسازی آن در داخل اجسام، کمترین فضا را اشغال می کند. این دوربین دارای رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل است که به صورت بسیار واضح و شفاف به ثبت رویدادهای محیط می پردازد. همه این اطلاعات گرفته شده داخل کارت حافظه با ظرفیت ۳۲ گیگ ذخیره می شود. این دوربین از مدل های بی سیم است. به گونه ای که نیازی به برق کشی و دستگاه ضبط کننده ندارد. چراکه نیروی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم یونی تأمین می کند. این باتری توانایی کار بدون نیاز به برق را تا ۹۰ دقیقه دارد. برای همین دلیل به راحتی قابل حمل است.

در صورت نیاز به داشتن فیلم برداری طولانی، این دوربین می تواند، در حالت شارژ هم ضبط کند. با این حال می توانید ۲۴ ساعت شبانه روز از ضبط آن اطمینان حاصل کنید. در پشت بدنه این دوربین مداربسته وایرلس q7 وای فای یک گیره مخصوص تعبیه شده است که امکان اتصال راحت را به کمربند، جیب لباس و لبه کلاه و غیره را فراهم می کند. همچنین مدل مناسبی برای مشاغل مختلف اعم از قضات، وکلا، بازرس، روزنامه نگار و غیره می باشد.

دوربین رم خور قابل حمل کیو سون

دوربین مداربسته بندانگشتی بی سیم کیو هفت دارای وای فای است که به شبکه اینترنت مجاور متصل می شود. در این راستا می توانید به فیلم های گرفته شده در محیط به صورت آنلاین از راه دور به وسیله برنامه اپلیکیشن مخصوص گوشی های هوشمند و کامپیوتر دسترسی داشته باشید. یکی از ارزش های عالی این دوربین مخفی تحت شبکه مجهز بودن به چراغ های ال ای دی مادون قرمز است. این فناوری قابلیت دید واضح در صورت عدم نور کافی و دل شب در محیط را فراهم می کند.

کاربرد گسترده این دوربین بسیار کوچک Q7 رم خور برای والدین شاغلی می باشد که در طول روز بچه های خود را به پرستار می سپارند. برای اطمینان از اعمال وظایف اصلی پرستار بچه ها می توانید این دوربین را به صورت مخفی در محیط استتار کنید و از وقایع داخل محیط به خوبی مطلع شوید.

قیمت دوربین رم خور بندانگشتی ارزان

قیمت دوربین رم خور بندانگشتی ارزان

دوربین مداربسته وایرلس بند انگشتی فلتی S06، از قابلیت متصل شدن به وای فای با برد بالا بهره می برد که جدا از آن به میکروفون داخلی، قابلیت تشخیص حرکت، پشتیبانی از کارت حافظه و غیره مجهز می باشد. شما می توانید این مدل دوربین مداربسته و همچنین انواع دوربین ریز وای فای کوچک را با قیمت مناسب از طریق بازرگانی تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید