دوربین مخفی بند انگشتیدوربین مدار بسته ahd

خرید دوربین مداربسته بند انگشتی ۲ مگاپیکسل AHD

خرید دوربین مداربسته بند انگشتی ۲ مگاپیکسل AHD را به صورت ارزان توسط نمایندگی های تکنودوربین انجام دهید. این مدل دوربین به دستگاه ضبط DVR متصل می شود و دارای کیفیت تصویر واضح می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این مدل دوربین مداربسته بسیار کوچک ahd  فول اچ دی می پردازیم:

خرید دوربین مداربسته بند انگشتی

دوربین مداربسته بند انگشتی

یکی از تفاوت های عمده دوربین مداربسته بند انگشتی ۲ مگاپیکسل AHD با دیگر دوربین های کوچک مخفی که دارد، قابلیت متصل شدن به دستگاه دی وی آر از طریق کابل کواکسیال می باشد. این دستگاه ضبط کننده DVR، برای ضبط تصاویر این مدل دوربین مداربسته استفاده می شود. این دستگاه که برای ذخیره و مدیریت حرکات نمایش داده شده در دوربین استفاده می شود، دارای قابلیت اطمینان و اعتباری بالایی است. این دوربین مداربسته دارای ابعاد بسیار کوچک به اندازه یک بند انگشت است که می توانید آن را در هر کجا نصب کنید و از فیلمبرداری باکیفیت آن بهره مند شوید. این نوع دوربین مداربسته دارای رزولوشن کیفیت تصویر ۱۰۸۰p است که تمام جزئیات محیط نصب شده را به صورت بسیار واضح و دقیق به اجرا می گذارد تا از هر آنچه را که اتفاق می افتد به خوبی آگاه شوید.

دوربین مداربسته بند انگشتی ۲ مگاپیکسل AHD، نصب بسیار آسانی دارد و می تواند در هرکجای محیط داخلی مانند منازل، دفاتر، اتاق کار و غیره نصب شود. لازم به ذکر است از دیگر ویژگی های محبوب این مدل دوربین مداربسته نامبرده ضمن اینکه تصاویر عالی را ضبط می کند حتی می تواند دید های شفافی را هم در تاریکی شب به ثبت می رساند چراکه از ۶ عدد ال ای دی های مادون قرمز بسیار قوی مجهز است. در نتیجه همین امر ارزش های این دوربین ریز سیمی را دو چندان کرده است. دوربین مداربسته بند انگشتی ۲ مگاپیکسل AHD از لنز عالی ثابت ۳٫۶ میلی متری بهره می برد که امکان مشاهده حتی تصاویر دور را هم بدون نویز فراهم می کند. یکی دیگر از محاسن این مدل دوربین مداربسته مجهز بودن به میکروفون داخلی است تا به استراق سمع یا شنود واضح و کامل محیط اطراف بپردازد.

خرید دوربین مداربسته بند انگشتی

مشخصات فنی:

دوربین مداربسته بند انگشتی ۲ مگاپیکسل AHD

قابلیت متصل شدن به دستگاه ضبط دی وی آر

رزولوشن تصویر ۱۰۸۰p

دارای لنز ثابت ۳٫۶ میلی متری

میکروفون دار

قابلیت دید در شب تا فاصله ۱٫۵ متری

دارای وزن ۳۰ گرم

خرید دوربین مداربسته بند انگشتی

خرید دوربین مداربسته بند انگشتی

دوربین مداربسته بند انگشتی ۲ مگاپیکسل AHD دارای اندازه کوچک و وزن ۳۰ گرم است که از جنس مرغوب و بادوام مشکی پلاستکی تشکیل شده است. همچنین از مدل های شنود محیط و دید در تاریکی مطلق تا فاصله ۱٫۵ متری است. در نهایت شما می توانید مدل این دوربین مداربسته را با قیمت ارزان و ضمانت دوساله از طریق بازرگانی تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید