دوربین مداربسته ریزدوربین مداربسته وای فای

خرید دوربین ریز وای فای کوچک

خرید دوربین ریز وای فای کوچک با بهترین شرایط به صورت عمده و خرده از طریق نمایندگی های دوربین مداربسته منصوری در سراسر کشور امکان پذیر است. دوربین مداریسته مخفی وایرلس فلتی یکی از محبوب ترین دوربین ها جهت جاسازی در اماکن متفاوت می باشد. این دوربین مداربسته در دو نوع دید در شب و فاقد دید در شب عرضه بازار می شود که در ادامه به معرفی نمونه فاقد ال ای دی مادون قرمز می پردازیم:

خرید دوربین ریز وای فای کوچک

کوچکترین دوربین مداربسته کنترل با موبایل فورکی مدل s06

دوربین مداربسته ریز فلتی فورکی، از استاندارد های جدید ویدئویی برخوردار است و امکان دستیابی به کیفیت فوق العاده بالا و واضح را ارائه می دهد. این مدل دوربین بسیار کوچک، بسیار سبک و بسیار کاربردی و قابل حمل است در نتیجه آن را می توان در هر جایی قرار داد. به عنوان نمونه از هتل ها و خانه گرفته تا شرکت ها و بانک ها و غیره قابل استفاده است. همانطور که گفته شد این دوربین مداربسته بند انگشتی فلتی وای فای دار، از کیفیت واضح تصویری بهره می برد که امکان مشاهده پلاک ها و تایپ های نوشته شده را بدون نویز فراهم می کند.

همچنین کنار این تصاویر واضح، قادر به ضبط صدا همراه با فیلمبرداری می باشد تا به خوبی به درک صحبت های افراد محیط تحت کنترل پی ببرید. از همه مهمتر با انتخاب و خرید این دوربین مداربسته بی سیم کوچک فلتی، شما می توانید به یک اتصال Wifi دسترسی داشته باشید که امکان نظارت از راه دور را فراهم می کند. بنابراین، در هر کجای جهان که باشید چه در تلفن های هوشمند آندرویدی و چه در سیستم عامل های گوشی iOS، می توانید به دوربین متصل شوید تا اتفاقات در خانه را مستقیم و به صورت واقعی مشاهده کنید.

علاوه بر این، فضای ذخیره سازی دوربین کنترل با موبایل فورکی s06 فلتی، با استفاده از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا است. همچنین باتری لیتیوم توانایی نگه داشتن ظرفیت تا ۳ ساعت تمام دارد و در هنگام تمام شدن می تواند به وسیله شارژر مخصوص در کمترین زمان شارژ شود. از دیگر آپشن های ایده آل این دوربین مداربسته بسیار کوچک فلتی وای فای دار، مجهز بودن به سنسورهای هوشمند تشخیص حرکت است تا هرگونه حرکت مشکوک را سریعاً ضبط کند.

خرید دوربین ریز وای فای کوچک

مشخصات فنی دوربین مداربسته مخفی وای فای دار فلتی

  • قابلیت متصل شدن به وای فای و امکان مشاهده از راه دور
  • کیفیت تصویر ۴k
  • قابلیت خواندن متن ها و پلاک ها
  • کارت حافظه تا سقف ۱۲۸ گیگابایت
  • سنسور تشخیص حرکت
  • باتری لیتیوم با نگهداری شارژ تا ۳ ساعت
  • پشتیبانی از گوشی های هوشمند. اندروید و آیفون

خرید دوربین ریز وای فای کوچک

خرید دوربین ریز وای فای کوچک

با خرید و جاسازی دوربین مداربسته ریز فلتی وایرلس، امکان نمایش تصاویر و فیلم های مکان مورد نظر همراه با صدا از راه دور فراهم می باشد. همچنین با کیفیت تصویر ۴k می توانید فیلم های دقیق را در کارت حافظه تماشا کنید. جهت خرید ارزان و سفارش این نوع دوربین کوچک بی سیم و انواع دوربین های مداربسته مخفی بیسیم رم خور به فروشگاه دوربین مداربسته تکنو مراجعه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید