دوربین مداربسته بیسیم

قیمت دوربین مداربسته وايرلس بی سیم بدون واسطه

قیمت دوربین مداربسته وايرلس بی سیم را به صورت بدون واسطه از ما بخواهید. دوربین های مداربسته بیسیم، یکی از پیشرفته ترین دوربین های تحت شبکه است که برای نصب و راه اندازی آن نیازی به سیم کشی و داکت کشی نداریم و این می تواند مهمترین دلیل برای خرید این دسته از دوربین های مداربسته باشد. دوربین های مداربسته بدون سیم به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از دوربین های وایرلس حافظه دار و دوربین های مداربسته وابرلس بدون حافظه.

قیمت دوربین مداربسته وايرلس

در ادامه قصد داریم به صورت مختصر شما را با انواع دوربین های مداربسته بدون سیم آشنا کنیم.

دوربین مداربسته بیسیم مخفی

دوربین های مداربسته مخفی بیسیم امروزه به دلیل ازدیاد جرم و جنایت به یکی از محبوب ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار تبدیل شده است. کاربران این دوربین ها را هم به صورت غیر مجاز و هم به صورت مجاز مورد استفاده قرار می دهند. به عنوان مثال تعداد از کاربران دوربین های بیسیم مخفی را در خانه، ماشین، خودکار، عینک و غیره برای جاسوسی کردن، جاسازی می کنند در حالیکه تعدادی نیز آن را در داخل انواع دستگاه خودپرداز بانکی (دستگاه ATM) و انواع پهپاد و کوادکوپتر ها به صورت مجاز نصب می کنند. بهترین و پر طرفدار ترین دوربین مداربسته بیسیم مخفی عبارتند از:

  • دوربین مداربسته مخفی بیسیم شارژی مدل X2
  • دوربین مداربسته مخفی بیسیم  مدل SS8
  • دوربین مداربسته مخفی بیسیم مدل S06
  • دوربین پشت آینه ای خودرو بیسیم مدل WIFI
  • دوربین مداربسته مخفی بیسیم شارژی مدل Q7
  • دوربین مداربسته مخفی بیسیم مدل SQ11
  • دوربین مداربسته مخفی بیسیم مدل SQT
  • ..

قیمت دوربین مداربسته وايرلس

دوربین مداربسته وایرلس چرخشی اسپید دام

دوربین های مداربسته بیسیم اسپید دام که به دوربین های ptz نیز معروفند از دسته دوربین های کیس بزرگ بوده که با توجه به بدنه فلزی که دارند مختص فضا های باز می باشند این دوربین های ضد آب، قابلیت چرخش 360 درجه در راستای افقی و 120 درجه در راستای عمودی را داشته و همچنین کاربر می تواند به وسیله این دوربین، تصاویر را با بهترین کیفیت بزرگ نمایی کند. دوربین مداربسته اسپید دام بیسیم 2 مگاپیکسل یکی از بهترین دوربین های گردان زوم کننده می باشد.

قیمت دوربین مداربسته وايرلس

دوربین مداربسته وایرلس بولت

دوربین های مداربسته بولت وایرلس در مدل ها و کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه بازار می شوند که در کل به دو دسته تقسیم می شوند، دوربین های وایرلس رم خور، دوربین های وایرلس فاقد شیار حافظه، دوربین های مداربسته بیسیم بدون حافظه بیشتر برای پکیج های دوربین مداربسته وایرلس مورد استفاده قرار می گیرند. اما دوربین های مموری خور بولت بیسیم را می توان در هر مکانی بدون نیاز به دستگاه nvr نصب و راه اندازی کرد. مهمترین این دوربین های بولت بیسیم عبارتند از:

قیمت دوربین مداربسته وايرلس

قیمت دوربین مداربسته وايرلس

کاربران و مشتریان گرامی می توانند دوربین مداربسته وایرلس مد نظر خود را با توجه به مکانی که می خواهند نصب کنند، مورد بررسی قرار داده و یا با همکاران ما در این زمینه مشورت کنند.  دوربین مداربسته بدون سیم را برای هر مکان، اداره و ارگانی که می خواهید، در میان صد ها نوع دوربین مداربسته بیسیم انتخاب کرده و با اطمینان کامل ار راه دور کنترل کنید. بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی رسمی انواع دوربین های مداربسته وایرلس اعم از دوربین مداربسته بیسیم اسپید دام، دوربین وایرلس عروسکی، دوربین مخفی وایرلس، دوربین بیسیم مخفی و غیره می باشد. امن ترین ارزان ترین دوربین مداربسته وایرلس را با تکنو دوربین بانه تجربه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید