دوربین مداربستهدوربین مداربسته هایک ویژن

فروش دوربین مداربسته هایک ویژن در زاهدان

مرکز فروش دوربین مداربسته زاهدان عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته هایک ویژن به قیمت واردات در مدل های متفاوت می باشد. دوربین های مداربسته هایک ویژن از دسته برند های معتبر و با کیفیت می باشد که اکثرا برای پروژه های مهم و حساس مورد استفاده قرار می گیرد. بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی رسمی دوربین مداربسته هایک ویژن hikvision در سیستان و بلوچستان می باشد که تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب به صورت عمده و خرده به مشتریان و همکاران گرامی عرضه خواهد کرد.

فروش دوربین مداربسته زاهدان

فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن

شرکت تکنو دوربین با مدیریت دیمن منصوری موسس فروشگاه بزرگ تکنو دوربین در زاهدان می باشد که دارای نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایوک در کشور می باشند. این مرکز فروش با سابقه ده ساله ای که دارد دارای اعتباری ویژه در بازار بوده و صداقت و انصاف وی در سطح کشور شناخته شده است. تکنو دوربین بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته هایک ویژن Hikvision، هایلوک Hilook و همچنین سایر برند های معتبر چینی می باشد. از مهمترین مزیت خرید از بازرگانی تکنو دوربین می توان به تست محصولات قبل از ارسال و همچنین اصالت و گارانتی محصولات اشاره کرد.

فروش دوربین مداربسته زاهدان

هایک ویژن، بهترین برند دوربین مداربسته چینی

کشور صنعتی چین یکی از معروف ترین کشور های تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. در میان همه کمپانی های معتبر موجود در این کشور، hikvision تنها برندیست که عملکرد و اصالت دوربین های و دستگاه های ضبط تصویر آن به جهانیان اثبات شده است. شرکت Hikvision هایک ویژن یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی در جهان می باشد.

این شرکت شناخته شده در کشور چین مشغول به فعالیت بوده که سالانه درصد زیادی از محصولات خود را به نمایندگی های معتبر در سایر کشور های دیگر می دهد تا آن ها نیز بتوانند این محصولات با کیفیت را با سودی جزئی به فروش برسانند. مهمترین محصولات قابل تولید توسط هایک ویژن عبارتند از:

  • دستگاه ضبط تصویر DVR توربو اچ دی هایک ویژن
  • دستگاه ضبط تصویر NVR تحت شبکه هایک ویژن
  • دوربین مداربسته تحت شبکه ip هایک ویژن
  • دوربین مداربسته توربو اچ دی turbo hd هایک ویژن
  • سایر لوازم و تجهیرات جانبی هایک ویژن

فروش دوربین مداربسته زاهدان

فروش دوربین مداربسته زاهدان

فروش دوربین مداربسته هایک ویژن با شرایطی استثنایی آغاز شد. تکنو دوربین وارد کننده انواع دوربین های مداربسته توربو اچ دی، تحت شبکه و آنالوگ هایک ویژن با ارزان ترین قیمت می باشد. مجموعه ای از جدیدترین دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپید دام با قابلیت زوم، چرخش 360 درجه، دید در شب، حساس به حرکت، دوربین مداربسته تشخیص چهره هایک ویژن و غیره را با قیمتی فوق العاده از فروشگاه مرکزی منصوری سفارش و تهیه کنید

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید