ماکت دوربین مداربسته

فروش ماکت دوربین MK304

فروش ماکت دوربین MK304 با بهترین قیمت در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری آغاز شد. نصب ماکت دوربین مداربسته، مقرون بصرفه ترین راه برای برقراری امنیت می باشد. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده و عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته ساختگی با قیمتی ارزان می باشد. ماکت های موجود عبارتند از ماکت دوربین مداربسته دام، ماکت دوربین مداربسته بولت و ماکت دوربین مداربسته چراغدار اسپید دام. ما در اینجا سعی داریم به معرفی ماکت دوربین مداربسته بولت MK304 بپردازیم:

فروش ماکت دوربین

دوربین مداربسته ساختگی بولت MK304

ماکت دوربین MK304 مزایای خاصی دارد. این مدل دوربین و بسیاری از این دوربین های مداربسته جعلی کاملاً معتبر و واقع گرایانه به نظر می رسند و حتی کسی غیر از شما متوجه قلابی بودن آن ها نمی شود. به گونه ای که مجرمان هم همیشه به حضور آنها توجه می کنند. مطالعات اخیر نشان داده است که فقط داشتن دوربین های مداربسته قابل مشاهده باعث کاهش جرم، سرقت و سایر اقدامات غیرقانونی می شود. با این وجود، اثربخشی این دوربین ها به نحوه و محل نصب آنها بستگی دارد. به عنوان نمونه این دوربین مداربسته فیک مدل MK304 از مدل های قابل نصب در فضای باز است و به شکل دوربین های بولت می باشد. از همین رو خیلی آسان در معرض دید همگان قرار می گیرد.

صرفا اینکه نمی خواهید برای یک دوربین مدار بسته واقعی هزینه کنید، به این معنی نیست که نباید هیچ دوربینی در محیط داشته باشید. با این وجود بهترین گزینه اقتصادی ماکت دوربین MK304 می باشد که از قیمتی بسیار پایین بهره می برد. رویکرد جالبی که برخی از افراد استفاده می کنند نصب ترکیبی از دوربین های مداربسته واقعی و جعلی است. ازهمین رو این دوربین مداربسته قلابی بولت مدل MK304 برای این عملکرد ترکیبی هم مناسب است. به این معنی علاوه بر نصب دوربین های مداربسته واقعی در نقاط درب ورود و خروج، با این مدل دوربین جعلی می تواند ظاهر دوربین های مداربسته دیگر موجود در محیط را تکمیل و تقویت کند. با این حال، به یاد داشته باشید که دوربین های مداربسته ساختگی یا تقلبی هیچ ارزشی جز افزایش حضور سیستم امنیتی شما به عنوان یک عامل بازدارنده بصری ندارد.

دوربین های مداربسته جعلی

بسیاری از افراد از دوربین های مداربسته جعلی استفاده می کنند و از نتایج خوبی نیز برخوردار می شوند. اما بسیاری با توجه به اینکه از ضبط و ویدیو برخوردار نمی شوند از دوربین های امنیتی جعلی احساس راحتی و آسودگی زیادی نمی کنند.

ماکت دوربین مداربسته بولت MK304 جزء دوربین هایی است که به نظر بسیار واقعی می آید، حتی اگر به هیچ وجه واقعی نباشند. تعداد زیادی دوربین های مداربسته جعلی مختلف در بازرگانی تکنودوربین برای انتخاب شما وجود دارد که در همه سبک ها، اندازه های مختلف با تخفیف استثنایی ارائه می شوند. باید توجه داشته باشید که داشتن دوربین های مداربسته فیک مسلماً بهتر از نداشتن دوربین مداربسته است. چراکه ظاهر این دوربین ها بسیار مشابه مدل های اصلی است و بنابراین بسیاری از مردم نمی توانند بین دوربین های مداربسته جعلی و واقعی تفاوت قائل شوند.

فروش ماکت دوربین

مزایای نصب دوربین مداربسته ساختگی MK304 عبارتند از:

قیمت مناسب: دوربین مداربسته جعلی MK304 بسیار ارزان تر از دوربین های مداربسته واقعی است. به عبارتی خرید یک دوربین جعلی به سرمایه گذاری بسیار کمتری نسبت به یک سیستم دوربین کاملاً کارا نیاز دارد.

این دوربین ممکن است برخی از جنایتکاران را بازدارد. نصب دوربین های امنیتی جعلی در ملک شما ممکن است جلوی برخی از مجرمان را بگیرد بیش از این که در این ملک دوربین های قابل مشاهده ای وجود نداشته باشد.

نصب ماکت دوربین مداربسته MK304 ساده و آسان است. از آنجا که این مدل دوربین ها عملکردی ندارند، دیگر نیازی به سیم کشی و کابل کشی نیست.

گرچه به نظر می رسد اینها مزایای بزرگی برای استفاده از دوربین های مداربسته جعلی هستند، اما باید معایب قابل توجهی را بخاطر بسپارید:

در پایان باید گفت که هیچ تضمینی وجود ندارد که دوربین های مدار بسته فیک یا ساختگی جلوی جرم را بگیرند. اما به طور بالقوه، ماکت های دوربین مداربسته می توانند شما را از جرم محافظت کنند. همچنین به همین دلیل ساده که کاملاً قابل مشاهده هستند، به همین دلیل بعید است مجرمان بخواهند با دارایی شما برخورد کنند!

فروش ماکت دوربین

فروش ماکت دوربین

چه صاحب خانه باشید و چه شخصی که صاحب مشاغلی مهمی هستید و آن را اداره می کنید، به این نتیجه خواهید رسید که امنیت تا چه اندازه مهم است. چراکه جرم و جنایت به طور مداوم در حال افزایش است و حتی سرقت های کوچک نیز می تواند تجارت و دارایی شما را از بین ببرد. از همین رو افزودن سیستم های دوربین مداربسته در اماکن مختلف شما گام بزرگی در جهت پیشگیری از این جرایم بر می دارد. با افزودن سیستم دوربین مداربسته نیز می توانید حتی از حفاظت بیشتر و احساس امنیت و خیال آسوده بالاتری نیز برخوردار باشید. با این حال در اکثر اوقات فراهم کردن دوربین های مداربسته هزینه بردار است.

در این راستا پیشنهاد ما خرید بهترین و اقتصادی ترین گزینه ماکت دوربین دوربین مداربسته می باشد. برای خرید ماکت دوربین مداربسته چشمک زن، باتری خور با شماره های درج شده تماس بگیرید. تکنو دوربین به پخش عمده لوازم دوربین مداربسته و انواع ماکت های دوربین با قیمتی مناسب می پردازد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید