دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلدوربین مداربسته 360 درجه

خرید دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه ۲ مگاپیکسل

خرید دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه ۲ مگاپیکسل از طریق نمایندگی های تکنو دوربین به صورت عمده و تکی با کمترین میزان قیمت امکان پذیر است. دوربین های مداربسته فول اچ دی با زاویه ۳۶۰ درجه به دوربین هایی گفته می شود که قادر به نظارت همه جانبه مکان مد نظر بوده و هیچ نقطه کوری نداد. مهمترین دوربین های ۳۶۰ درجه عبارتند از: دوربین مداربسته بیسیم لامپی، دوربین مداربسته سقفی فیش آی، دوربین مداربسته وایرلس اتوترک، دوربین مداربسته بیسیم گردشی اسپید دام، دوربین مداربسته چرخان عروسکی.

خرید دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین های ۳۶۰ درجه چشم ماهی یا گردان!

دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه ۲ مگاپیکسل به وسیله دید بسیار وسیعی که دارد مورد استقبال اکثر کاربران قرار می گیرد. همچنین این دوربین ها به دو دسته تقسیم می شوند. که یکی از آن ها مجهز به دوربین های ۳۶۰ درجه چشم ماهی می باشد و دیگری دوربین های ۳۶۰ درجه چرخشی که از قابلیت چرخش بهره می برد. لازم به ذکر است که هر نوع دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه بسته به نیاز مشتری دارای طرفداران خاصی باشند. ما در زیر به معرفی دوربین مداربسته بیسیم عروسکی گردان می پردازیم:

با انتخاب دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه ۲ مگاپیکسل، خانه خود را از طریق اینترنت از راه دور تماشا کنید! با استفاده از این دوربین تحت شبکه، زاویه دید بسیار خوبی تا ۳۶۰ درجه خواهید داشت که به لطف آن می توانید نمای کاملی از منطقه مورد نظر داشته باشید. البته دوربین به یک برنامه موبایل هوشمند متصل خواهد شد که امکان دسترسی از راه دور به ضبط های گرفته شده و کنترل از راه دور مانند چرخش دوربین به صورت عمودی و افقی را فراهم می کند.

خرید دوربین مداربسته 360 درجه

قابلیت پر اهمیت دید در شب دوربین مداربسته وای فای چرخان:

گاهی باید حتما همراه فیلم ها صدا ها هم به گوش برسد تا به درک بیشتری از اتفاقات محیط مورد نظر برسید. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه وای فای دار عروسکی برای رسیدن به این هدف ایده آل است. چراکه دارای میکروفون داخلی است و می تواند به راحتی به استراق سمع واضح مکان مورد نظر برسد. ضبط های ویدئویی روی کارت حافظه میکرو SD دوربین مداربسته بدون سیم ۳۶۰ درجه ذخیره می شوند و به محض پر شدن حافظه، دوباره ضبط می شوند. چراکه قادر است تا ذخیره شده های قدیمی را برای ضبط های جدید به صورت خودکار حذف کند. دوربین مداربسته چرخشی بیبیکم وای فای دار بوده و می تواند به خوبی تصاویر و فیلم ها را به گوشی های آندروید و آیفون ارسال کند.

خرید دوربین مداربسته 360 درجه

خرید دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه دارای کیفیت بسیار واضح فول اچ دی بوده و می توانند انتخاب متناسبی برای فضاهای داخلی منازل، دفاتر، شرکت ها، ویلاها، کارخانه ها و غیره باشد. شما می توانید انوع دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه چرخان، چشم ماهی، لامپی و غیره را با قیمتی عالی و ضمانت دوساله از طریق فروشگاه منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید