جی ام کا 910دزدگیر اماکن

فروش دزدگیر اماکن جی ام کا ۹۱۰

فروش دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ ، به صورت عمده و تکی تنها از طریق نمایندگی های تکنودوربین انجام می گردد که دارای ضمانت نامه پس از سرقت هم می باشد. این مدل سیستم اعلام سرقت به قابلیت های ارزشمندی مجهز است که مهمترین آنها اعلام سرقت به صورت فوری از طریق سیم کارت می باشد. در ادامه سعی داریم به طور کامل به تشریح این دزدگیر بیسیم منزل بپردازیم:

فروش دزدگیر جی ام کا ۹۱۰

دزدگیر سیم کارتی gmk910

امروزه، امنیت به ویژه در شهرهای بزرگ و در مناطق حومه یا دفاتر و مشاغل مختلف به یک موضوع مهم تبدیل شده است. انتخاب سیستم دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۹۱۰ برای رسیدن به آرامش و امنیت مطلق بهترین راه حل است. این دستگاه شامل سیستم های هشدار دهنده از طریق پیامک، تماس صوتی(توسط سیمکارت یا تلفن کننده ثابت) و ارسال اعلان از طریق برنامه گوشی های هوشمند نیز می باشد. ما بیشتر وقت خود را در خانه ها و محل کار خود می گذرانیم اما همچنین تلاش خود را می کنیم تا فضای امن تری در خانه های خود ایجاد کنیم. با تشکر از سیستم های دزدگیر منزل GMK می توانید بدون ترس از سارقان، خواب راحتی را تجربه کنید چراکه دزدگیر اماکن جی ام کا امنیت و آرامش زندگی شما را تضمین می کند و از خسارت های ناگوار جلوگیری می کند.

البته این دزدگیر نه تنها برای نصب در خانه ها بلکه برای محل کار، شرکت، بانک ها، انبارها، پارکینگ ها و غیره نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

فروش دزدگیر جی ام کا ۹۱۰

امکانات پراهمیت سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۹۱۰

  • دزدگیر اماکن جی ام کا مجهز به صفحه نمایشگر بزرگ و خوانا می باشد
  • امکان اعمال تنطیمات مانند ذخیره شماره های مختلف جهت ارسال هشدار و یا وارد کردن رمز های عبوری و غیره از طریق این نمایشگر
  • قابلیت ثبت دو پیام جداگانه برای ارسال هشدار
  • شما می توانید ۶۰ حوادث مختلف را داخل این صفحه نمایشگر ال سی دی نگهدارید.
  • این مدل سیستم ضد سرقت مناسب مناطقی است که به تلفن ثابت دسترسی ندارند! چراکه از سیمکارت داخلی پشتیبانی می کند تا هشدار ها را از طریق این سیمکارت با پیام و تماس صوتی ارسال می کند.
  • این دزدگیر منازل gmk ۹۱۰ هرگونه اقدام به غیر فعال کردن آن، یا اختلال در آنتن و شارژ ناکافی را به مدیر مربوطه اطلاع رسانی می کند.
  • مجهز به زون های سیمی و باسیم جهت محافظت کاری بیشتر

فروش دزدگیر جی ام کا ۹۱۰

فروش دزدگیر جی ام کا ۹۱۰

سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۹۱۰ با نام دزدگیر سیم کارتی- خط ثابت نیز شناخته شده است.  این مدل دزدگیر اماکن جی ام کا دارای امکانات عالی نظیر کنترل ۴ وسیله برقی است. دزدگیر اماکن جی ام کا ۹۱۰ و سایر مدل های این برند را می توانید در ارزان ترین قیمت ها از طریق نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید