ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مدار بسته اسپید دام

قیمت ماکت دوربین مدار بسته اسپید دام نسبت به دوربین های واقعی گردان زوم کننده بسیار ارزان تر بوده و به خوبی از مکان مد نظر شما محافظت خواهد کرد. بهره مندی این دوربین مداربسته speed dome قلابی از چراغ چشمک زن LED و قابلیت ضد گرد و خاک و آب بودن به ارزش های آن افزوده است. در ادامه به توضیح بیشتر این دوربین مداربسته اسپید دام ساختگی می پردازیم:

قیمت ماکت دوربین مدار بسته اسپید دام

دوربین مداربسته اسپید دام fake

آیا به دنبال راهی مقرون به صرفه و ارزان برای محافظت از خانه یا دفتر مالی خود در برابر مجرمان هستید؟ دوربین مداربسته قلابی باطری خور Speed ​​Dome با LED چشمک زن را انتخاب کنید. چراکه با ظاهر دوربین مانند خود همانند یک دوربین واقعی به نظر می رسد و اگر مجرمان بدانند که احتمال دیده شدن یا ضبط شدن چهره آنها وجود دارد، کمتر در یک منطقه حضور پیدا می کنند. درنتیجه به عنوان یک عامل بازدارنده اصلی عمل می کند. دنیای امروزه، بدون داشتن نوعی امنیت در محل کار، خانه و دیگر اماکن تقریباً غیرممکن است که در مورد آن ها احساس آرامش کنید. البته، بهترین راه حل سیستم دوربین مداربسته امنیتی است.

اما گاهی اوقات بودجه ما توانایی پاسخگویی به این نیاز را که واقعاً می خواهیم، نمی دهد. این می تواند کمی دلسرد کننده باشد اما جای نگرانی نیست که یک راه حل مقرون به صرفه وجود دارد که می تواند از سرقت و یا خرابکاری جلوگیری کند. این دوربین مداربسته فیک اسپید دام به خوبی می تواند همان تأثیری را داشته باشند که سیستم های مداربسته عادی بر روی سارقان و اشرار دارد.

همچنین با دارا بودن لامپ های ال ای دی چشمک زن به گونه ای طراحی شده است که مانند یک دوربین مداربسته واقعی به نظر می رسد اما در واقع به عنوان یک دوربین اصلی عمل نمی کند. اگر شما نیاز به ضبط و ذخیره فیلم دارید، ممکن است این یک راه حل برای شما نباشد.

وظیفه اصلی این مدل ماکت دوربین مداربسته چراغدار دیواری این است که با نصب شدن، سارقان را از حضور خود آگاه کنند و به آنها فکر می کنند تحت مراقبت هستند. متجاوز ممکن است دوربین را ببیند و در مورد سرقت یا ورود به فروشگاه شما صرف نظر فکر کند. این دوربین های جعلی از هزینه خرید بسیار کمی برخوردار هستند و به راحتی و بدون کمک یک متخصص نصب دوربین مداربسته حرفه ای نصب می شوند.

قیمت ماکت دوربین مدار بسته اسپید دام

مشخصات ماکت دوربین مداربسته اسپید دام کاذب

دوربین مداربسته باطری خور قلابی Speed dom همانند یک دوربین مداربسته واقعی ساخته شده است و به کاهش سرقت ها و خرابکاری ها به جدی کمک می کند. ظاهر واقعی آن و نور چشمک زن قرمز باعث می شود که این یک دوربین عالی برای قرار دادن در فضای باز باشد و هر مجرمی باور کند که این منطقه توسط دوربین مداربسته تحت کنترل می باشد. مهمترین مشخصات این ماکت بینطیر عبارتند از:

  • باطری خور بودن
  • مجهز به چراغ های LED چشمک زن
  • محفظه فلزی مقاوم آب و گرد و خاک

قیمت ماکت دوربین مدار بسته اسپید دام

قیمت ماکت دوربین مدار بسته اسپید دام

ماکت دوربین مداربسته اسپید دام، از یک براکت دیواری فلزی بهره می برد که از پلاستیک مقاوم در برابر آب و هوا برای استفاده در محیط خارجی می باشد. همانطور که می دانیم دوربین مداربسته اسپید دام گردان برای نصب در مکان های باز مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل باید ماکت دوربین مداربسته اسپید دام را نیز طوری راه اندازی کنیم که واقعی جلوه بدهد.

شما می توانید انواع دوربین مداربسته فیک یا ماکت دوربین مداربسته چشمک زن دام، بولت و اسپید دام را با قیمتی ارزان تر نسبت به دوربین های مداربیته اصلی در بازرگانی تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت ماکت دوربین مدار بسته اسپید دام خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید