ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مداربسته دام ارزان

قیمت ماکت دوربین مداربسته ارزان تر است از دوربین های واقعی با فناوری های پیشرفته! ماکت های دوربین مداربسته در انواع مختلف دام، اسپید دام، بولت و غیره جهت استفاده در مکان های متفاوت روانه بازار می شوند که غالبا دارای بدنه پلاستیکی بوده و باطری خور و چشمک زن می باشند. چراکه این دوربین های فیک ساختگی مجهز به ال ای دی چشمک زن می باشند که توسط باتری های قلمی کار می کنند.

در ادامه به معرفی بیشتر ماکت دوربین مداربسته دام FAKE می پردازیم:

قیمت ماکت دوربین مداربسته ارزان

ماکت پلاستیکی دوربین مداربسته dome

این ماکت دوربین مداربسته دام با ظاهر بسیار واقع گرایانه می تواند خود به تنهایی بازدارنده اصلی مجرمان باشد. این یک ظاهر حرفه ای جلوه ای واقعی دارد. دوربین مداربسته کاذب برای محافظت از اماکن شخصی، داخل خانه، انبار، گاراژ و غیره مناسب واقع می شود. همچنین LED چشمک زن آن، به نظر می رسد یک دوربین مدار بسته نظارت واقعی باشد. به علاوه برای نصب در فضای داخلی طراحی شده است.

دوربین های جعلی موجود در این فروشگاه آنلاین منصوری، روش های ارزان و موثری برای جلوگیری از مجرمان و متجاوزان درخصوص هدف قرار دادن خانه ها، دفاتر و مغازه های شما است که با نصب آن روی سقف اتاق ها، نقش ایجاد رعب و وحشت در افراد بدخواه را دارد. یا به عنوان مثال کارکنانی را که فکر می کنند با این ماکت دوربین مداربسته باتری خور گنبدی ساختگی باطری خور تحت نظارت قرار می گیرند، کارایی های خود بالا می برند و به افزایش سود شرکت کمک می کنند.

از آنجا که این ماکت دوربین مداربسته dome، محصولی با کیفیت بسیار خوب و فوق العاده بادوام است، با طراحی جمع و جور خود، نصب بسیار آسان را ارائه می دهد و در نهایت مانند دوربین های واقعی به نظر می رسند. به عبارتی دیگر این دوربین مداربسته قلابی دام، بسیار واقع گرایانه است و با کمک چراغ قرمز چشمک زن قرمز باعث جلب توجه مزاحمان بالقوه می شود. به گونه ای که با شبیه سازی عملکرد دوربین های واقعی چشمک می زند. دوربین را می توان با کمک پیچ های موجود به راحتی و به سرعت روی سقف داخل اتاق خود نصب کرد و نیازی به سیم کشی نیست. برای این کار فقط، دوربین قلابی فقط به ۲ باتری قلمی نیاز دارد.

قیمت ماکت دوربین مداربسته ارزان

مشخصات فنی دوربین مداربسته فیک سقفی

  • دارای ظاهری واقعی
  • مناسب برای محیط های داخلی
  • دارای چراغ های LED چشمک زن
  • باطری خور

قیمت ماکت دوربین مداربسته ارزان

دوربین مداربسته کاذب دام Dome

با نصب ماکت دوربین مداربسته دام dome هر رهگذری فکر می کند دوربین مداربسته واقعی در مکان وجود دارد و این یعنی حفظ به تمام معنای امنیت در محیط. انتخاب ماکت دوربین مداربسته، یکی از ارزان ترین راه ها برای پیشگیری از سرقت و احتمال خطر برای شما و یا اموال شما به شمار می آید. با این دوربین کاذب دیگر نیازی به صرف هزینه بالا برای نصب دوربین های واقعی نخواهید داشت. شکل و شمایل این دوربین مداربسته کاذب دام dome شبیه یک دوربین حفاظتی واقعی دارای بخش های مختلفی مثل لنز و عدسی مصنوعی و لامپ چشمک زن می باشد.

ماکت دوربین مداربسته برای استفاده در بیشتر مکانها مثل منزل، فروشگاه و مغازه و سوپرمارکتها، متل ها، کارخانجات، پارکینگ ها، موزه ها، بنگاه های املاک یا ماشین، رستورانها و حتی جاهای شخصی مثل پارکینگ ماشین مناسب و جوابگو است. راه حلی جالب که بسیاری از کاربران برای برقراری امنیت از آن استفاده می کنند، ترکیب دوربین های واقعی و دوربین های کاذب در مکان است. لذا اگر می خواهید هزینه زیادی صرف خرید دوربین های مداربسته نکنید، می توانید ترکیبی از دوربین های واقعی و دوربین های قلابی را در مکان مد نظر نصب کنید. لازم به ذکر است این روش برای مکان های بزرگ بسیار مقرون بصرفه می باشد.

قیمت ماکت دوربین مداربسته ارزان

ماکت دوربین مداربسته دام پلاستیکی یکی از بهترین و محبوب ترین ماکت های دوربین مداربسته قابل ارائه توسط فروشگاه دوربین مداربسته منصوری است. ماکت های دوربین مداربسته غالبا نقش یک دوربین مداربسته را داشته تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد خواهد کرد. با استفاده از تمام عناصری که یک دوربین مداربسته واقعی عادی دارد، طراحی بدنه و لنز این ماکت دوربین مداربسته دام باطری دار کپی بسیار دقیق از یک دوربین امنیتی است. به بیانی دیگر واقع بینانه ترین ظاهر را با هزینه بسیار کم ترکیب کرده است. دوربین ساختگی دارای یک LED قرمز چشمک زن است تا به طراحی دوربین نمایی واقعی ببخشد.

اگر قصد دارید با حداقل هزینه مکان مد نظر خود را از سودجویان دور نگه دارید، ماکت دوربین مداربسته ای مناسب همراه با انواع لوازم جانبی دوربین مداربسته را از بازرگانی تکنو دوربین بانه تهیه کنید. شرکت بازرگانی تکنو، عرضه کننده و مونتاژ کننده انواع ماکت های دوربین مداربسته ارزان قیمت به صورت عمده و خرده می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت ماکت دوربین مداربسته ارزان خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید