دوربین مدار بسته دید در شبدوربین مداربسته رنگی

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ارزان

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ارزان را تنها از نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور دریافت کنید. دوربین های مداربسته استارلایت یکی از جدیدترین و مورد پسند ترین دوربین های مداربسته مادون قرمز موجود در بازار هستند که بدون و هیچ نوری قادر به فیلم برداری رنگی در تاریکی مطلق می باشند. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تعدادی محدود از دوربین های رنگی بولت را در بازار عرضه کرده است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته استارلایت بولت بیسیم تکنیکس

دوربین مداربسته استارلات مدل H920،  یک دوربین وایرلس تحت شبکه دو مگاپیکسلی است که با داشتن یک تصویر واضح و شفاف در طول روز و شب، تصاویر فوق العاده ای از همه وقایع محیط را ارائه می دهد. این دوربین همراه با فناوری Starlight، می تواند در تاریکی شب تصاویر رنگی را ثبت کند تا از وقوع هرنوع سوء قصدی به جد جلوگیری کنید. به عبارتی دیگر  با این تکنولوژی، به وسیله لنز ۳٫۶ میلیمتری ۳مگ، حتی در نور کم و بدون منبع نور مستقیم، تصویر رنگارنگ تری را به ثبت می رساند.

همچنین دوربین مداربسته دید در شب رنگی ۲ مگاپیکسل تکنیکس از کیس متوسط فلزی بهره می برد و از همه مهمتر با قابلیت متصل شدن به شبکه wifi، امکان مشاهده تصاویر محیط مورد نظر از طریق گوشی های اندورید و آیفون را به صورت پخش آنلاین فراهم می کند. از دیگر قابلیت های ویژه این دوربین مداربسته Starlight مدل H920، مجهز بودن به میکروفون داخلی است تا فیلمبرداری ها را همراه با صدا ضبط کند به عبارتی دیگر از قابلیت استراق سمع و شنود دقیق بهره می برد.

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته بولت وای فای دار رنگی

دوربین مداربسته بولت رنگی وایرلس yoosee به دلیل اینکه هیچگونه نیازی به کابل کشی ندارد از نصب راحت و ساده برخوردار است. همچنین این دوربین از آخرین فناوری Starlight برای نمایش تصاویر رنگارنگ در شرایط کم نور استفاده می کند. برای کسانی که به دنبال دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط تصاویر باکیفیت و بااطمینان می گردند، ما دوربین بولت رنگی وایرلس yoosee، را پیشنهاد می کنیم. این مدل دوربین ضد آب رنگی، قابلیت ضبط ویدیوی حرفه ای و پیشرفته و قادر به تولید تصاویر برتر دو مگاپیکسلی با وضوح فوق العاده است. این دوربین وای فای دار استارلایت به گونه ای طراحی شده است که شامل جدیدترین و بهترین ویژگی ها برای مشاهده فیلم زنده و ضبط شده از طریق گوشی های هوشمند و قابلیت ارتباط و گفتگوی دو طرفه از طریق اسپیکر و میکروفون داخلی را فراهم می کند.

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین های مداربسته دید در شب رنگی را برای اماکن پر اهیمت تاریک، پیشنهاد می کنیم چراکه این دوربین ها قادر به ضبط فیلم و تصاویر شفاف و واضح حتی در تاریکی مطلق به صورت رنگی می باشند. فروشگاه دوربین مداربسته اینترنتی منصوری در بانه وارد کننده و پخش کننده دنیایی از دوربین های مداربسته دید در شب رنگی استارلایت starlight با بهترین شرایط به صورت عمده و خرده می باشد. جهت خرید این دسته از دوربین های مادون قرمز با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید