دوربین لامپیدوربین مداربسته بیسیم

قیمت دوربین مداربسته بدون سیم لامپی

قیمت دوربین مداربسته بدون سیم لامپی نسبت به سایر دوربین های وایرلس پانوراما موجود در بازار ارزانتر می باشد. دوربین بیسیم طرح لامپ از دسته دوربین های۳۶۰ درجه می باشد که متقاضیان زیادی را به خاطر آپشن های شگفت انگیز به خود جذب کرده است. این قابلیت های ارزشمند عبارتند از: کیفیت تصاویر دو مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری همراه با ضبط صدا، نمایش ویدیوهای محیط از طریق متصل شدن به شبکه wifi، مجهز به میکروفون داخلی، دارای اسپیکر جهت مکالمه با اشخاص داخل محیط، رم خور و  غیره.

در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته وایرلس لامپی رم خور می پردازیم:

قیمت دوربین مداربسته بدون سیم لامپی

دوربین مداربسته پانوراما ۳۶۰ درجه طرح لامپ

دوربین مداربسته بدون سیم لامپی از محدود دوربین های رم خور می باشد که نیازی به دستگاه ضبط کننده ندارد. همچنین درقالب طرح لامپ های معمولی ساخته شده است که شک کردن به دوربین بودن آن بسیار سخت می باشد. LED های مجهز شده داخل آن جهت روشن نمودن محیط در هر زمانی می باشد که به راحتی از راه دور از طریق اپلیکیشن خاموش و روشن می شود. این دوربین مداربسته لامپی رم خور دارای قدرت زاویه دید بسیار وسیع و یکنواخت ۳۶۰ درجه و کیفیت تصویر Full HD است که تصاویر واضح و غنی را با ارائه جزئیات برای کاربران خویش فراهم می کند از همین حیث هم مورد پسند مخاطبین زیادی قرار گرفته است.

این دوربین فیش آی ۳۶۰ درجه وایرلس رم خور، تصاویر را از طریق اینترنت به اشتراک می گذارند به این معنی تصاویر و فیلم های محیط مد نظر به راحتی از طریق گوشی های اندرویدی، آیفون و حتی سیستم عامل ویندوز کامپیوتر شما قابل دسترسی هستند.

در صورت که شبکه وای فای در دسترس نباشد این دوربین پانورما طرح لامپ قادر است ضبط شده های خود را داخل کارت حافظه تا سقف ۱۲۸ گیگ ذخیره کند. از همین رو برای فضاهای داخلی مانند خانه ها، بانک ها، رستوران ها، بیمارستان ها و غیره ایده آل است که در حالی که دور از ملک خود هستید می توانید مطلع شوید که واقعا چه خبر است! سنسور حساس تشخیص حرکت این دوربین مداربسته وایرلس لامپی، در صورت شناسایی هرگونه حرکتی که باعث امنیت بیشتر خانه یا محل کار شما می شود، زنگ هشدار روی تلفن هوشمند شما فعال می شود.

قیمت دوربین مداربسته بدون سیم لامپی

مشخصات فنی لامپ دوربین دار wifi

  • کیفیت تصاویر دو مگاپیکسلی،
  •  قابلیت فیلمبرداری همراه با ضبط صدا
  • نمایش ویدیوهای محیط از طریق متصل شدن به شبکه wifi
  • مجهز به میکروفون داخلی
  • دارای اسپیکر جهت مکالمه با اشخاص داخل محیط
  •  رم خور

قیمت دوربین مداربسته بدون سیم لامپی

قیمت دوربین مداربسته بدون سیم لامپی

دوربین  مداربسته بدون سیم لامپی وای فای دار، فیلمبرداری همراه با ضبط صدای محیط با وضوح فوق العاده بالا و همچنین زاویه دید همه جانبه ۳۶۰ درجه را بر وری رم میکرو به ثبت می رساند .عجله کنید و این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه پانوراما کاربر پسند بی سیم را در بازرگانی تکنو دوربین با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید