خودکار دوربین دار

قیمت خودکار دوربین دار v7

قیمت خودکار دوربین دار v7 نسبت به سایر دوربین های مداربسته مخفی بسیار ارزان تر بود اما در عین حال دارای کلی ویژگی های فوق العاده برای ضبط فیلم های می باشد. این دوربین مداربسته ضبط صدا بوده و به راحتی در هر مکانی جاسازی می شود. این دوربین کوچک وایرلس بدون اینکه به لوازم جانبی نیاز داشته باشد. وظایف خود را به خوبی انجام خواهد داد. در این راستا فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری وارد کننده انواع مدل های مختلف دوربین مخفی است که با وجود کیفیت ساخت بالا از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. در ادامه با ما باشید تا به شرح و بررسی پرفروش ترین آن ها، خودکار دوربین دار v7 بپردازیم:

قیمت خودکار دوربین دار

دوربین مخفی طرح خودکار

دوربین های مداربسته مخفی انقلابی واقعی در نظارت سوژه های مختلف به وجود آورده اند. چراکه امکان فیلم برداری های محتاطانه و بدون دیده شدن نیز فراهم می کنند. به گونه ای که برخلاف سایر دوربین های مداربسته برای اشخاص داخل محیط غیر از شما قابل مشاهده نمی باشد. دوربین مخفی طرح خودکار یکی از مدل دوربین های پرطرفدار است که با طراحی خاصی که دارد، می تواند به راحتی در اکثر مواقع از دید همگان پنهان بماند. همچنین به شما این مزیت ها را می دهد که عکس ها و فیلم های کاربردی و واضح را یه وسیله آن ضبط کنید. تشخیص این دوربین بسیار دشوار است زیرا دارای ظاهری کاملا مشابه خودکار های معمولی دارد. در عین حال دارای طراحی شیک و منحصر به فردی است که حتی امکان نوشتن را نیز فراهم می کند.

برای همین خاطر کسی نمی تواند حتی شک کند داخل این خودکار یک لنز فیلم برداری جاسازی شده است. علاوه براین، دوربین شکل خودکار دارای وزن سبک است که تحت هیچ شرایطی نمی تواند حجیم باشد. با این حال می تواند شما را در هر جایی و هر مکانی همراهی کند. همچنین به راحتی در جیب پیراهن یا حتی کیف شما جای می شود. درنتیجه این دوربین با میکروفون قدرتمندی هم که دارد، برترین گزینه برای ضبط مکالمات، عکس ها، فیلم ها به صورت محرمانه در هر کجا و هر زمانی می باشد.

قیمت خودکار دوربین دار

خودکار دوربین دار v7 مموری خور

خودکار دوربین دار v7 مموری خور کارکرد خود را به وسیله باتری لیتیوم یونی ظرفیت بالا تأمین می کند. این باتری دارای قابلیت شارژ از طریق پورت usb این محصول می باشد. به گونه ای که از طریق اتصال به کامپیوتر یا رسانه های خانگی می تواند برای استفاده های بعدی شارژ شود.

این روان نویس دوربین دار شارژی دارای قابلیت تنظیم در حالت استند بای می باشد. در این موقعیت دوربین تنها ورود حرکت های اشخاص و اجسام را به محوطه دید خود ضبط می کند. درنتیجه از ضبط فیلم های بیهوده در محیط و هدر رفتن شارژ باتری جلوگیری می کند. همچنین این ویژگی تشخیص حرکت می تواند بهینه کامل را در فضای کارت حافظه اعمال کند‌.

قیمت خودکار دوربین دار

خودکار دوربین دار مخفی ضبط صدا v7

خودکار دوربین دار مخفی ضبط صدا v7 دارای رزولوشن تصویر ۷۲۰× ۱۰۸۰ با فریم فیلم برداری ۳۰ فریم بر ثانیه می باشد که ضبط ویدیو های باکیفیت و در عین حال روان را تضمین می کند. همچنین دارای سازگاری با کارت حافظه micro sd با گنجایش ۳۲ گیگابایت است که مکانی برای ذخیره و نگهداری قابل اطمینان فایل های گرفته شده را برای کاربران خویش فراهم می کند.

مشاغل «جاسوسی» زیادی وجود دارد که ممکن است به این دوربین خودکاری رم خور نیاز داشته باشد. از یک کارآگاه خصوصی و بازرس پلیس گرفته تا قضات، وکلا و غیره ممکن است بخواهند یک دوربین فیلم برداری را به صورت مخفی با خود به همراه داشته باشند. برای همین این مدل روان نویس شیک دوربین دار بهترین انتخاب خواهد بود.

علاوه براین، فرض کنید شما یک دانشجو هستید. شما می خواهید سخنرانی ها و کنفرانس های درسی را ضبط کنید. با این حال یک خودکار دوربین دار جاسوسی یک راه حل عالی برای مشکل شما است! همین امر در دنیای تجارت نیز صدق می کند، جایی که ممکن است بخواهید یک سمینار یا جلسه را ضبط کنید. بنابراین از این مدل دوربین نیز می توان برای ضبط مصاحبه استفاده کرد. مصاحبه های شغلی می تواند هر متقاضی را عصبی کند و یک ضبط کننده قابل مشاهده ممکن است اضطراب آنها را افزایش دهد.

یک دوربین مخفی شکل روان نویس می تواند به شما کمک کند بدون ترساندن متقاضیان، مصاحبه ها را مستقیم ضبط کنید. دیگر کاربرد های رایج این محصول، جهت نصب در منزل، اتاق کودک، اتاق کار، کتاب خانه و غیره می باشد.

قیمت خودکار دوربین دار

قیمت خودکار دوربین دار

تغییرات و افزایش سطح فناوری موجب شده اشخاص توجه زیادی به دوربین های مداربسته مخفی داشته باشند. این مدل دوربین ها همانند مدل های معمولی از قابلیت های ضبط فیلم برداری، تصویر برداری و غیره تشکیل شده اند. با این تفاوت این گرفته شده ها کاملا به صورت مخفی و جاسوسی می باشد. از این مدل دوربین های معروف برای نظارت بر یک شخص خاص یا در مکان های متعدد استفاده می شود. دوربین های مداربسته مخفی دارای مدل های متفاوتی هست که هر کدام به نوبه خود می تواند برای کاربران مفید باشد. انواع دوربین های مداربسته کوچک بیسیم از جمله دوربین خودکاری، دوربین دکمه ای، دوربین مخفی پریز و غیره را می توانید با قیمتی ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید