ماکت دوربین مداربسته

قیمت و مشخصات ماکت دوربین مداربسته اسپید دام

قیمت و مشخصات ماکت دوربین مداربسته اسپید دام با قیمتی ارزان عرضه می شود. انواع ماکت دوربین مداربسته اسپید دام، دام، بولت و صنعتی و خورشیدی با قابلیت باتری خور و چشمک زن در مرکز فروش منصوری موجود می باشد. دوربین های مداربسته ساختگی برای مدل سازی دوربین های امنیتی واقعی با دقت ساخته شده اند. البته هدف این است که حتی دزد بسیار ماهر را هم از جنایت باز دارد. بهترین دوربین های فیک را از لبست موجودی ما انتخاب کنید این محصولات به صورتی طراخی شده اند که سارقان نمی توانند تمایز ‌میان آن ها را با دوربین های اصلی تشخیص دهند. برخی از دوربین های مداربسته قلابی بر روی دیوار بیرونی فروشگاه یا منازل نصب شده اند که این محصولات از دوربین های اسپید دام اصلی تقلید کرده اند.

مدل های دیگر ماکت های دوربین گنبدی شکل هستند که برای نصب داخل ساختمان مناسب هستند. در کنار این مدل های مختلف، برخی از دوربین های ساختگی را می توان مجهز به یک چراغ چشمک زن خریداری کرد که ظاهر یک ضبط زنده را نشان می دهد.

یکی از مدل های پرفروش دوربین مداربسته قلابی مدل اسپید دام است که از ویژگی های عالی بهره مند است. جهت آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید:

ماکت دوربین مداربسته اسپید دام

مزایای ماکت دوربین مداربسته اسپید دام speed dom

به طور کلی دوربین های مداربسته امروزه به یکی از اجزای اصلی هر مکانی تبدیل شده است. چرا که هم بر دارایی شما نظارت می کند و هم از مزاحمان احتمالی جلوگیری می کند. همچنین در صورتی که دوربین های مداربسته قابل مشاهده باشند، سارقان به احتمال زیاد از اقدام به نفوذ در محیط مربوطه جلوگیری می کنند. اما نصب یک سیستم دوربین مداربسته واقعی همراه دیگر تجهیزات مورد نیاز آن، شامل هزینه های زیاد و هنگفتی می باشد. این هزینه های مربوطه باعث شده است که برخی افراد از دوربین های مداربسته ی جعلی یا فریب دهنده به عنوان یک عامل بازدارنده قابل مشاهده استفاده کنند. در این راستا پیشنهاد ویژه ما نصب ماکت دوربین مداربسته اسپید دام در فضای بیرونی ساختمان یا دفاتر کار می باشد‌. این محصول دارای مزایای زیادی است که از جمله آن ها عبارتند از:

قیمت پایین: ماکت دوربین مداربسته speed dom بسیار ارزان تر از دوربین های مداربسته واقعی هستند. خرید این دوربین مداربسته جعلی به سرمایه گذاری بسیار کمتری نسبت به یک سیستم امنیتی کامل کار نیاز دارد.

سطح بازدارندگی بالا: این محصول ممکن است برخی از جنایتکاران را بازدارد. نصب این ماکت دوربین مداربسته چشمک زن فیک در خانه شما ممکن است برخی از جنایتکاران را بیشتر از زمانی که هیچ دوربین قابل مشاهده ای در آن ملک وجود نداشته باشد متوقف کند. همچنین با زدن برچسب های امنیتی کنار آن در مکان مربوطه نیز می تواند به جلوگیری از مزاحمان کمک مؤثری کند.

ماکت دوربین مداربسته اسپید دام

دوربین مداربسته اسپید دام ساختگی

دوربین مداربسته اسپید دام ساختگی نصب و راه اندازی آسانی دارد. از آنجا که این مدل از دوربین ها کاربردی از جمله تصویر برداری ندارند، درنتیجه نیازی به سیم کشی و کابل کشی ندارد. همچنین با این حال می توانید آن را در هرجا که می خواهید تعبیه کنید.

در حالی که به نظر می رسد این ها مزایای بزرگی برای استفاده از دوربین های مداربسته قلابی هستند، اما برخی از معایب مهم را نیز باید در نظر داشت. مهمترین اشکالات ماکت دوربین مداربسته این است که اگر شخصی به خانه یا محل کار شما نفوذ کرد، این ماکت های دوربین، هیچ تصویری برای کمک به شما و مقامات قانونی در یافتن جنایتکاران ارائه نمی دهند.

رویکرد جالبی که برخی از افراد استفاده می کنند نصب ترکیبی از دوربین های مداربسته واقعی و قلابی است. به این معنی که علاوه بر نصب دوربین های مداربسته واقعی در نقاط ورود و خروج محیط مربوطه، می توانید ظاهر سیستم امنیتی خود را با ماکت دوربین های مداربسته تکمیل و تقویت کنید. با این حال ، به یاد داشته باشید که دوربین های مداربسته ساختگی یا چشم زن هیچ ارزشی جز افزایش حضور سیستم امنیتی شما به عنوان یک بازدارنده بصری ارائه نمی دهند.

ماکت دوربین مداربسته اسپید دام

ماکت دوربین اسپید دام

برای مکان هایی که حساسیت بالایی ندارند و توان خرید دوربین مداربسته را ندارید می توانید از ماکت دوربین مداربسته در انواع کیس های مختلف استفاده کنید. قیمت این ماکت به نسبت دوربین مداربسته واقعی بسیار بسیار ارزان است. ماکت دوربین مداربسته اسپید دام کاملا مشابه دوربین مداربسته اسپید دام واقعی طراحی شده است.

مشخصات ماکت دوربین مداربسته اسپید دام

  • دارای ال ای دی چشمک زن
  • ۲ عدد باطری قلمی

ماکت دوربین مداربسته اسپید دام همانند دوربین مداربسته واقعی چشمک می زند و کاملا قابل مشاهده است. همین امر در افراد مزاحم این تصور را ایجاد می کند که این یک دوربین مداربسته واقعی بوده و در حال ثبت و ضبط تصاویر است.

ماکت دوربین مداربسته اسپید دام

خرید ماکت دوربین مداربسته اسپید دام

اگر می خواهید در کنار دوربین مداربسته های خود ماکت دوربین مداربسته اسپید دام نیز خریداری کنید، ما انواع ماکت دوربین مداربسته اسپید دام، دام، بولت و… را به شما تقدیم می کنیم برای سفارش و خرید محصول با مرکز فروش ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید