ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مدل دام

جهت استعلام و دریافت قیمت ماکت دوربین مدل دام با شماره های درج شده در این وسایت در ارتباط باشید. دوربین های فیک از دسته ماکت های دوربین مداربسته هستند که دارای ظاهری ساختگی و فریبنده جهت جلوگیری از جرم و جنایت است. دوربین های مداربسته قلابی بهترین انتخاب برای کسانی است که توانایی پرداخت هزینه های هنگفت برای خرید و نصب دوربین های مداربسته واقعی را نداشته و تنها می خواهند با این کار خطر را از خود دور کنند. در ادامه به معرفی دوربین مداربسته قلابی دام می پردازیم:

قیمت ماکت دوربین

دوربین مداربسته کاذب سقفی

ماکت دوربین مدل دام بازدارنده مهمی است که برای جلوگیری از موقعیت هایی مانند سرقت یا کلاه برداری استفاده می شوند، به شما در افزایش امنیت محل کار یا خانه کمک می کند. به لطف این محصولی که نمای واقعی از دوربین های مداربسته اصلی دارد، می توانید آسایش خاطر با اطمینان بالا را برای خود به ارمغان بیاورید چراکه از طریق این مدل دوربین مداربسته قلابی دام فضای خود را طوری جلوه دهید که گویی مدام در حال ضبط است.

این دوربین مداربسته کاذب و جعلی دام دارای چراغ چشمک زن است که برای استفاده در ورودی های آپارتمان ها، محل کار، درب گاراژ، ورودی خانه های جداگانه، راهروها یا خانه باغ ها، فروشگاه ها و غیره گزینه ای بسیار مناسب هستند. هدف این دوربین ساختگی جلوگیری از موارد احتمالی سرقت، ترس و تهدید کلاه برداران و سودجویان است. چراکه به دلیل شکل و ظاهر کاملا واقعی که دارد همه فکر می کنند که یک دوربین اصلی است و از ویژگی بازدارندگی با هدف کنار گذاشتن سارقان از فعالیت های خود و محافظت از مکان شما با استفاده همه کاره از آن راه حل عملی را ارائه می دهد.

قیمت ماکت دوربین

دوربین مداربسته قلابی dome

این مدل‌ ماکت دوربین مدل دام فقط با ۲ باتری قلمی AA بدون نیاز به نصب برق کار می کند. به خصوص برای ارائه واقع گرایی و بازدارندگی هرنوع حادثه ی ناگواری مناسب است. همچنین برای استفاده در خیابان های خلوت و تاریک، جلوی مغازه ها یا انبار ها و سوپر مارکت ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه به دلیل چراغ چشمک زن مشابه به مادون قرمز دید در شب دقیقاً همان تصور دوربین واقعی را دارند. به لطف این دوربین مداربسته‌ dome که باعث می شود خانواده شما احساس امنیت بیشتری داشته باشند، می توانید از تجارت خود مراقبت کرده و از فعالیت های خود لذت ببرید بدون اینکه هنگام تعطیلات ذهن خود را در خانه بگذارید.

دوربین مداربسته کاذب و جعلی دام که تفاوتی با یک دوربین واقعی ندارد، همچنین با هدف افزایش قدرت بازدارندگی با ارائه رکوردر دید در شب است. به لطف سیستم روشنایی بالا چشمک زن و لنزهای اطراف لنز، ورود سارقان به محل کار یا خانه شما را دشوار می کند. این دوربین مداربسته دام قلابی نسبت به دوربین های اصلی بسیار مقرون به صرفه تر است و با این حال هم ایمنی کاربران خود را دو چندان می کند.

قیمت ماکت دوربین

قیمت ماکت دوربین

انواع لوازم جانبی، از جمله کابل دوربین مداربسته، ماکت های دوربین مدرابسته، برد دوربین مداربسته، فیش ها، قطعات دوربین مداربسته، آداپتور ها و غیره را می توانید با قیمتی ارزان به صورت عمده و تکی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه تهیه کنید.  جهت سفارش و خرید انواع ماکت دوربین مداربسته چشمک زن همین الان با شماره های درج شده  در سایت بازرگانی تکنودوربین تماس بگیرید و از قیمت ارزان آن بهره مند شوید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید