دوربین مخفی بند انگشتی

فروش دوربین مداربسته بند انگشتی AHD

فروش دوربین مداربسته بند انگشتی AHD به صورت ویژه توسط نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور آغاز شد. دوربین مداربسته کوچک مخفی بند انگشتی سیمی بوده و به راحتی در هر مکانی نصب و جاسازی خواهند شد چراکه دارای ابعادی بسیار ریز می باشد. لازم به ذکر است که اگر کاربر بخواهد با این دوربین تصاویر را از راه دور چک کند باید دستگاه دی وی آر با قابلیت p2p را تهیه کند. این دوربین مداربسته مادون قرمز بوده و تصاویر را در شب نیز ضبط خواهد کرد در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته مخفی جاسوسی خواهیم پرداخت:

فروش دوربین مداربسته بند انگشتی

کوچکترین و ارزان ترین دوربین جاسوسی دید در شب

دوربین مداربسته بند انگشتی AHD، را می توانید جهت انتقال تصویر به دستگاه دی وی آر از طریق سیم کواکسیال متصل کنید. همچنین با دارا بودن رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسلی در رده دوربین های با تصاویر واضح و دقیق قرار دارد در نتیجه هیچ کدام از جزئیات محیط را از دست نخواهید داد. این مدل دوربین مداربسته سیمی کوچکترین دوربین مداربسته مخفی می باشد که می توانید در همه جا قرار دهید و به آسانی نصب کنید. به عنوان مثال می توانید آن را داخل ماشین نصب کنید و از همه وقایع داخل خودرو خود باخبر شوید، همچین در منزل یا دفاتر خود قرار دهید و از فیلمبرداری عالی محیط اطراف آن بهره مند شوید.

این دوربین مداربسته بند انگشتی AHD، به میکروفون داخلی مجهز است که به صورت واضح به شنود مکان مورد نظر می پردازد درنتیجه هر آنچه که گفته می شود را می توانید همراه فیلم های واضح تماشا و گوش کنید. همه ی این فایل های صوتی و تصویری از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت و نویز به دستگاه ضبط کننده dvr با اطمینان بالا ذخیره خواهد شد. این مدل دوربین مداربسته ارزان جاسوسی دید در شب AHD، که از وزن کمتر از ۱۰ گرم تشکیل شده است به دلیل دارا بودن ال ای دی های مادون قرمز، حتی برای استفاده در محیط تاریک و شب هم قابل استفاده است. ازهمین رو شما از دید کامل در شب هم اطمینان حاصل می کنید تا همه وقایع را به خوبی مشاهده کنید.

فروش دوربین مداربسته بند انگشتی

مشخصات فنی دوربین مداربسته بند انگشتی AHD

  • سیم دار
  • قابل اتصال به دستگاه DVR
  • مدل AHD
  • دارای ۶ عدد LED مادون قرمز
  • قابلیت دید در شب
  • پشتیبانی از فاصله ۳ متر در شب
  • میکروفون دار
  • وزن کمتر از ۱۰ گرم
  • ابعاد: ۲x1x0.5 سانتی متر

فروش دوربین مداربسته بند انگشتی

فروش دوربین مداربسته بند انگشتی

دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی دو مگاپیکسل، از طراحی ریز بهره می برد و دارای رزولوشن ۱۰۸۰p است. همچنین قابلیت دید در شب و ضبط صدا در محیط مد نظر، ارزش های این دوربین مداربسته را بالاتر برده است. به علاوه همانطور که گفته شد از مدل های سیمی می باشد و از دستگاه دی وی آر پشتیبانی می کند. درنهایت کاربران می توانند انواع دوربین مداربسته ریز سیمی و وایرلس را با قیمتی فوق العاده در مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کنند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید