دوربین لامپی

فروش دوربین لامپی ارزان Full HD V380

فروش دوربین لامپی ارزان Full HD V380 همراه با تخفیف ویژه آغاز شد. دوربین مداربسته طرح لامپ از دسته دوربین های محبوب مخفی محسوب می شود که به صورت وایرلس نصب شده و تصاویر را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد. این لامپ دوربین دار را کافیست همانند لامپ های معمولی بر روی یک سرپیج ببندید تا تصاویر مکان مد نظر را به صورت پانورامیک برای شما ضبط کند. این دوربین مداربسته لامپی دارای کیفیت دو مگاپیکسل بوده و مناسب مکان های داخلی می باشد. دوربین مداربسته شکل لامپ فول اچ دی بیسیم به کلی امکانات بروز و جدید مجهز می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین لامپی ارزان

دوربین مداربسته مخفی شکل طرح لامپ رم خور

یکی از رایج ‌ترین دوربین‌ ها برای نظارت و امنیت فضای داخلی محیط دوربین مداربسته لامپی وایرلس V380 Full HD است. طراحی و شکل این دوربین به گونه ای است که تشخیص دوربین بودن را برای اشخاص داخل محیط دشوار و اکثراً غیر ممکن می کند. این سری از دوربین ها به عنوان لامپ های رشته ای و معمولی نمایش داده می شوند. همچنین نه تنها مکان را روشن می کند، بلکه یک لایه ایمنی و محافظت اضافی را با فیلم برداری از رویداد ها را فراهم می کند.

دوربین مداربسته مخفی شکل طرح لامپ رم خور دارای زاویه دید ۳۶۰ درجه و وضوح بسیار باکیفیت است که عمدتاً در جاهای حساس مانند بانک ها، مؤسسات تحقیقاتی، شرکت، پارکینگ و غیره استفاده می‌شود. چراکه این محصول برای گرفتن یک تصویر خوب و قابل مشخص از هر کسی است که به صورت غیر مجاز به محیط وارد و خارج می شود نیز بسیار توانا می باشد. همچنین به مالکین این اجازه را می دهد تا به خوبی در فهم و درک وقایع از چهار گوشه محیط باخبر شوند. البته داشتن جزئیات بیشتر در همه موقعیت‌ ها به شما کمک می‌کند، زیرا به این معنی است که می‌توانید دقیقاً آنچه را که اتفاق می‌افتد ببینید و یک ضبط واضح در محیط بگیرید. این دوربین به لنز چشم ماهی مجهز است که در بهترین نحو ممکن می‌تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد.

فروش دوربین لامپی ارزان

لامپ دوربین دار ۳۶۰ درجه پانوراما

این نوع دوربین وایرلس چشم ماهی امکان قرارگیری محتاطانه را فراهم می‌کند. به این معنی که می‌توانید فیلم‌ های کاربردی از سرقت و آسیب ‌های مجرمانه برای افشا و ارائه مدارک بگیرید. با این وجود این سری از دوربین ها بسیار سودمند هستند زیرا مجرمان کمتر آنها را شناسایی می‌کنند و بنابراین احتمال آسیب کمتری به بدنه و لنز آن وجود دارد. دوربین مداربسته لامپی بی سیم ۳۶۰ درجه از سری مدل های وای فای دار است که تصاویر را از طریق اینترنت برای کاربران مجاز به اشتراک می گذارد. بنابراین می توانید از راه دور به وسیله گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود به راحتی به فیلم های این دوربین مداربسته دسترسی داشت.

این دوربین تحت شبکه هم برای مقاصد خانگی و هم برای اهداف تجاری ایده آل است. زیرا می توانید ببینید در حالی که از ملک دور هستید چه اتفاقی می افتد. همین امر دوربین مداربسته شکل لامپ را به یک گزینه ایده آل برای نصب در اتاق کودک، اتاق افراد مسن و غیره تبدیل کرده است. به طور کلی دوربین مداربسته بیسیم فیش آی، به دلیل طراحی پنهان طبیعی خود نسبت به سایر انواع دوربین های امنیتی مزیت بیشتری دارد. زیرا در نگاه اول متوجه نخواهید شد که دوربینی در لامپ نصب شده است. با این حال نه تنها در خانه خود چشم خواهید داشت، بلکه امکان استراق سمع در محیط خود نیز خواهید داشت.

امکانات ویژه دوربین مداربسته بیسیم v380

از دیگر آپشن های عالی این محصول، دارا بودن میکروفون داخلی و اسپیکر خارجی است. برای همین دلیل می‌ توانید از طریق اکثر این دوربین با برنامه نرم افزاری مخصوص در هر کجا که باشید با اشخاص داخل محیط صحبت کنید و صدای آن را به صورت واضح دریافت کنید. علاوه بر این، دوربین های لامپی ۲ مگاپیکسل نیز حرکات ثبت شده را در کمترین زمان ممکن تشخیص می دهند و اعلانی را به گوشی هوشمند شما ارسال می کنند و هر چیزی را که وارد میدان دید آن می شود به شما هشدار می دهند. این قابلیت می تواند به عنوان یک دزدگیر حرکتی مؤثر در مکان مورد نظر عمل کند.

این دوربین مداربسته۳۶۰ درجه پانوراما هم در محیط ‌های معمولی و هم در محیط ‌های با نور ضعیف می تواند فیلم برداری کند. زیرا به لطف ال ای دی های مادون قرمز خود نیز می‌تواند تصاویر ویدیویی واضحی را در تاریکی ثبت کند.

فروش دوربین لامپی ارزان

فروش دوربین لامپی ارزان

هنگامی که صحبت از ایمن سازی محل زندگی یا کسب و کار شما می شود، انواع مختلفی از دوربین مداربسته وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. بازرگانی تکنودوربین وارد کننده طیف گسترده ای از انواع مدل های دوربین مداربسته است که در بهترین شیوه ممکن پاسخگوی نیاز های امنیتی مالکین در فضاهای مختلف می باشد. دوربین مداربسته لامپی از دسته دوربین های ارزان قیمت بیسیم است که برای راه اندازی آن نیازی به لوازم جانبی نداریم. این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بوده و از راه دور قابل کنترل است. برای خرید و سفارش این دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار خانگی از طریق این وبسایت مراجعه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید