دوربین مداربسته بیسیم

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

آیا به دنبال بهترین مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا می گردید؟ آیا می خواهید دوربین مداربسته ای وایرلس با آنتن دهی خوب را خریداری کنید؟ فروشگاه دوربین مداربسته منصوری وارد کننده و مونتاژ کننده انواع دوربین های مداربسته بدون سیم دام، بولت، اسپید دام و پکیج های وایرلس ۴ تایی، ۸ تایی و ۱۶ تایی می باشد. وقتی صحبت از امنیت کسب و کار و همچنین محل زندگی می شود، بسیاری از صاحبان مشاغل از سیستم های دوربین مداربسته بی سیم استفاده می کنند تا از مزایای متعدد آن ها استفاده کنند.

یکی از مزایای کلیدی سیستم های امنیتی بی سیم، نظارت از راه دور است. همچنین از ویژگی های برتری بهره می برند و نیازهای همگان را در محیط های مختلف برآورده می کنند. این محصولات دارای برد بالایی هستند که در نمایندگی های آنلاین منصوری در انواع مدل های متعدد با قیمت رقابتی به فروش می رسند.

جهت آشنایی با این مدل دوربین های مدار بسته بیسیم با برد بالا همراه ما باشید تا با مزایای آن ها بیشتر آشنا شوید:

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

دوربین های مداربسته بی سیم

دوربین های مداربسته بی سیم از نظر فناوری پیشرفته هستند و در بازار یک محصول جدید هستند. به دلیل این عوامل، تقاضای آنها بیشتر از سیستم های دوربین مداربسته معمولی سیمی است. این سیستم ها دارای تمام ویژگی هایی هستند که مطابق با خواسته های کاربران جهت حفظ امنیت می باشد. این امکانات مختلف شامل نظارت از راه دور، ضبط صدا، دید در شب، سنسور تشخیص حرکت، تشخیص چهره و پلاک، دید ۳۶۰ درجه و غیره می باشند.

ویژگی بارز دوربین های مداربسته بی سیم، امکان بررسی خانه خود به وسیله آن ها از هر کجای دنیا است. از این رو می توانید در حین کار، از طریق تلفن هوشمند خود برای مشاهده محیط زندگی خود استفاده کنید. شما حتی می توانید از راه دور بسته به مدل مخصوص، زاویه دوربین را از راه دور کنترل کنید، دوربین را بچرخانید یا کج کنید تا دید بهتری داشته باشید. یکی دیگر از مزایای کلیدی این محصولات، قابلیت دریافت اعلانات خطر در برنامه تلفن هوشمند هنگام وقوع رویدادهای مهم در خانه شما است. از این قابلیت به نام دزدگیر حرکتی یاد می شود که به وسیله سنسور تشخیص حرکت ممکن می شود.

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته وایرلس

هنگام نصب دوربین های مداربسته سیمی، ممکن است لازم باشد سوراخی در دیوار خود ایجاد کرده و با مقداری کابل آن ها را نصب کنید. اگرچه ممکن است لزوما کار دشواری نباشد، اما نصب و راه اندازی این مدل دوربین های کابلی اغلب وقت گیر است. از سوی دیگر، نصب دوربین های وایرلس بسیار آسان است، زیرا به زمان کمی نیاز دارد و به شما این امکان را می دهد که دوربین ها را در هر جهت که انتخاب می کنید، زاویه دهید. با این حال، انعطاف پذیری دوربین های بی سیم افزایش می یابد زیرا نبود سیم به شما امکان می دهد دوربین ها را در هر مکان دلخواه قرار دهید.

علاوه بر این، دیگر نگران اتصال آنها به پریز نیستید. همچنین به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید. اما داشتن دوربین سیمی باعث محدود شدن مکان های نظارت می شود. به گونه ای که حتی شما را مجبور می کند دوربین های خود را فقط در نقاطی که کابل ها و تجهیزات دیگر با دسترسی آسان به آن دسترسی دارند، صرف نظر از اینکه این مناطق برای دستگاه های نظارتی مناسب هستند یا نه، قرار دهید. در نتیجه توانایی نصب سریع دوربین های وایرلس و تعبیه آنها در مناطق بلند یا محدود فراهم است و می تواند شما را از مشکلات زیادی نجات دهد.

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

امکانات دوربین های وایرلس

دوربین های مداربسته بی سیم می توانند آرامش واقعی را به عنوان بخشی از سیستم امنیتی خانه به ارمغان بیاورند. با این محصولات دیگر سیم کشی پیچیده و گران قیمت را فراموش کنید. همچنین به سادگی دوربین های بی سیم خود را به شبکه WiFi موجود خود متصل کنید و فیلم های زنده را از راه دور به ‌اشتراک بگذارید. با این دوربین های وایرلس شما هرگز حرکتی را در ملک خود، چه در روز و چه در شب، از دست نخواهید داد. زیرا اکثر مدل های مختلف این دوربین ها دارای ال ای دی های مادون قرمز است که دید در شب را فراهم می کند.

تمام فیلم های گرفته شده در این دوربین ها به طور خودکار در کارت های حافظه microSD با حجم بالا ذخیره می شوند.

انواع دوربین مداربسته بدون سیم

دوربین های مداربسته بدون سیم دارای انواع مدل های متعدد هستند. این محصولات عبارتند از: دوربین مداربسته چرخشی عروسکی، دوربین مداربسته اسپید دام ۳۶۰ درجه، دوربین مداربسته وایرلس لامپی، دوربین مداربسته بیسیم چرخشی با قابلیت ردیابی اجسام، دوربین مداربسته مخفی بی‌سیم کوچک و غیره. گاهی نصب تنها یک دوربین مداربسته در محیط اکتفا نمی کند و کافی نیست. با این حال پیشنهاد ویژه ما انتخاب یک پکیج دوربین مداربسته بی سیم است که شامل تعدادی دوربین های مداربسته ( به دلخواه ) و همراه تجهیزات مورد نیاز‌ است.

این پک ها کامل و آماده و درعین حال مقرون به صرفه تر از خرید تک به تک همه این اجزا است. گفتنی است پکیج های بدون سیم در انواع ۴ کانال، ۸ کانال، ۱۶ کانال و ۳۲ عددی موجود هستند که برای محیط های بزرگ و صنعتی‌ ایده آل است.

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

مرکز فروش دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

مهمترین معیار برای خرید دوربین های مداربسته بیسیم، میزان آنتن دهی آنهاست. بطوریکه اگر میزان برد دوربین های مداربسته بیسیم بالا باشد، این دوربین ها ارزش خریدن را داشته و در غیر اینصورت این دوربین ها جوابگو نمی باشند. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری دنیایی از انواع دوربین مداربسته وایرلس برد بالا را با قیمتی منصفانه به فروش می رساند. شما می توانید انواع دوربین های وایرلس دام، بولت، مخفی، اسپید دام و ورزشی را به صورت عمده و خرده از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید