ماکت دوربین مداربسته

قیمت انواع ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مداربسته را به صورت عمده و خرده از وارد کننده مستقیم دوربین مداربسته و لوازم جانبی منصوری دریافت کنید. ماکت های قابل ارائه توسط این فروشگاه سه نوع بوده که عبارتند از دوربین ساختگی دام، دوربین قلابی اسپید دام و دوربین فیک بولت که دارای ظاهری کاملاً شبیه به دوربین های مداربسته واقعی بوده و افراد سودجود را به راحتی از فکر پلیدشان باز خواهد داشت. در ادامه به معرفی این ماکت های دوربین مداربسته خواهیم پرداخت:

قیمت ماکت دوربین مداربسته

ماکت دوربین مداربسته باطری خور اسپید دام

ماکت دوربین مداربسته اسپید دام دارای چراغ های چشمک زن شبیه مدار بسته واقعی است که در تاریکی هوا به طور خودکار روشن می شوند، بنابراین تشخیص آن از دوربین واقعی غیرممکن است. این دوربین جعلی عامل بازدارنده مهم است و باعث می شود همگان فکر کنند که ۲۴ ساعات شبانه روز ضبط می کند. به لطف این دوربین تقلبی speed dom خانه، دفتر، مغازه ها و گاراژها، انبارها و شرکت های شما را در برابر سرقت احتمالی ایمن نگه دارد. همچنین می توانید هم از مکان های بیرونی و هم داخلی از آن استفاده کنید. این دوربین مداربسته جعلی باطری خور همراه با ظاهر فریبنده با توجه به تمام جزئیات دقیقاً مشابه دوربین واقعی تولید شده است و هنگام مشاهده، قطعاً تفاوتی با دوربین مداربسته اصلی و واقعی ندارد. از دیگر ویژگی های آن، محافظ ماکت دوربین در مقابل آب و هوای بارانی و طوفانی می باشد.

ماکت دوربین مداربسته مدل اسپید دام گردان به همراه چراغ ال ای دی و باطری می باشد که بدون نیاز به سیم کشی نصب خواهد شد. این ماکت دوربین مداربسته چرخشی دقیقا مشابه دوربین های مداربسته چرخان واقعی طراحی شده است، و با طراحی یک ال ای دی قرمز رنگ که کاملا قابل مشاهده است کاربر را از وجود خود مطلع خواهد کرد. این ماکت دوربین مداربسته را کاملا مشابه نمونه واقعی ساخته شده است. همانطور که گفته شد این دوربین مداربسته دارای پایه بسیار مقاومی است که قابلیت نصب در فضای بیرون را دارد و کاملا ضد آب و گرد و خاک است

مشخصات کلیدی ماکت دوربین مداربسته اسپید دام:

  • جنس بدنه فایبر گلاس
  • چراغ چشمک زن
  • محافظ مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مناسب برای محیط های داخلی و خارجی
  • دارای بازو و زانویی با قابلیت تغییر زاویه دوربین

قیمت ماکت دوربین مداربسته

دوربین مداربسته چشمک زن بولت ساختگی

ماکت دوربین مداربسته چشمک زن قلابی بولت از جنس باکیفیت پلاستیک و ابعاد بسیار مشابه دوربین های واقعی می باشد تا با بازدارندگی قدرتمندی که دارد، افراد خطرناک را از شما دور می کند. همچنین این تصور ایجاد می شود که به لطف LED های موجود نصب شده در آن در حال کار و ضبط است. همچنین افرادی که به دلیل هزینه زیاد نمی خواهند یک دوربین مداربسته واقعی نصب کنند، این روش را ترجیح می دهند.

این ماکت می تواند تا حدودی نقش یک دوربین مدار بسته را داشته باشد و تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد نماید، با توجه به هزینه بسیار پایین آن گزینه بسیار مناسبی جهت ایجاد یک جو روانی در محیط جهت جلوگیری و پیشگیری از سرقت و اتفاقات ناگوار است. همچنین این دوربین مداربسته ساختگی دارای وزن تقریبا ۱۰۰ گرم بوده و در هر مکانی قابل نصب است و به راحتی توسط افراد عادی راه اندازی خواهد شد.

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته قلابی بولت:

  • مجهز به نور مادون قرمز چشمک زن
  • جنس پلاستیک
  • ابعاد جم و جور

قیمت ماکت دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ساختگی دام

دوربین مداربسته دام ساختگی با LED قرمز چشمک زن برای تقلید کامل از دوربین های مداربسته واقعی طراحی شده است. این دوربین دارای یک کابل جعلی و یک پایه است که کاملاً از دوربین های حرفه ای تقلید می کند و با متصل شدن به سقف، به شما یک حالت آرامش خاطر می دهد. سارقان و متجاوزان را با استفاده از این دوربین جعلی برای خانه، انبار یا محل کار خود بترسانید. براکت سوراخ هایی برای نصب دارد که فقط به ۲ باتری قلمی احتیاج دارد. برای فضای باز یا داخل خانه ایده آل است.

لازم به ذکر است که ماکت دوربین مدار بسته دام dome پلاستیکی یکی از ارزان قیمت ترین ماکت های دوربین مدار بسته است، این ماکت می تواند تا حدودی نقش یک دوربین مدار بسته را داشته باشد و همانند سایز ماکت های موجود در بازار تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد نماید، با توجه به هزینه بسیار پایین آن گزینه بسیار مناسبی جهت پیشگیری از سرقت و اتفاقات ناگوار است.

قیمت ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مداربسته

این ماکت های دوربین مداربسته با اینکه از ظاهر دیگر دوربین های واقعی به صورت حرفه ای تقلید کرده است، اما هیچگونه تصویر و یا فیلم را ضبط نمی کند در نتیجه نصب این ماکت ها صرفا برای ایجاد رعب و وحشت سودجویان نصب و راه اندازی خواهد شد. شما می توانید انواع ماکت دوربین مداربسته بانه را با قیمتی بسیار ارزان در نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت ماکت دوربین مداربسته خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید