پک دوربین مداربستهدوربین مداربسته بیسیم

قیمت پک ۸ کانال دوربین وایرلس برد بالا

قیمت دوربین وایرلس برد بالا در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست! با فروشگاه تکنو دوربین بانه پک بسیار کامل و بدون نقص دوربین های مداربسته بی سیم با آنتن دهی بالا را خریداری کنید. پکیج دوربین مداربسته بیسیم مد نظر شامل ۸ عدد دوربین مداربسته فاقد سیم ۲ مگاپیکسلی، یک عدد دستگاه ضبط کننده دیجیتال ان وی آر ۸ کاناله، ۹ عدد آداپتور، موس، هارد، کابل HDMI و غیره می باشد.

در ادامه به توضیح بیشتر این پکیج و قابلیت های ویژه دوربین های مداربسته داخل آن می پردازیم:

قیمت دوربین وایرلس برد بالا

برقراری امنیت با پکیج دوربین مداربسته بیسیم ۸ عددی

با خرید و انتخاب پکیج دوربین مداربسته بیسیم ۸ عددی برد بالا در نمایندگی های تکنودوربین، می توانید همزمان ۸ دوربین مداربسته (صرف نظر از هر نوع Speed dom، بولت و دام) را با استفاده از تجهیزات داخل این بسته در هرکجای محیط مد نظر خود نصب کنید. درنتیجه شما از هر هشت گوشه اطراف و دوروبر مکان شخصی خود خواه منزل باشد، فروشگاه، دفاتر، انبارها، خانه باغ ها و غیره مطلع و کنترل کامل حتی به صورت مستقیم و زنده داشته باشید. چراکه دوربین های مداربسته داخل این پکیج، از مدل های تحت شبکه یا IP می باشند که با فراهم کردن متصل شدن به شبکه وای فای، تصاویر و فیلم ها را به گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید یا IOS منتقل می کند.

در نتیجه این امکان را فراهم می سازد که در صورت مشاهده هر حادثه ناگوار و تلخی سریعاً اقدام به جلوگیری کنید. همه ی انتقال های تصاویر و فیلم ها به وسیله دستگاه منحصر بفرد ضبط کننده دیجیتال NVR هشت کاناله داخل این پک اعمال می‌ گردد. شایان ذکر است فیلم های گرفته شده با وضوح فوق العاده بالای رزولوشن ۱۰۸۰p ضبط می گردد تا به خوبی افراد و اشیاء داخل محیط مد نظر قابل تشحیص باشد. همچنین با دارا بودن ال ای دی های مادون قرمز، این ۸ دوربین مداربسته wireless، قادر به نمایش جزئیات و بدون نویز تصاویر خود در کمبود نور کافی و شب می باشد. از دیگر ویژگی های با اهمیت این دوربین های مداربسته ۲ مگاپیکسل، مجهز بودن به میکروفون داخلی است که به راحتی می توانید از راه دور به شنود مکان مورد نظر بپردازید.

قیمت دوربین وایرلس برد بالا

مشخصات فنی دوربین مداربسته وایرلس داخل پکیج

همانطور که می دانید ۸ عدد دوربین مداربسته وایرلس wireless در داخل پکیج دوریین مداربسته مد نظر موجود می باشد که همگی دارای آنتن دهی فوق العاده جهت انتقال تصاویر از طریق اینترنت می باشند در ادامه به بیان سایر ویژگب های کلیدی این دوربین ها خواهیم پرداخت:

  • بدون سیم
  • وضوح تصویر دوربین ها فول اچ دی
  • قابلیت دید در شب
  • قابلیت متصل شدن به اینترنت
  • قابلیت شنود صدای محیط
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • نصب و راه اندازی راحت و آسان

قیمت دوربین وایرلس برد بالا

قیمت دوربین وایرلس برد بالا

همانطور که گفته شد پک کامل دوربین مداربسته بیسیم ۲ مگاپیکسلی ۸ کانال دوربین وایرلس برد بالا، از  ۸ دوربین مداربسته فاقد سیم ۲ مگاپیکسلی، یک عدد دستگاه ضبط کننده دیجیتال ان وی آر ۸ کاناله، ۸ عدد آداپتور، موس، هارد دوربین مداربسته، کابل HDMI و غیره تشکیل شده است. با انتخاب این پکیج می توانید به صورت یکجا از هشت عدد دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی مورد نیاز آن ها با حد اقل هزینه، بهره مند شوید. جهت سفارش و خرید انواع پکیج های کامل دوربین مداربسته بیسیم و ahd به بازرگانی تکنو دوربین مراجعه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین وایرلس برد بالا خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید