دوربین حساس به حرکت

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت در بازار

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت در بازار و در فروشگاه های مختلف کشور با هم متفاوت می باشند. به همین دلیل تکنو دوربین بانه همانند همیشه بهترین دوربین تشخیص حرکت را با حداقل قیمت ارائه خواهد کرد. دوربین های مداربسته motion detection از دسته دوربین های اقتصادی می باشند که هم از لحاظ انرژی مصرفی و هم فضای ذخیره سازی مقرون به صرفه اند. در ادامه به معرفی دو نمونه از پر فروش ترین دوربین های حساس به حرکت خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت

دوربین مداربسته تشخیص حرکت مخفی SQ9

دوربین مداربسته مخفی sq9 با ابعاد بسیار ریزی که دارد از فیلمبرداری محتاطانه بهره می برد. درنتیجه با کاربردهای بی شماری نظیر نصب بر داخل ماشین، اماکن شخصی مانند خانه ها و دفاتر کار و غیره توصیه می گردد. این دوربین جاسوسی اس کیو ۹، با وجود اندازه کوچک، به لطف فیلمبرداری ۱۰۸۰p با کیفیت HD Full کامل، کیفیت فیلم بسیار شفاف و واضحی را به شما ارائه می دهد. این اندازه بسیار کوچک نصب در مکانهایی را که برای مدلهای دیگر غیرقابل دسترسی است تسهیل می کند و همچنین قابلیت دید در شب و تاریکی را به وسیله ال ای دی های مادون قرمز امکان پذیر می سازد. این دوربین مداربسته مخفی sq9، به دستگاه DVR جهت ضبط تصاویر متصل می شود.

همچنین عملکرد تشخیص حرکت مشهور است. با کمک این قابلیت، هنگامی که جسمی در مقابل آن حرکت می کند، دوربین روشن می شود و اگر به مدت ۲ دقیقه حرکت را تشخیص ندهد، متوقف می شود. عملکرد تشخیص حرکت همچنین به صرفه جویی در باتری کمک می کند، اگر حرکت حرکت را تشخیص ندهد ، دوربین در حالت آماده به کار است. زاویه دید بسیار وسیع این دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسلی خیلی کوچک حساس به حرکت به میزان ۳۶۰ درجه است که از همه ی گوشه و کناره های مکان مد نظر به خوبی عکسبرداری می کند.

مشخصات فنی دوربین مداربسته مخفی sq9

  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • کیفیت فیلمبرداری فول اچ دی
  • قابلیت دید در شب
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • زاویه دید ۳۶۰ درجه

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت

دوربین مداربسته گردان خانگی حساس به حرکت اتوترک

دوربین مداربسته وای فای دار اتو ترک، با دارا بودن کیفیت بالای تصاویر براساس تشخیص چهره و حرکت فرد به طور خودکار فرد را دنبال می کند. آیا در حال حاضر در تعطیلات به سر می برید و می خواهید همیشه در خانه خود مراقب باشید؟ آیا در اتاق نشیمن راحت نشسته اید و دوست دارید همزمان کودک نوپای خود را که در اتاق خود می خوابد، زیر نظر داشته باشید؟ این دوربین مداربسته اتوترک با قابلیت گردان گزینه مناسبی می باشد که به دلیل قابلیت شبکه، می تواند به اینترنت متصل شوند. این بدان معنی است که تصاویر دوربین ضبط شده در حال حاضر، صرف نظر از موقعیت مکانی، همیشه در زمان واقعی و به صورت زنده قابل پیگیری هستند.

همانطور که گفته شد این دوربین مداربسته وای فای دار اتوترک از تشخیص تصویر و ردیابی حرکت برای یافتن و ردیابی سوژه استفاده می کند.

مشخصات دوربین مداربسته وای فای دار گردان اتوترک

  • قابلیت انتقال تصویر p2p
  • ساپرت مموری کارت تا ۱۲۸ گیگ
  • چرخش افقی و عمودی
  • با فابلیت ردیابی اجسام متحرک
  • صدای دوطرفه
  • مجهز به سنسور حرکت و صدا

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت

دوربین مداربسته گردان عروسکی

دوربین مداربسته گردان عروسکی یکی از مدل های محبوب با قابلیت حساس به حرکت می باشد. این دوربین از سری دسته های وایرلس است که برای نصب و راه انداری نیازی به سیم کشی های اضافی و سوراخ کردن دیوار ندارد. برای همین راه اندازی ساده ای دارد. این دوربین برای فضاهای داخلی اماکن طراحی شده است که از آن به عنوان دوربین مراقبت کودک هم یاد می شود. ساختار این دوربین مداربسته بدون سیم بی بی کم بسیار زیبا و منحصر بفرد است که از دوام بالایی برخوردار می باشد.

ویژگی برتر این محصول، قابلیت گردان ۳۶۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی است. بنابراین هیچ سارقی نمی تواند از چشم آن دور بماند زیرا ضبط واضحی را از چهار گوشه اطراف خود فراهم می کند. همچنین می تواند به جای سه عدد دوربین ثابت معمولی در محیط ضبط کند. از این لحاظ هم برای مالکین می تواند مقرون به صرفه باشد زیرا کار سه دوربین را انجام می دهد. این دوربین مداربسته وای فای گردان دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل ۱۰۸۰p است که تصاویر واضح و شفافی را از رویداد های محیط ضبط می کند. این دوربین مداربسته عروسکی چرخشی ۳۶۰ درجه، از مدل های تحت شبکه است. به این معنی که با اتصال به شبکه وای فای نزدیک خود، امکان اشتراک گذاری ویدیو ها و تصاویر زنده را برای مالکین خود از راه دور فراهم می کند.

سایر ویژگی های دوربین چرخشی بیبیکم

این محصول می تواند همانند یک دزدگیر حرکتی عمل کند. به این معنی دارای قابلیت حساس به حرکت است و از طریق سنسور هوشمند خود می تواند هر نوع حرکتی را از محدوده دید خود شناسایی و سپس به شما اعلان هشدار خود را ارسال می کند. در کنار این ویژگی های عالی، دوربین مداربسته گردان عروسکی به لطف داشتن میکروفون و اسپیکر، دارای قابلیت ایجاد صدای دو طرفه از راه دور می باشد. این دوربین برای همه اماکن مختلف اعم از منازل، اتاق کودک، پارکینگ، دفتر کار و غیره مناسب می باشد.

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت

یکی از مهمترین آپشن ها در خرید دوربین های پیشرفته، حساس به حرکت بودن آنهاست! دوربین های مداربسته حساس به حرکت همانطور که می دانید با تشخیص حرکت افراد و یا اشیاء فورا پیامکی را به کاربر جهت اعلام وضعیت ارسال خواهد کرد و این بزرگترین نقش را در هوشیار سازی کاربر در زمان های مختلف خواهد داشت. بازرگانی تکنو دوربین بانه علاوه بر دوربین های نامبرده در بالا عرضه کننده انواع دوربین مداربسته حساس به حرکت با بهترین کیفیت به قیمتی استثنایی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید